Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 16 van 80)
Moderator(s): Dré
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
20-12-2003 20:40
ik pak toch liever truss als ze met z'n tienen zijn. laugh :D
flightcases doen ook wonderen. (daar zijn ze toch voor gemaakt? razz :p )
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
RiteshStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-5-2003
Laatste: 29-5-2024
Berichten: 77
20-12-2003 21:35

Tom schreef:

:
Keten, één waarschuwing.
Helpt dat niet:
muziek uit licht aan, en niet verder draaien voordat de baldadigerd uit mijn zichtveld verwijdert is.
Gaat het stuk onbenul niet weg, of word er niet meegewerkt, dan gaan we gewooooon inpakken.
als ht om een schoolfeest gaat dan moet de school bewaking huren zo kan het niet, de gene die kwaliTIJD wilhebben moeten daar niet onder lijden.

en als het een huwelijk is (ofzo) ligt het aan de zaal want de dj zorgt alleen voor de muziek en niet voor de gene die hett wil verzieken!!!
Niet LEZEN wat hier staat aub...
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
20-12-2003 21:38
ik was donderdag ook aardig irritant op het schoolfeest, ik ging vragen waarom ze met comps draaide, en waarom ze zaten te knagen tijdens hun show en waarom hij alleen rijst & bonen draaien en maatjes van me waarom ik niet mocht draaien, en wat voor mh's dat waren enz.

Maar ja, niks gemold razz :p wink ;)
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
RiteshStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-5-2003
Laatste: 29-5-2024
Berichten: 77
20-12-2003 21:43

Tkima schreef:

Het enige wat er een keer was:

raakte dat ding dus aan
Ik zeg je eerlijk je brengt echt jeugd herrineringen bij mij op:

toen ik 6 (ofzo) jaar oud was toen had ik me ook gebrand aan een rook machine!! laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D

ik weeet echt niet wat me bezielde maar heb het daarna wel geleerd hoor!!! laugh :D
Niet LEZEN wat hier staat aub...
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
20-12-2003 23:32
1/ Een rookdoos zet je op de grond, zo ver weg van je publiek dat ze er niet aan kunnen komen. Vergeet niet dat JIJ en niemand anders aansprakelijk blijkt te zijn als er letsel ontstaat! De verzekering van de tegenpartij weet je gerust wel te vinden.
2/ De regels zijn bij ons simpel: Niemand komt zonder onze tostemming achter de discotheek opstelling. Overtreders worden 1 keer gewaarschuwd, en daarna (hardhandig) verwijderd. Bij tegensupttering worden ze uit de zaal verwijderd, anders dan stoppen we met draaien. (Het staat zelfs in ons kontrakt.)
Aan onze spullen komen hoefen ze zeker niet te proberen, dan word ik boos angry

Gek genoeg geeft je iedere avond 1 waarschuwing, (zero tollerance) maar we zitten er dan ook bovenop. We houden alles in de gaten, en men heeft dat door en gaat gewoon feesten.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
20-12-2003 23:34

Imcowelter schreef:

en ik meet de vier ingangsaansluitpunten van de trafo door. Die maken alle 4 met elkaar contact. Ik mag toch aannemen dat dit niet hoort, of klopt mijn redenatie dan niet? shocked 8O
Betekent dit dan dat de trafo doorgebrand is o.i.d.?
Als het uberhoubt wel een trafo is, het kan ook een onstoringsspoel zijn.
Heb je een schema?
Of maak even een goede foto van het interieur, dan kunnen we je misschien verder helpen.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 6-9-2024
Berichten: 998
20-12-2003 23:53
Het was niet de trafo, die heb ik doorgemeten. Waarschijnlijk is het een triac. Ga er morgen even verder aan knutselen.
Dance the night away!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
21-12-2003 00:01
Wees je wel voorzichtig?
Als een triac doorgeslagen is blijft hij geleiden, maw het licht blijft branden.

Waar je ook even naar moet kijken is of de triac nog goed geisoleerd zit, als de keolstrip geleidend is.
Bij sommige types zitten ze dan aan het chassis met een micaplaatje er tussen.
als jij stroom op je chassis hebt gehad, dan kan dat allemaal een klapje hebben gehad.

Er zijn ook triacs die zelf ten opzichte van hun keolplaat geïsoleerd zijn, die zitten bijvoorbeeld ook in een lm400 van JB.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 6-9-2024
Berichten: 998
21-12-2003 00:04
En ik denk dus dat een er spanning via de triac over de koelplaat is komen te staan en dat de aarde daarmee in contact is gekomen. De triacs zijn geisoleerd maar misschien is die isolatie doorgeslagen shocked 8O . Zeker weten doe ik het niet, maar morgen meer.
Dance the night away!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
21-12-2003 00:07
Misschien dus toch de nul en de aarde aan elkaar gezeten.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)