Forum > Algemeen Forum

Wat kosten jullie nou?

(2883 reacties. Pagina 154 van 289)
Moderator(s): Dré
VieroStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-11-2004
Laatste: 12-10-2024
6-5-2007 09:56

Martijn schreef:

Dat kan zelfs IK nog. shocked 8O Weet niet hoe jouw site is opgebouwd, maar bij mij is het slechts een kwestie van foto's een map inslepen. De sitebouwer heeft er gelukkig voor gezorgd dat ik de simpele dingen zelf kan. Dat is een van de weinige dingen die ik wel echt zelf wil kunnen doen, zodat je niet net zoals nu afhankelijk bent van anderen.
Had ik hem ook gevraagd, wil hij niet omdat ik blijkbaar inlog op de gehele server fzo, vraag het me niet in detail, weetk zelf niet. Maar (wederom) in de zomervakantie komt er verandering en schakel ik over naar een nieuwe webmaster die gwn de site maakt en ervoor zorgt dat ik alles qua tekst en foto's kan veranderen zodat het gesukkel niet meer nodig is...

sonic boom schreef:

Het valt ook niet mee als je 14 bent, maar illegaal is een BIG NO, helaas hiervoor geen begrip sad :(
Ik kan het wel begrijpen hoor, ik ben ook ooit zo begonnen, als je geen/weinig geld hebt, je een installatie hebt en toch muziek wil... Ik had ooit veel kopies, nu liggen ze te verloederen boven op de zolder, gaan nooit meer mee. Op de laptop die mee gaat staat alleen een lijst van m'n cd's om gemakkelijk nummers terug te vinden (de HD met muziek blijft mooi thuis). Ik kan het aan die leeftijd wel begrijpen, nu koop ik ook veel en vind het moeilijk om mensen met kopies te zien, maar stel je eens in die situatie...
Fun is serious business!
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
6-5-2007 11:08

viero schreef:

Had ik hem ook gevraagd, wil hij niet omdat ik blijkbaar inlog op de gehele server fzo, vraag het me niet in detail, weetk zelf niet.
Oftewel.. hij kan niet programmeren laugh :D
Light Image
W0uterStandaard Lid
Sinds: 4-5-2007
Laatste: 29-11-2010
6-5-2007 11:10

JeroenVDV schreef:

viero schreef:

Had ik hem ook gevraagd, wil hij niet omdat ik blijkbaar inlog op de gehele server fzo, vraag het me niet in detail, weetk zelf niet.
Ik wil net zeggen, ik heb er niet zoveel verstand van ofsow razz :p
Maar op de meeste sites zit toch wel ergens een edit knopje... (met login functie)
Het begint wat te worden..
Bassie RassieStandaard Lid
Sinds: 26-4-2006
Laatste: 21-3-2016
6-5-2007 15:42

W0uter schreef:

JeroenVDV schreef:

viero schreef:

Maar op de meeste sites zit toch wel ergens een edit knopje... (met login functie)
Ik ben zelf nu ook bezig met een edit-pagina.
Hij heeft waarschijnlijk geen kaas gegeten daarvan.
(ik ook niet overdreven veel maar kan wel een edit-pagina in elkaar flansen wink ;) )
Freelancer in de noordelijke provincies
VieroStandaard Lid
6-5-2007 16:04

Bassie Rassie schreef:

W0uter schreef:

JeroenVDV schreef:

viero]

Ik ben zelf nu ook bezig met een edit-pagina.
Hij heeft waarschijnlijk geen kaas gegeten daarvan.
(ik ook niet overdreven veel maar kan wel een edit-pagina in elkaar flansen wink ;) )
Kan ook zijn laugh :D maarja, het is nu nog voor enkele maanden, in de vakantie volgt een nieuwe (ik geloof dat de nieuwe webmaster flash had voorzien) dusja, dan komen al die dingen wel in orde wink ;)
Fun is serious business!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 22-11-2024
7-5-2007 09:08

