Forum > Algemeen Forum

advies gevraagd inrichting kamer..

(31 reacties. Pagina 2 van 4)
Moderator(s): Dré
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
22-8-2005 16:23
Levensgevaarlijk. Die truss aan die dunne haakjes sad :(
Door internet beperkt
StekelvarkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-12-2003
Laatste: 2-8-2014
Berichten: 713
22-8-2005 16:44
truss hangt idd gevaarlijk.
Ik heb ook net even op je site gekeken en gezien dat stoom niet echt een probleem is.
Nuja ik denk toch dat je creatief genoeg kunt zijn om je kamer leuk in te richten.
zo moeilijk is dat toch niet. er zijn toch vrij veel mogelijkheden.
gewoon uitzoeken wat jij leuk vind.
exit night into LIGHT
Paulus0013Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-12-2003
Laatste: 8-8-2017
Berichten: 111
26-8-2005 01:47
lezen is een moeilijk vak voor bepaalde mensen...
lampen allemaal op de grond omdat ik eerst mijn truss wat degelijker op wil laten hangen.
verder:
gewoon uitzoeken wat jij leuk vind.
leuk uitgangspunt, maar blijven slepen met mijn spullen heb ik genoeg gedaan de laatste jaren.
het enige dat ik me eigenlijk afvraag is het beter om mijn draaitafels juist wel of juist niet onder de dakkapel te plaatsen ?
nu staat het er min of meer onder, maar als ik het aan de andere kant van mijn kamer zet, zou ik in principe meer ruimte hebben voor het licht (dakkapel vs schuin dak)
pom pom
StekelvarkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-12-2003
Laatste: 2-8-2014
Berichten: 713
26-8-2005 02:14

Paulus0013 schreef:

lezen is een moeilijk vak voor bepaalde mensen...
quote
--------------------------------------------------------------------------------
lampen allemaal op de grond omdat ik eerst mijn truss wat degelijker op wil laten hangen.
--------------------------------------------------------------------------------
truss hing gevaarlijk dan wink ;) .

Als de truss omhoog hangt is er dan nog ruimte om eronder door te lopen of iets te zetten?
Zo ja, dan kan je je DJ-booth overal kwijt.

Als je wild dat ik een volledig ontwerp maak kan je me altijd contacteren ik stuur de rekening dan wel op laugh :D
Laat gewoon je verbeelding en creativiteit de vrije loop.
exit night into LIGHT
Paulus0013Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-12-2003
Laatste: 8-8-2017
Berichten: 111
26-8-2005 02:36
overal kwijt kunnen is wat erg ruim genomen.
aangezien ik veel met schuine stukken dak zit en ook omdat ik niet voor een blinde muur me plaatjes wil mixen ;)
pom pom
StekelvarkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-12-2003
Laatste: 2-8-2014
Berichten: 713
26-8-2005 02:40
Ik heb net even terug naar de foto's gekeken, ik denk dat onder de dakkapel op ongeveer 1m van de muur (zodat je er nog achter kan) een leuke plaats is.
exit night into LIGHT
DJ DelayStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
Berichten: 892
28-8-2005 11:52
Dat lijkt mij inderdaad ook de beste plaats. Dan kan je je truss daar boven hangen, in de breedte van de kamer. Als je die dan GOED en STEVIG ophangt, kan je daar je winners aanhangen, die ik dan zo zou hangen dat ze naar beneden kunnen schijnen, en horizontaal. Dan kan je er op de vloer leuke dingen mee doen, en ze gewoon vooruit scannen.

(dat wordt dan 15,95 ex. BTW en muisarm toeslag, het totaalbedrag graag binnen 14 dagen op mijn rekening storten (zal ik mijn rekening nummer even mailen?)laugh :Dwink ;)razz :p)
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!
Paulus0013Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-12-2003
Laatste: 8-8-2017
Berichten: 111
8-9-2005 03:59
ben vandaag maar eens wat gaan doen, aangezien er over anderhalve week een klein feestje hier thuis komt.
ik heb nu de draaitafels naar de andere kant van de kamer geschopt. dus in principe staan ze hetzelfde, maar dan aan de andere kant ;)
het enige vervelende is die winners zo in de truss te hangen dat ze aan beide kanten van de truss kunnen schijnen. in de oude opstelling hingen de winners rechtop en konden ze dus niet onder de truss door schijnen. nu ben ik weer flink aan het stoeien geweest en heb ik ze horizontaal en enigzins schuin eraan gehangen zodat het bereik van de lampen meer benut wordt. het probleem doet zich op zich maar aan 1 kant van de kamer voor... aangezien onder de andere truss de draaitafels komen en de behoefte aan bewegend licht daar dus niet een noodzaak is.

voor de rest blijven tips natuurlijk altijd welkom.
ik zal kijken of ik deze week wat fotos kan posten om een indruk te geven.
pom pom
MauriceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-11-2012
Berichten: 731
8-9-2005 12:34
een dakkapel is doorgaands niet gemaakt om iets te dragen. de meeste dakkapelen hebben een hoogte van 2 tot 2,5 meter. als je daar truss inhangt heb je constant die lampen in je porem. winners zijn nou niet het meest ideaal om in een kametje te hangen.
heb hier een truss hangen op 3,5 meter hoogte wel eens 6 scanners ingehangen maar die komen totaal niet tot hun recht in mijn kamer tis dan gwoon te klein. dan vind ik persoonlijk 16 parren leuker laugh :D zou iig zoveel mogelijk proberen om je truss te bevestigen aan de draagbalken van het dak. en dan met waslijnhaken wink ;)
Paulus0013Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-12-2003
Laatste: 8-8-2017
Berichten: 111
9-9-2005 15:47
de truss hangt nu ook niet aan de dakkapel zelf, want daar KAN je hem niet eens bevestigen.
ding hangt in de balken die achter de spaanplaten zitten.

ik zelf ben ongeveer 1.80 lang en kan nu nog prima onder de lampen doorlopen.
al heb je uiteraard gelijk dat je er meer uithaalt als ze nog hoger zouden hangen.
toch vind ik het effect voor thuis niet eens zo slecht.

over parren kan ik kort zijn, ik heb het al eens eerder gemeld hier, die zullen er dus niet komen.
pom pom

Terug naar forum Reageer (zonder quote)