Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 19 van 80)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
1-12-2004 21:58

Tiordo schreef:

Ik heb binnekort (24 dec 2004) een feest hier op een school. Het is een school voor slechtlerende,er zijn veel brutale gasten daar.

Ik hoop dat ik er goed vanaf kom wink ;)
Nou, ik zou je nooit voor een dergelijk feest willen gebruiken als dj,
als je er zo over denkt.... sad :(
Wat een instelling, laat ze het maar niet lezen.....
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
1-12-2004 23:02
Als jij op zo'n dergelijke locatie komt ben jij dus niet bevooroordeeld of extra op je hoede? Vind je het dan heel erg als ik een dikke stempel met naief op je voorhoofd druk?
Volgende keer Peter!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
1-12-2004 23:13

Peter schreef:

Als jij op zo'n dergelijke locatie komt ben jij dus niet bevooroordeeld of extra op je hoede?
Ik informeer me gewoon goed waar ik heen ga, en ben nimmer bevooroordeeld!
Heb vorige week nog een Turkse bruiloft gedaan,
collega's zeiden:
"zou je dat wel doen met al die toestanden?"
Geloof het of niet, maar het was oergezellig, zeer geslaagd in Den Haag!
Die mensen kunnen écht feesten.

Op mijn hoede?
Ok, ik doe geen feesten voor skinheads van het verkeerde soort, of rotzooitrappers, maar voor de rest kunnen ze mij overal voor bellen hoor.
Als ik het idee heb dat ik continue op mijn hoede zou moeten zijn sta ik niet lekker te werken.
Mijn ervaring is:
Hoe je je zelf opsteld,
zo word je ook behandeld.

Openstaan voor de mensen heet dat.
deden ze dat maar wat meer in de wereld shut up :X
Edit Mod: en nu aub geen nieuwe dicriminatie discussie
Vind je het dan heel erg als ik een dikke stempel met naief op je voorhoofd druk?
Ik naief? laugh :D laugh :D laugh :D
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
1-12-2004 23:30
moraal van het verhaal: zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten? of heb ik t verkeerd begrepen? (sorry begin slaperig te worden shut up :X)
It's time to play the music, It's time to light the lights..
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
2-12-2004 14:43
Zoals de waard....

Dat dacht ik vorige week dus ook. Gedachte: ik ga niet te streng zijn tegen die studenten op een studentenparty, vooral omdat het pas begin van de avond was. Totdat een trien met haar glas wijn morste in onze Denon....

Die heeft de gehele avond niet meer gewerkt, en inmiddels ben ik EUR 60,- verder voor vervanging en reparatie van de speler.

Toch maar weer duidelijk mijn grenzen aangeven...
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
2-12-2004 16:20
Ik werd laatst gebeld door iemand van een school in Amsterdam-Noord voor een drive-in show. Volgens deze dame zaten er bijna alleen allochtonen op deze school, en wel vooral Antillianen, Turken en Marokkanen.

Is het heel erg dat ik daar totaal geen zin in heb?

Het probleem loste zich trouwens in dit geval vanzelf op, omdat onze prijs boven hun budget lag. Maar anders...
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
DJ JusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 30-12-2005
Berichten: 410
2-12-2004 16:30

Victor schreef:

Is het heel erg dat ik daar totaal geen zin in heb?
Nee, ergens geen zin in hebben kan altijd, maar als dat komt doordat er veel allochtonen zitten is het wel erg. Niet zozeer dat Jij daar niet wil draaien, maar dat er uberhaupt na gedacht word over het wel of niet draaien voor allochtonen...

Er worden nog altijd mensen in een hoekje geschoven... sad :(
ps. Ik ben half belg, dus ook allochtoon. Toch zul je daar nooit iemand over horen... niet op die manier in ieder geval
Geld is net schaamhaar... het groeit niet op me rug
KahaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-11-2004
Laatste: 18-8-2006
Berichten: 29
2-12-2004 16:39
mijn slechtste ervaring was dat de stroom uitviel terwijl we net goed bezigwaren laugh :D
het is me toch wat
Dj mikkieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-1-2003
Laatste: 30-5-2009
Berichten: 406
2-12-2004 17:10
feit is gewoon dat de gemiddelde "medelander" meer problemen veroorzaakt dan de gemiddelde nederlander...
schnappi???
Infected SoundsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2004
Laatste: 18-3-2008
Berichten: 295
2-12-2004 17:16
15 Oktober hadden mijn vriend en ik een verjaardagsfeestje gegeven waarop we zelf draaiden met onze drive-in show. Het begon rond 21.00 uur, en rond 12-en was iedereen zat, en waren de WC's een stuk of 5 keer ondergekotst. Toen vervolgens besloten werd om de laatste 20L bier maar even weg te zetten, ging iedereen wijn drinken. Een poosje daarnaa werden er 2 vrienden van mij stronken naar huis gestuurd die al aangeschoten door een fles coebergh. Nog een tijdje later ging er een ander persoon knock-out op de WC omdat ie ik weet niet allemaal had gedronken/gerookt; Die moest vervolgens worden opgehaald door zijn ouders. Voor de rest verliep het feest rustig en gezellig maar ik had niet geweten dat sommige vrienden zo vervelend zouden zijn. shut up :X
Thanx Dré !

Terug naar forum Reageer (zonder quote)