Forum > Newbie Forum

Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard?

(232 reacties. Pagina 15 van 24)
Moderator(s): Dré
Jan2Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2003
Laatste: 29-9-2015
Berichten: 146
9-8-2004 17:40
Toon is een beetje geduld alsjeblieft.
Het is vakantietijd, niet iedereen heeft zin/tijd om te reageren.

Je komt heus wel meer te weten over die spelers, en Reind gaat ze toch testen? Wacht daar dan gewoon op!
DvEEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-6-2004
Laatste: 7-6-2005
Berichten: 127
9-8-2004 18:44

Jan2 schreef:

Toon is een beetje geduld alsjeblieft.
Het is vakantietijd, niet iedereen heeft zin/tijd om te reageren.

Je komt heus wel meer te weten over die spelers, en Reind gaat ze toch testen? Wacht daar dan gewoon op!
Jah dat dacht ik ok maar ik dacht dat hij in het weekend al een review/belevenis neer zou zetten

Sorry voor mijn ongeduld
maar ben gewoon heel erg nieuwschierig naar de nieuwe cd-speler

en ik heb nog steeds geen winkel in de buurt gevonden waar ik 'm kan testen

nogmaals sorry

Dave
Akiyama CDX-300 --> Reloop RMX-30BPM --> Akiyama CDX-300 en een Akiyama HDJ-9700 Heerlijke set :D
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
9-8-2004 19:08

DvE schreef:

Jah dat dacht ik ok maar ik dacht dat hij in het weekend al een review/belevenis neer zou zetten

Sorry voor mijn ongeduld
maar ben gewoon heel erg nieuwschierig naar de nieuwe cd-speler

en ik heb nog steeds geen winkel in de buurt gevonden waar ik 'm kan testen

nogmaals sorry

Dave
Dan pak je de trein/bus/fiets naar een winkel die ze verkoopt.

Ik heb er vorige week donderdag ff op staan draaien maar vanwege het mooie weer nog absoluut geen zin gehad om dat ding binnen te gaan testen. (lig nu met laptop in de hangmat) en ik heb vakantie. Als het nou bagger weer was geweest had die review allang online gestaan maar het is binnen zelfs zo warm dat m'n airco het niet trekt.

Morgen begin ik weer met werken en dus ook met alle andere dingen. Ben vandaag nog ff aan het genieten van het mooie weer en mijn laatste vakantie dag.

Zo en nu ga ik gezellig met de vriendin/vrienden onder het genot van een fles rosé lekker zitten BBQ'en.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DvEEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-6-2004
Laatste: 7-6-2005
Berichten: 127
9-8-2004 19:17

Reind schreef:

DvE schreef:

Jah dat dacht ik ok maar ik dacht dat hij in het weekend al een review/belevenis neer zou zetten

Sorry voor mijn ongeduld
maar ben gewoon heel erg nieuwschierig naar de nieuwe cd-speler

en ik heb nog steeds geen winkel in de buurt gevonden waar ik 'm kan testen

nogmaals sorry

Dave
Dan pak je de trein/bus/fiets naar een winkel die ze verkoopt.

Ik heb er vorige week donderdag ff op staan draaien maar vanwege het mooie weer nog absoluut geen zin gehad om dat ding binnen te gaan testen. (lig nu met laptop in de hangmat) en ik heb vakantie. Als het nou bagger weer was geweest had die review allang online gestaan maar het is binnen zelfs zo warm dat m'n airco het niet trekt.

Morgen begin ik weer met werken en dus ook met alle andere dingen. Ben vandaag nog ff aan het genieten van het mooie weer en mijn laatste vakantie dag.

Zo en nu ga ik gezellig met de vriendin/vrienden onder het genot van een fles rosé lekker zitten BBQ'en.
Jah oke sorry

Geniet maar effe lekker ga ik zo ook doen

Lekker zwemmen in het zwembad in de tuin !! laugh :D
Akiyama CDX-300 --> Reloop RMX-30BPM --> Akiyama CDX-300 en een Akiyama HDJ-9700 Heerlijke set :D
DvEEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-6-2004
Laatste: 7-6-2005
Berichten: 127
13-8-2004 16:24
Weet iemand wat eigenlijk het verschil is tussen de American Audio CDI-500 en de Citronic Cd-S6 ??
Akiyama CDX-300 --> Reloop RMX-30BPM --> Akiyama CDX-300 en een Akiyama HDJ-9700 Heerlijke set :D
DJDarknessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-4-2004
Laatste: 22-12-2009
Berichten: 251
14-8-2004 00:38
Even de spec s naast elkaar bekijken, maar het is een OEM dus naar genoeg het zelfde, zoals ik al in je andere topic geantwoord heb!
Where words fail, music speaks :D
La FprmeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2004
Laatste: 25-6-2008
Berichten: 7
15-8-2004 16:35
Jazeker is de Reloop rcd900s iets waard ! :)

Ik heb em nu 2 dagen en ik ben er heel erg tevreden mee.
De loops werken goed en de sample functie is gewoon te gruwelijk !.
ook klinkt het scratch geluid uiterst realistisch.Alle functies de je verwacht van een goede tabletopcdspeler zitten erop ! Ik vind dat ie beter is dan de cdj 800 en hij geeft meer waar voor je geld. FUCK Pioneer met zn overgehypte rotzooi waar je je blauw voor betaald en koop gewoon een oem-cd speler.( wel de uitgebreide he > rcd900 , cleving 280, stanton 450 etc....)De reloop is het goedkoopst van allemaal en kan net zoveel als de anderen dus voor mij was de keus snel gemaakt.

Cu lat0rzz !!
Live Life like it's your last day
DJ JusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 30-12-2005
Berichten: 410
15-8-2004 20:14
Heb je zelf wel met de cdj 800 gewerkt? of alleen maar gezien/gehoort?
Geld is net schaamhaar... het groeit niet op me rug
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
15-8-2004 23:10

La Fprme schreef:

Ik vind dat ie beter is dan de cdj 800 en hij geeft meer waar voor je geld. FUCK Pioneer met zn overgehypte rotzooi waar je je blauw voor betaald en koop gewoon een oem-cd speler
Als je zulke dingen roept neem ik de rest al helemaal niet serieus. De pioneer is toch echt wel even een klapje meer kwaliteit als de reloop en de CDJ800 is zijn geld nog steeds waard. De CDJ1000 is een beetje overdone qua prijs inderdaad maar zelfs met die prijs blijft het een verdomd goede speler.

De OEM cd speler is een alternatief. En voor thuis gebruik inderdaad mischien wel net zo goed. Gaan we het overal bekijken dan leggen ze het 1 voor 1 af tegen de grote merken.
Ik heb hier een Reloop 800 voor mijn neus liggen (broertje van de 900) en de CDJ800 van pioneer is een plastic broodtrommeltje maar dit is nog veel erger.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
SkitStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 3-11-2002
Laatste: 13-2-2016
Berichten: 295
16-8-2004 14:30

Reind schreef:

Ik heb hier een Reloop 800 voor mijn neus liggen (broertje van de 900) en de CDJ800 van pioneer is een plastic broodtrommeltje maar dit is nog veel erger.
Nu je het zegt, dat vond ik ook toen ik de Stantonversie van de CDJ-800 onder ogen zag (ervoor bijna altijd met dubbele cd-spelers gewerkt). De CDJ-1000 is echt solide tov de 800. Ik vind al die overdreven rondingen op die nieuwe OEM-CD-spelers maar niks.
Ik heb geprobeerd te stoppen, maar ik ben weer helemaal terug begonnen.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)