[..It's the size of you horn that counts!..] |
KVMVIP Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 20-11-2003 Laatste: 8-12-2009 Berichten: 3843 | 27-4-2005 23:07 |
Ach, de discussie flightcase schilderen of HPL is al eerder geweest.
Vele grote flightcases van Normaal waren ook geschilderd. En zo zijn er meer bands.
@Klaaske?..Ook stoot je 3x met je flightcase zonder HPL ergens tegen, ligt de helft van je verf eraf Dat valt mee, ik heb hier een case staan die meer dan 20 jaar "on the road" is geweest, is nog nooit overgeschilderd en ziet er nog goed uit. Voor de mengtafelcase geldt hetzelfde.
Martin. |
kvm entertainment |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 9490 | 28-4-2005 10:58 |
Blijft gewoon het verhaal duidelijk over: hoe word een case/box gebruikt.
Verhuur, vaak on the road, veel roadies, dan moet je hem zo sterk en krasvrij mogelijk maken, als hij in het zicht moet/kan komen tijdens een optreden. Als de case niet in het zicht komt, moet hij gewoon sterk zijn. Als ik af en toe wel eens een grote jongen een vrachtwagen zie lossen, denk ik echt: je kan wel zien dat het niet hun eigen spullen zijn...... En dat er ook nog maar weinig spullen zijn die indruk op die gasten maken (waar ze dus wel voorzichtig mee omgaan).
Thuisgebruik, met dekentjes eromheen enz. Dan zijn je eisen een stuk lager wat de sterkte van de afwerking betreft.
Als het bij mij te lelijk word, schilder ik de boel idd weer eens over, maar bij ons zijn cases; cases, beschadigen hoort er een beetje bij. En spik en span, dan is het ook net alsof je geen werk hebt
Met onze meubels zijn we uiteraard wel wat voorzichtiger, maar ook daar geldt, als ze te lelijk worden, worden zo gewoon opnieuw bekleed. De presentatie moet wel goed blijven uiteraard. |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. |
SwojStandaard Lid Uit: België Sinds: 21-1-2005 Laatste: 21-11-2010 Berichten: 31 | 28-4-2005 11:16 |
Nooit gedacht dat ik hier zo'n discussie zou laten losbarsten. Mijn excuses daarvoor. Maar nu is mijn probleem niet opgelost. Luidsprekers moeten geverft worden (het is meer voor luidsprekers). Vroeger was er een firma die dat deed maar nu zouden we dat zelf willen doen. Maar het moet dus bere-sterk zijn! Eigenlijk dus meer een coating dan gewoon verf. De luidsprekers gaan veel op pad en staan in het zicht.
De laag die die firma gebruikte is dus beresterk en kan ook geen kras op komen. Nu vroeg ik mij af wat zij daarop deden. |
mvg |
KlaaskeEx Lid Uit: Nederland Sinds: 27-6-2003 Laatste: 22-8-2005 Berichten: 173 | 28-4-2005 11:34 |
Swoj schreef: Nooit gedacht dat ik hier zo'n discussie zou laten losbarsten. Mijn excuses daarvoor. Maar nu is mijn probleem niet opgelost. Luidsprekers moeten geverft worden (het is meer voor luidsprekers). Vroeger was er een firma die dat deed maar nu zouden we dat zelf willen doen. Maar het moet dus bere-sterk zijn! Eigenlijk dus meer een coating dan gewoon verf. De luidsprekers gaan veel op pad en staan in het zicht. De laag die die firma gebruikte is dus beresterk en kan ook geen kras op komen. Nu vroeg ik mij af wat zij daarop deden. Warnex of Trimite dus Zoiets als deze heeel mooie subjes https://www.dproductions.nl/11b.jpg |
[..It's the size of you horn that counts!..] |
Ivo2Ex Lid Uit: Nederland Sinds: 14-7-2003 Laatste: 6-1-2010 Berichten: 693 | 28-4-2005 12:48 |
Gewoon Trimite gebruiken, zeer sterk met een roller op te brengen en snel droog. foto. Als je Trimite met een roller opbreng, krijg je niet het "pruttel" effect, dan moet je het spuiten. Voor meer foto's klik hier |
Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen. |
Terug naar forum Reageer (zonder quote)