Ergenissen on stage/ tijdens het draaien
(2492 reacties. Pagina 163 van 250)Moderator(s): Dré
RoyStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-3-2003 Laatste: 27-10-2020 Berichten: 1135 | 11-5-2010 14:57 |
Wat een animo . Ik zal komend weekend vragen of hij het filmpje even wil sturen. | |
Maar dat is MIJN mening... | |
Ronny BStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-3-2004 Laatste: 25-7-2017 Berichten: 554 | 12-5-2010 20:56 |
ook een electrische deur is met de hand te openen. duurt even en krijgt er vast een lamme arma van maar het is mogenlijk. en waarschijnlijk sneller dan je nu gedaan hebt.? | |
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan... | |
Berghs eventsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 13-7-2009 Laatste: 19-10-2017 Berichten: 147 | 12-5-2010 21:24 |
Ik heb ooit iets vergelijkbaars meegemaakt een paar jaar terug. Ik was met een kennis mee geweest draaien. Het afbouwen ging allemaal vlot en zonder problemen. Tot we een deel apparatuur in de lift hadden gezet (stonden op een podium en daaraan zat een lift voor het vervoer van goederen). Toen de deur dicht en de lift naar beneden. ook dat was geen probleem. Tot de lift beneden was en de beveiliging de deur niet los liet. We konden zowel boven als onder de deur niet meer open (lift melde wel dat hij beneden was). Was net tijdens de carnaval dus de apparatuur was de dag erna weer nodig. Midden in de nacht een monteur opgetrommeld (die zijn gezicht nog rood, geel en groen had ). Toen deze de stuurkast van de lift open had kwam de stekker van de beveiliging ons tegenmoet vallen. Deze opnieuw erin (en dit keer wel vast geschroefd wat de eerste keer dus niet was gedaan) en toen deed de lift het gelukkig weer (al met al wel 4 uur ongeplande vertraging gehad) . | |
JeroenstapStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-11-2008 Laatste: 14-2-2022 Berichten: 130 | 12-5-2010 23:15 |
Ah, zo'n verhaal kennen we. Paar weken geleden ongeveer hetzelfde verhaal gehad. Gelukkig ging de lift beneden wel open, maar dat nam niet weg dat de rest via de trap moest. De liftmonteur zou minstens een dag op zich laten wachten, dus dan maar met de trap. (Wie verzint het, een gymzaal op de 2e verdieping ) Uiteindelijk met 6 man een paar VMB's naar beneden moeten tillen | |
hebben jullie ook gelijkstroomkabels ? | |
LEDesignStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 24-4-2004 Laatste: 26-5-2017 Berichten: 744 | 12-5-2010 23:17 |
Ik heb ooit eens een collega vast zien zitten in de lift van een kartbaan, samen met alle spullen. Die was ook niet gelukkig. Uiteindelijk is alles via een balustrade met een heftruck naar beneden gekomen. | |
Vergeet niet te lachen | |
DJ DelayStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-6-2005 Laatste: 5-6-2022 Berichten: 892 | 13-5-2010 00:02 |
Ik heb al 3 keer vast gezeten in de liften van de Jaarbeurs in Utrecht, wat een waardeloze dingen zijn dat! 2 jaar terug al, toen hebben ze een nieuwe (die witte) lift er bij gezet, zaten we daar weer in vast, tot 2 keer toe! Echt hopeloos daar! Gelukkig duurde de langste keer maar 45 minuten, dus dat viel dan weer mee... | |
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together! | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 12-11-2024 Berichten: 9491 | 13-5-2010 10:31 |
Mijn ervaring met liften: zet ze niet te vol! Zeker bij liften met aan twee kanten een uitgang. Er zit een censor bij de deur om te zien of er iemand in de deur staat. Gaat tijdens het stijgen en dalen een case of iets anders in de censor schuiven, dat heb je soms het probleem dat de deur weigert. Ook als er dingen tegen de deuren aan schuiven, gaan ze soms niet open. Het zou niet moeten, maar ik weet uit ervaring dat het gebeurd. | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
YourLiVeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-5-2004 Laatste: 27-10-2021 Berichten: 1849 | 13-5-2010 11:13 |
Hier ook wel eens meegemaakt; op de heenweg deed de lift het nog, maar op de terugweg was ie kapot... | |
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com | |
Malle PietjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-10-2003 Laatste: 9-10-2024 Berichten: 1078 | 13-5-2010 12:43 |
Tom schreef: Mijn ervaring met liften:zet ze niet te vol! Zeker bij liften met aan twee kanten een uitgang. Er zit een censor bij de deur om te zien of er iemand in de deur staat. Gaat tijdens het stijgen en dalen een case of iets anders in de censor schuiven, dat heb je soms het probleem dat de deur weigert. Ook als er dingen tegen de deuren aan schuiven, gaan ze soms niet open. Het zou niet moeten, maar ik weet uit ervaring dat het gebeurd. Spullen met de lift, ikke niet | |
Alles komt goed.... | |
DJ DelayStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-6-2005 Laatste: 5-6-2022 Berichten: 892 | 13-5-2010 15:19 |
Malle Pietje schreef: Daarom ga ik altijd met de trap, al meermalen meegemaakt dat ik of collega's vast kwamen te staan.Spullen met de lift, ikke niet @Tom: de eerste keer stond de lift helemaal vol, maar niks voor de sensor. De 2e keer die dag stonden er 2 karren met tapijt in (1400 kilo totaal) en een paar flightcases (pak em beet 500 kilo). De lift mocht uit mijn hoofd zo'n 3500 kilo hebben! Mijn ervaring: ga nooit met de lift in de Jaarbeurs! | |
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together! |