Forum > Off-Zone

gezocht

(55 reacties. Pagina 2 van 6)
Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
15-1-2005 12:14

djmarkje schreef:

Tog wil ik niet aleen gaan doen als je emt ze 2e aankomt ziet er al profesioneler uit
Onzin. Als je aan jezelf niet genoegt hebt om een professionele uitstraling te hebben, dan moet je daar wat aan doen. Het scheelt natuurlijk ook wanneer je je niet professioneler voordoet dan dat je werkelijk bent. Getuige de vele "professionele" drive-in-websites, waarop mensen roepen dat ze bruiloften draaien terwijl ze in werkelijk alleen nog maar het schuifelfeestje van hun buurmeisje van 7 hebben gedraaid.

djmarkje schreef:

voordat ik gestopt was draaiden we voor zalen van 100man enzo nou 100man in je 1tje doen lukt gewoon niet.
Je bedoelt kleine feestjes dus. De kleinst mogelijke zalen die je kunt huren, gaan namelijk bijna allemaal tot pakweg 100 man, soms ietsje minder. Niet dat het uitmaakt, dat soort feestjes zijn ook mijn belangrijkste bron van inkomsten.

Als 100 man in je eentje ook niet lukt, waarom zou 25 dan wel lukken? Het enige waar ik wel eens mee zit als ik in mijn eentje draai, is hoeveel uur ik achter elkaar de vloer vol moet zien te houden. Soms word ik geboekt van 21:00-2:00. Ik reken er dan op dat iedereen nog aan de koffie is en rond 22:00 a 22:30 gaat dansen, da's 4 uur gassen. Maar soms beginnen ze om 21:10 al en dan denk ik neeeeeeeeeeeeee, shit ik wil niet zo lang alleen draaien! Vanavond zal het ook wel zoiets worden, ben ingehuurd van 21:00 tot 2:30 voor een dansgraag publiek. Ik ben doodop als ik thuiskom dan.

Ik heb ook genoeg feesten voor 1000 personen gedraaid. De druk lijkt hoger, maar het is veel makkelijker om te doen omdat er niet slechts 50 mensen zijn die je constant op de fikken kijken. Grotere feesten zijn veel anoniemer.

Maar, om even terug te komen op jou: als je vindt dat je met z'n tweeën professioneler over komt, en als je denkt dat je 100 man in je eentje niet aankan, dan heet dat in mijn wereld gewoon onzekerheid. En dat geeft niks, dan zoek je dus inderdaad gewoon iemand erbij als dat prettiger werkt voor je. Wees verder eerlijk tegenover je klanten in wat je kan, en wat ook niet.
DjmarkjeEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-9-2004
Laatste: 9-4-2005
Berichten: 141
15-1-2005 13:08
Ik heb nu 3jaar ervaring met ze 2e en ik vond met ze 2e echt stuk makelijker je moest niet alles zelf doen.
Met ze 2e kan je ook beter groeien want in je 1tje heb je gewoon minder geld te bestede.
tjaaa.. ander weet ik het ook niet meer
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
15-1-2005 13:14
Is ook zo, met z'n tweeën heb je minder werk, meer vrijheid en vaak ook meer lol (hoewel ik het altijd prima gezellig heb met mezelf).

Qua geld: als jouw tarief erg laag ligt dan is investering van twee personen inderdaad handig. In mijn geval geldt: zelf hard werken - zelf hard incashen. Ik ben een ouwe vrek, ik wil niet altijd delen. Vandaar dat ik deze week een héél lekker setje nieuwe speakers kon aanschaffen. razz :p

Vaak beslis ik nu per feest. Ik heb een vriendin met wie ik goed kan werken. Als ik denk dat het feest erg ingewikkeld wordt (trekken en douwen om de vloer vol te krijgen, klanten met wie het niet zo goed klikt, ver van Utrecht, veel op te bouwen), dan vraag ik haar mee. Alle inkoppertjes doe ik lekker zelf.

Ik weet niet hoe oud je bent, wat je tarieven zijn en of die overeenkomen met wat je te bieden hebt aan ervaring en apparatuur. Maar ik kan me voorstellen dat het in jouw geval gewoon beter is om met iemand samen te werken. Ik hoop dat je een leuke partner vindt.
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
15-1-2005 13:18

djmarkje schreef:

Ik heb nu 3jaar ervaring met ze 2e en ik vond met ze 2e echt stuk makelijker je moest niet alles zelf doen.
Luiheid is inderdaad een onoverkomenlijk probleem.
Met ze 2e kan je ook beter groeien want in je 1tje heb je gewoon minder geld te bestede.
Groeien... Meestal begin je pas voorzichtig te denken aan groeien op het moment dat je al minimaal een jaar lekker bezig bent en veel klusjes op de agenda hebt staan. Zorg eerst maar eens dat je in een klein zaaltje mensen weet te vermaken!

