Forum > Licht

Showtec Showdesigner

(146 reacties. Pagina 15 van 15)
Moderator(s): Dré
HemskeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-11-2010
Laatste: 9-10-2022
7-2-2012 18:16
Maar zijn er voor het geld betere tafeltjes te vinden?
Gino VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 5-2-2010
Laatste: 1-3-2019
10-2-2012 19:02
Hey

ik heb in de tijd ook aan't zoeken geweest en niets gevonden met de zelfde mogelijheden of anders moet je voor software gaan daar is keus genoeg maar dan moet je ook nog een laptop meenemen

mvg Gino
BertvkStandaard Lid
Sinds: 26-8-2012
Laatste: 7-10-2012
26-8-2012 10:36
Kan iemand mij vertellen of je tijdens een show van een scene (met bijv. statisch licht) naar een andere scene kan overschakelen met een fadetime?
VendettaStandaard Lid
Sinds: 16-11-2012
Laatste: 27-2-2013
16-11-2012 13:35
Zijn er nog mensen waarvan de Showtec showdesigner 512 vast loopt?

mijn tafel reageert regelmatig niet. na het opnieuw opstarten van de tafel gaat deze wel terug. sad :(
Ook heb ik soms gemerkt dat deze bij het booten al vast hangt.

Grtz

V
SgrovertStandaard Lid
Sinds: 16-12-2002
Laatste: 12-3-2023
16-11-2012 15:15
Kans bestaat dat dit een knopje is dat soms vast blijft hangen. Knopjes die vuil zijn, of een beetje scheef zitten willen vergelijkbare problemen veroorzaken. Apparaat open schroeven en schoon maken wil wel eens helpen. Echter alleen doen als er geen garantie meer op zit, en je weet waar je mee bezig bent.
Lost in Music
VendettaStandaard Lid
Sinds: 16-11-2012
Laatste: 27-2-2013
16-11-2012 16:32

Sgrovert schreef:

Kans bestaat dat dit een knopje is dat soms vast blijft hangen. Knopjes die vuil zijn, of een beetje scheef zitten willen vergelijkbare problemen veroorzaken. Apparaat open schroeven en schoon maken wil wel eens helpen. Echter alleen doen als er geen garantie meer op zit, en je weet waar je mee bezig bent.
Dan zou ik denken dat dit enkel op dat knopje zou zijn en niet helemaal niet reageren.

Laatste maal was woensdag (gelukkig was het enkel voor licht te geven op een podium en niet op een fuif) de mixer werd geboot, de scene werd opgeroepen en is zo gedurende 3 uur blijven branden. Toen ik de scene wou afzetten reageerde de mixer helemaal niet meer. zelf niet op andere knoppen.

Moest deze volledig opnieuw opstarten en dan reageerde die terug.

Heb dit reeds enkele keren gehad maar steeds gedacht dat er ergens een slecht contact of iets in die aard ging zijn in mijn bekabeling dat fout gaf maar nu begint het meer om meer voor te komen.

de man waar ik de mixer van kocht zei me dat er problemen waren met de eerste software versie dat die regelmatig vast liep maar dat deze dat ik kocht de laatste nieuwe firmware had gekregen en dit probleem niet meer had (was probleem met het geheugen of zoiets). zou dit kunnen dat het aan de software kan liggen en zoja wat kan je er dan aan doen?

Mvg,

V
SgrovertStandaard Lid
Sinds: 16-12-2002
Laatste: 12-3-2023
24-11-2012 14:24

Vendetta schreef:

Dan zou ik denken dat dit enkel op dat knopje zou zijn en niet helemaal niet reageren.
Ligt er helemaal aan hoe het paneel van binnen opgebouwd is. Vaak is het dezelfde chip die de input van alle knopjes verwerkt. Als deze door een knopje verstoord word, werken de andere inputs die hij verwerkt natuurlijk ook niet meer. Echter heb ik geen glazen bol en kan ik niet zien wat er bij jou paneel mis is.
Lost in Music

Terug naar forum Reageer (zonder quote)