Forum > Algemeen Forum

Gogo Danseressen

(20 reacties. Pagina 2 van 3)
Moderator(s): Dré
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
15-8-2004 21:42

Nick schreef:

nog té veel kleren aanhebben
shocked 8O
Had ik niet ergens gelezen dat het voor een schoolfeest was??
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
15-8-2004 22:21

Nick schreef:

knip

Heb je niet een paar zoektips/links voor me? wink ;)
Het kan dat hier wat tussen staat;
www.marktplaats.nl/markt/muziek/boekingen.htm

Of;
www.skills.nl/
Maar zullen wellicht genoeg kosten,

Denk dat je beter in je buurt zoeken kan, dansschool, zelfs een acteerschool misschien (hier in Maastricht ligt er een..)

Hoe dan ook, je zult BESLIST mensen vinden die het voor NOPPES doen (eten en drinken, en klaar..) dan te bedenken dat voor onze film over de 40 acteurs en actrices 3 weken reizen, en daar NIKS voor krijgen... (en dan nog de crew over de 70 personen)..
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 9-11-2024
15-8-2004 23:00
Voor een schoolfeest zou ik het niet te naakt maken hoor shocked 8O
Lijkt wel of je met een "hidden agenda" naar danseressen zoekt.
Jazzballet hebben over het algemeen niet zulke naakte pakjes, maar wel vaak mooit strakke pakjes, das veel beschaafder, en toch leuk om naar te kijken.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
ElceeStandaard Lid
Sinds: 24-11-2003
Laatste: 22-6-2007
16-8-2004 01:12
Gewoon op school een advertentie ophangen. Het is voor het feest ook leuker als er meiden van de school zelf dansen. Ik weet zeker dat er zich een aantal zullen aanmelden. Ga je de professionele kant op (bureau's), dan betaal je minimaal E 150,- per persoon.
Eventueel kun je contact zoeken met discotheken in de buurt waar vaker meiden dansen.
NickStandaard Lid
Sinds: 4-5-2003
Laatste: 20-9-2005
16-8-2004 09:19

Tom schreef:

Voor een schoolfeest zou ik het niet te naakt maken hoor shocked 8O
Lijkt wel of je met een "hidden agenda" naar danseressen zoekt.
Jazzballet hebben over het algemeen niet zulke naakte pakjes, maar wel vaak mooit strakke pakjes, das veel beschaafder, en toch leuk om naar te kijken.
Niet naakt maar in bikini ofzo...
denk dat dat niet te schokkend voor de bruggers is?
En kunnen Jazzballerina's (noem je dat zo? wink ;) ) op alle muziek dansen?
Want ik denk dat ik maar de streetdance kant op ga... aangezien er niet zoveel amateur gogo-danseressen te vinden zijn... sad :(
tja...?
TomVIP Lid
16-8-2004 20:50

Nick schreef:

Niet naakt maar in bikini ofzo...
Hoe meer puberaal bloot, hoe lastiger de leiding gaat doen, en hoe duurder de danseressen zullen worden. Geef jew ze te weinig, zullen alleen de leleijkerts willen....
kunnen Jazzballerina's (noem je dat zo? wink ;) ) op alle muziek dansen?
Ga eens kijken bij zon jazzballetschool, ik denk dat je er echt een heel verkeerde voorstelling van hebt. Sportscholen word ook vaak dansles gegeven, en als er een streetdancegroep bij zit, is ook prima.
Deze streetdancegroep trad op één avond twee keer bij ons op,
met als enige voorwaarde dat we hun naam een paar keer noemden, en een tafelte met foldertjes mocht neergezet worden. Meiden hebben de hele verdere avond doorgedans tussen de rest.....Was gezellig:
www.ovmsales.nl/imagine/forumtroep/streetdance.jpg
Want ik denk dat ik maar de streetdance kant op ga... aangezien er niet zoveel amateur gogo-danseressen te vinden zijn... sad :(
NickStandaard Lid
16-8-2004 22:58
Bedankt Tom!
En met welke muziek trad die groep dan op bij jullie?
Want ik heb net gehoord wat Jazzbalet is en dat is heel wat anders als wat ik in gedacht had happy :)
En volgens mij zijn die wat meer all-round dan streetdancers... streetdance is vooral hip-hop en r&b toch?
en ik heb mij laten vertellen dat Jazzballetters (Jazzbalerina's whatever) op top40 muziek en dat soort dingen dansen, dus dat leek mij eigelijk meer geschikt voor een schoolfeest...
Maargoed van het gogo-dans idee ben ik af
het is nu alleen nog jazzballet of streetdance.
En zoals ik al zei genoeg dans-scholen hier in delft ik zal is gaan kijken na de vakantie
tja...?
TomVIP Lid
16-8-2004 23:07
Ze nemen meestal hun eigen muziek mee, daar oefenen ze de act op.
Ik zou echt niet meer weten welk nummer, maar het zijn meestal wel stevige nummers met zware beat.
Ik kan me nogwel herinneren dat het een setje van 5 nummers was, niet gemixt.
SylviaEx Lid
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
16-8-2004 23:32
Mocht je schoolfeest op zaterdag zijn, én mocht je meiden gaan zoeken van boven de 15 a 16 ('s een stuk leuker natuurlijk razz :p ), houd er dan rekening mee dat sommigen een zaterdagbaan hebben.

Die meiden die hier in de straat wel eens langskomen, die heb ik eens gevraagd woor een buurtfeest. Kon alleen na zessen, omdat driekwart hier om de hoek bij de Nettorama achter de kassa zit. Wel even checken dus.
NickStandaard Lid
17-8-2004 17:47

sylvia schreef:

Mocht je schoolfeest op zaterdag zijn, én mocht je meiden gaan zoeken van boven de 15 a 16 ('s een stuk leuker natuurlijk razz :p ), houd er dan rekening mee dat sommigen een zaterdagbaan hebben.

Die meiden die hier in de straat wel eens langskomen, die heb ik eens gevraagd woor een buurtfeest. Kon alleen na zessen, omdat driekwart hier om de hoek bij de Nettorama achter de kassa zit. Wel even checken dus.
Schoolfeesten zijn bij mij altijd op vrijdag.
Vrijdagmiddag/avond baan kan natuurlijk ook maar zoals ik al zei genoeg streetdance en jazzballet scholen/mensen in delft dus als er 1 niet kan zal ik daar zo wel weer een ander voor kunnen vinden!
toch bedankt!
tja...?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)