W0uter schreef:

Jep wink ;)
Doe er ook alles aan om een legale collectie bij elkaar te krijgen... maar gaat niet in één keer ashamed :$
Ach, in 1975 had je niet de mogelijkheid om een illegale collectie te hebben,
je kocht singels, en je begon te draaien met een stapeltje van een stuk op 100 stuks. (en een gedeelte van mama's platen verzameling mee)
En daar vulde je de hele avond mee shocked 8O
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
VieroStandaard Lid
7-5-2007 12:12

Tom schreef:

W0uter]

Ach, in 1975 had je niet de mogelijkheid om een illegale collectie te hebben,
je kocht singels, en je begon te draaien met een stapeltje van een stuk op 100 stuks. (en een gedeelte van mama's platen verzameling mee)
En daar vulde je de hele avond mee shocked 8O
Das ook vroeger hé, nu is het wel mogelijk...
En vroeger kon je wel illegaaltjes hebben, niet op vinyl, dan wel op cassettes. Van m'n pa nog gepraat over hoe het vroeger was, en veel van de collega's hadden illegaaltjes op cassettes razz :p
Fun is serious business!
Sonic boomStandaard Lid
Sinds: 12-11-2006
Laatste: 6-2-2010
7-5-2007 15:10
t begint wel een behoorlijk topic ter promotie van de illegaliteit te worden, zo. Vroegah is geweest en toen werd het ook niet gedoogd door iedereen. Verder lopen hier ook producerende partijen rond die het erg leuk vinden om te zien hoe er met hun centen om word gegaan.

Back on topic:

Sylvia schreef:

Nah, ik ben ook "klein". Als in 1,63m razz :p , ik werk alleen en doe feesten tot 100 a 150 personen met een goeie, doch basic licht- en geluidsset. Toch ligt mijn tarief een flink stukje hoger, zeg 10x hoger.

Maar wellicht heeft dat te maken met 18 jaar ervaring en een zeer uitgebreide (legale) muziekcollectie.
Ons tarief 6 tot 14 keer hoger, afhankelijk van de set die gevraagd word uiteraard wink ;) En het kan nog gekker, maar dan is het meer productiewerk.
T is warm werk maar zeker de moeite waard ;-)
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 22-11-2024
7-5-2007 20:37
Er waren zelfs jongens die top 40 cassettebandjes verkochten op de zwarte markt in Beverwijk.
Iedere week 2 bandjes en je was helemaal bij met je illegale verzakeling.

Deze mannen zijn wel gepakt.....en stevig razz :p

Zelf had ik ook wel bandjes, maar die had ik dan weer opgenomen van mijn originele verzameling.
Ik heb ze trouwens nog....ha ha

Maar ik ben vanaf het begin echt voor 99% legaal bezig geweest, en kan nu in de kast kijken naar een enorme grote complete legale platen/cd verzameling.

En als ik tegenwoordig zie wat verzamel cd's met oude muziek kosten,
zou ik het wel weten.
Ik koop ze zelf ook wel eens omdat ik dan lekker niet alles hoef te digigaliseren.
Das meer werk dan dat zo'n cd me kost.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
KVMVIP Lid (†)
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
7-5-2007 21:17

viero schreef:

Das ook vroeger hé, nu is het wel mogelijk...
Toen moest je nog hard werken voor je centen.
Maar goed, de meeste met een legale collectie hebben veelal de apparatuur ook 100% in orde. (en ook daarom kunnen ze een hogere prijs vragen)
En vroeger kon je wel illegaaltjes hebben, niet op vinyl, dan wel op cassettes.
De "echte" illegaaltjes waren de juweeltjes op vinyl.
Maar die waren dan ook vele malen duurder.
Op zich was dat bijzonder om te hebben.

Martin.
kvm entertainment

Terug naar forum Reageer (zonder quote)