Forum > Algemeen Forum

Opleidingen , licht en geluid.

(368 reacties. Pagina 14 van 37)
Moderator(s): Dré
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
15-1-2006 14:14

barbara schreef:

DJ Bastisito schreef:

Je zou ook eventueel naar de opleiding 'Mediatechnologie' kunnen kijken op de Hogeschool Utrecht in Amersfoort. Ik meen dat Jeroen deze opleiding ook doet?
Jep, hij zit bij mij in de klas, maar dit is meer elke dag achter een pc'tje hangen. Weinig met licht/geluid, wat ik erg jammer vind.
Als je meer wilt weten, mail maar.

En daarom schrijf ik me dit jaar weer lekker in voor de OTT, net als vorig jaar...alleen nu maar hopen dat het wel lukthappy :)
Ik ben maar wat blij dat ik niet de hele dag met m'n handen in theaterspots hoef te zitten, en met m'n voeten tussen de decorstukken hoef te staan. Mijn licht/geluids-leventje is al druk genoeg, liever even een net wat andere opleiding voor doordeweeks. Het is maar wat je er zelf van maakt. Als anderen zitten te gamen, zit ik te Wyggen. Kwestie van "dagindeling" wink ;)
Light Image
BarbaraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-6-2005
Laatste: 30-9-2009
Berichten: 439
15-1-2006 14:16

JeroenVDV schreef:

Ik ben maar wat blij dat ik niet de hele dag met m'n handen in theaterspots hoef te zitten, en met m'n voeten tussen de decorstukken hoef te staan. Mijn licht/geluids-leventje is al druk genoeg, liever even een net wat andere opleiding voor doordeweeks. Het is maar wat je er zelf van maakt. Als anderen zitten te gamen, zit ik te Wyggen. Kwestie van "dagindeling" wink ;)
Tja, daarom zijn we ook allemaal verschillend, maar als je dus een opleiding zoekt waarin (veel) met licht/geluid gewerkt word, dan is de opleiding mediatechnologie niet de opleiding die je zoekt(om nog niet eens te spreken over het zooitje ongeregeld dat er "werkt").
Potverdorie
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
15-1-2006 14:17

barbara schreef:

Tja, daarom zijn we ook allemaal verschillend, maar als je dus een opleiding zoekt waarin (veel) met licht/geluid gewerkt word, dan is de opleiding mediatechnologie niet de opleiding die je zoekt(om nog niet eens te spreken over het zooitje ongeregeld dat er "werkt").
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ach, ik doe het meer om de week door te komen met een beetje "structuur" en om een papiertje in m'n zak te hebben over een paar jaar, dan dat ik het ZO interessant en nuttig vind.
Light Image
DjpStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-7-2004
Laatste: 31-8-2016
Berichten: 382
15-1-2006 15:17
ik ben zelf in november ingestroomd op de Sound & Vision opleiding in Arnhem/Bemmel

Het is een ongeloofelijke puinzooi daar.
wat ik tot nu toe daar gedaan heb,

stroomleer en solderen.
Mijn klasgenoten die 2/3 maanden eerder zijn begonnen daar loop ik nu al op voor.
we zitten ik denk op een dag met 8a10 man op school in de les.
derest vindt al niet de moeite waard om te komen.

tot vrijdag, flink geklaagd en toen kon het allemaal wel, voor het eerst informatie over geluidstechniek, delay bands versterken, de dag was om voor dat ik het in de gaten had.

dus het kan toch ook goed komen happy :)
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
15-1-2006 15:18

djp schreef:

ik ben zelf in november ingestroomd op de Sound & Vision opleiding in Arnhem/Bemmel
MBO waarschijnlijk?
Light Image
DjpStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-7-2004
Laatste: 31-8-2016
Berichten: 382
15-1-2006 15:20

JeroenVDV schreef:

djp schreef:

ik ben zelf in november ingestroomd op de Sound & Vision opleiding in Arnhem/Bemmel
MBO waarschijnlijk?
juist,
BarbaraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-6-2005
Laatste: 30-9-2009
Berichten: 439
15-1-2006 15:21

JeroenVDV schreef:

djp schreef:

ik ben zelf in november ingestroomd op de Sound & Vision opleiding in Arnhem/Bemmel
MBO waarschijnlijk?
Jep
Potverdorie
Dj-dStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-6-2005
Laatste: 3-10-2019
Berichten: 375
24-1-2006 07:57
heeft er iemand ervaring met de opleiding van het Deltion ?
deze
RobbieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 17-8-2007
Berichten: 116
31-1-2006 16:07
Damn, er is echt helemaal niks op HBO-niveau wat echt diep op de stof ingaat. Dus echt de technische kant e.d.
Ik heb zelf VWO gedaan en zit nu een jaar op de TU/e (BMT). Studie bevalt goed, pittig en druk, maar zeer interessant.
Probleem is dat mijn gevoel gewoon zegt dat ik iets in geluidstechniek moet/wil doen. Helaas is er bijna niks goeds te vinden op HBO-niveau en dat is balen. Heeft iemand al wat meer info hier over??
En ik hoorde dat het goed klonk..
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 22-9-2024
Berichten: 2389
31-1-2006 18:28
@Robbie: stuur me eens een mailtje, weet een leuk licht / geluids "jobje" (wel vrijwillegerswerk) voor je BINNEN de TU (Met professionals, buitenkansje)laugh :D
It's time to play the music, It's time to light the lights..

Terug naar forum Reageer (zonder quote)