Forum > Algemeen Forum

Gogo Danseressen

(20 reacties. Pagina 1 van 3)
Moderator(s): Dré
NickStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-5-2003
Laatste: 20-9-2005
Berichten: 101
14-8-2004 20:46
Goedendag,
Ik wou voor een schoolfeest een keer 2 Gogo danseressen boeken...
Maar nou was mijn vraag of iemand hier evaring mee heeft, en of het een beetje te doen is voor op een schoolfeest...?
ik heb al een beetje gekeken en de meeste zijn voor 30 min. in te huren voor zo'n 150 euro en die kunnen dan alleen op house-muziek dansen shocked 8O
Ik wil dus het liefst amateur gogo danseressen, die op alle soorten muziek kunnen dansen, niet te duur zijn en het langer dan een half uur volhouden, ongeveer 1 uur...

Wie weet of dit te doen is of dat ik toch maar beter kan kijken voor 2 streetdancers... (het nadeel van hun is dat ze meestal alleen op rnb en hip hop dansen...)

enne... misschien hoort dit in het Off-topic... ? wist niet echt waar ik het moest plaatsen...
tja...?
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
14-8-2004 20:50
Ik durf te wedden dat je voor pakweg 150 Euro dames vind die de hele avond dansen, beslist. Plaats eens wat advertentie's neer, ook op Marktplaats worden vrij veel dansers (prof als amateur) zichzelf aangeboden, ook Bef van Ab-Normaal razz :p laugh :D
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
14-8-2004 21:02
Lokale jazzballetschool!
Ga daar eens praten met een lerares.
Misschien dat ze voor een redelijk bedrag nog wel een demo willen geven met een hele groep.
En als ze dan de rest van de avond gratis te drinken krijgen, is het ook wel te versieren dat ze in univorme kleding van de jazzballetschool voor jouw op een podium dansen.
Echte pro's zijn duur, scholen doen het graag voor de ervaring.
Een goed argument voor jouw is dat ze een tafeltje met reclame mogen neerzetten voor hum balletschool, en zo snijdt het mes aan twee kanten!
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
JelmerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2004
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 430
14-8-2004 21:08

Tom schreef:

Lokale jazzballetschool!
Ga daar eens praten met een lerares.
Ik weet ook dat hier in Den Haag (is niet ver van Delft wink ;) ) In een aantal wijk en diensten centra en buurthuizen "streetdance" lessen worden gegeven. Deze klassen zijn vaak zelfs opzoek naar plaatsen om op te treden. Voor adressen loont het nog wel eens de moeite om op je regionale startpagina te kijken 070.pagina.nl voor den haag bijvoorbeeld. Of even met de gemeente te bellen en je door te laten verbinden met de afdeling "welzijn" o.i.d.
The return of the BoomBap
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
14-8-2004 21:14
Ofwel; GENOEG te vinden na wat simpel zoekwerk... toch?

Beetje kunnen praten, komt het goed...

Lijkt dat je zo voldoende aan de slag kunt? wink ;)
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
14-8-2004 21:15
Die streetdance-lessen worden hier in Utrecht ook veel gegegeven. Die meiden willen zo graag laten zien wat ze geleerd hebben, dat ze hier in de wijk regelmatig bij mensen aanbellen en dan hun dansjes doen. Ze staan hier ook wel eens voor de deur. Erg leuk. Zoiets zou moeten lukken.

Maarja, gogo is toch iets anders dan streetdance. Als je meerderjarige beroeps gogo-danseressen wilt, dan gaat je dat aardig wat kosten.

[EDIT] Misschien moet je forumlid Gupy eens mailen. Die is ooit gogo-danser geweest.
JelmerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2004
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 430
14-8-2004 21:18

sylvia schreef:

Maarja, gogo is toch iets anders dan streetdance. Als je meerderjarige beroeps gogo-danseressen wilt, dan gaat je dat aardig wat kosten.

.
Heb je helemaal gelijk in, mijn suggestie was vooral bedoeld als goedkoop (gratis) alternatief voor de bijzonder dure professionele danseressen. Meerderjarige streetdancers moet trouwens ook nog wel lukken hoor, is alleen wel wat beter zoeken.
The return of the BoomBap
DJ JusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 30-12-2005
Berichten: 410
14-8-2004 23:00
Poster ophange op school, en audities late doen, net als idols, altijd wel meide die dat leuk vinden wink ;)
Geld is net schaamhaar... het groeit niet op me rug
John_voofStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2003
Laatste: 12-5-2016
Berichten: 206
15-8-2004 03:16

DJ Jus schreef:

Poster ophange op school, en audities late doen, net als
idols, altijd wel meide die dat leuk vinden wink ;)
[offt-topic modus schreef:

en dan inclusief leuke jury met leuk commentaar en natuurlijk de huilende wegrennende meisjes die daarna met hun moeder aan komen zetten laugh :D
[/off-topic modus]
NickStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-5-2003
Laatste: 20-9-2005
Berichten: 101
15-8-2004 19:29

Mr. Edie schreef:

Ik durf te wedden dat je voor pakweg 150 Euro dames vind die de hele avond dansen, beslist. Plaats eens wat advertentie's neer, ook op Marktplaats worden vrij veel dansers (prof als amateur) zichzelf aangeboden, ook Bef van Ab-Normaal razz :p laugh :D
Heb niks op marktplaats kunnen vinden... sad :(
Heb je niet een paar zoektips/links voor me? wink ;)
Lokale jazzballetschool!
Ga daar eens praten met een lerares.
Misschien dat ze voor een redelijk bedrag nog wel een demo willen geven met een hele groep.
En als ze dan de rest van de avond gratis te drinken krijgen, is het ook wel te versieren dat ze in univorme kleding van de jazzballetschool voor jouw op een podium dansen.
Echte pro's zijn duur, scholen doen het graag voor de ervaring.
Een goed argument voor jouw is dat ze een tafeltje met reclame mogen neerzetten voor hum balletschool, en zo snijdt het mes aan twee kanten!
Ik zoek eigelijk meer echte gogo-danseressen... omdat streetdancers meestal nog té veel kleren aanhebben en dat is natuurlijk minder leuk wink ;)
Maar als ik niks kan vinden, kan streetdance altijd nog... genoeg scholen ook hier in delft
tja...?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)