Volgens mij ben je nog niet in het bezit van een rijbewijs, dus als je een klus hebt zal je vervoer moeten regelen. Diegene die je brengt en haalt wil dan vast ook wel even helpen met je spullen uit de auto sjouwen. Daarnaast zijn er altijd wel mensen van de organisatie aanwezig, en die zijn ook echt niet te beroerd even een handje te helpen.

Kortom; ik zou gewoon lekker aan de slag gaan. En dan loop je vanzelf wel een keer tegen een eventuele compagnon aan. Kun je dan wellicht weer denken aan 'groeien' wink ;)
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
15-1-2005 13:46
Markje is 14 toch? Eigenlijk heb je nog alle tijd Mark, mij namen ze vaak op die leeftijd geeneens serieus (en terecht, toen kwam ik aan met me Marquant's... Toch heb ik nooit een avond verknald..). En gewoon langzamerhand groei je, krijg je naamsbekendheid.. Ik heb altijd in me eentje gedaan (nu nog!) maar krijg je meer contacten, bij ECHT grote feesten heb ik altijd keuze uit 4 pesonen met VEEL ervaring die ik vragen kan voor hulp.

Vervoer doen me ouders nogsteeds, zelf nog geen geld en tijd gehad om voor een rijbewijs op te gaan. Ik geef ze gewoon pakweg 5a 10 Euro (kan makkelijk ervan af) en ze zijn tevreden en klagen nooit!

Met 2 personen draaien vind IKzelf wel lekkerder, niet alleen met opbouwen en afbreken (dat gaat best alleen) maar meer het feit dat je "een buddy" bij je hebt, ik voel me een STUK zelfverzekerder dan. Ik ben nogal een verlegen persoon, en vind een persoon bij mij gewoon prettig werken. Met geld delen heb ik absoluut geen problemen.

Edie
GrooveloverStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-3-2004
Laatste: 28-8-2010
Berichten: 462
15-1-2005 13:55
Bale dat ik in Hilversum woon. Ben eigenlijk ook op zoek naar een partner die net zo veel/weinig ervaring heeft als ik. (reacties..... razz :p )

Denk dat het vooral in het begin fijn is om met meerdere mensen (2) te werken. Zo word je wat zekerder van jezelf. Later kun je feestjes alleen gaan aanpakken.

Succes ermee!

Groeten,
Niels.
Pioneer cdj 800 mk2 - Synq SMX-2 - Pioneer cdj 800 mk2 - Technics RP-DH 1200
SandervandermaatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2004
Laatste: 23-4-2007
Berichten: 520
15-1-2005 14:14

djmarkje schreef:

Ik heb nu 3jaar ervaring met ze 2e en ik vond met ze 2e echt stuk makelijker je moest niet alles zelf doen.
Met ze 2e kan je ook beter groeien want in je 1tje heb je gewoon minder geld te bestede.
wij werken ook met z'n 2en, kwa werk ben je sneller klaar, hij zelf heeft 2 bouwlampen als blinders en is ook niet egt bereid verder te investeren, de rest is allemaal van mij(daarom verdien ik ook beter laugh :D ) maar hij kan wel goed met de apparatuur omgaan, en kan ook hard werken.
daarom zou ik hem echt niet willen/kunnen missen.
als je net begint zou ik met z'n 2en beginnen, zorg wel dat het iemand is met wie je goed om kan gaan.
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril
DjmarkjeEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-9-2004
Laatste: 9-4-2005
Berichten: 141
15-1-2005 15:28
skytec tijdperk wil ik overslaan wil gelijk op redelijk niveau beginnen.
Heb echt al veel rondgevraagt ook ander drive ins enzo maar vaak zeggen ze je bent te jong enzo.
Ik heb op 11jarige leeftijd begonne met mij drive in marqant hebben we over geslagen nog en we zijn begonnen met 4 philips theater serie topjes konden we goedkoop krijgen via zijn vader enzo.
Hij is nu bijna 18 gaat volgend jaar hts doen en zal dan nog minder tijd hebben dus hij zei ik denk dat je beter al vast iemand anders moet gaan zoeken enzo.
tjaaa.. ander weet ik het ook niet meer
SandervandermaatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2004
Laatste: 23-4-2007
Berichten: 520
15-1-2005 17:35
skytec overslaan is idd een goede keuze geweest want uiteindelijk kost het toch alleen maar meer geld
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril
DJ ChrisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 21-12-2007
Berichten: 290
15-1-2005 17:39
Ik ga ook emt nog een vriend die LJ is, maar die vraagt er niks voor, hij vind het gewoon leuk om mee te gaan, maar ook het leuke is dat hij investeerd laugh :D

Groet
alsof iemand erop let

Terug naar forum Afgesloten topic