Forum > Algemeen Forum

Drive in show meubel

(396 reacties. Pagina 14 van 40)
Moderator(s): Dré
LaxapStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-10-2004
Laatste: 9-7-2023
Berichten: 307
28-6-2007 11:08
Omdat ik zelf ook nog een keertje goedkope platen wil maken. En de letters zijn gewoon stikkers? Of hebben jullie ze zelf erop geverft?
Cyberlights in the house :D
HugoovStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-4-2005
Laatste: 12-6-2019
Berichten: 385
28-6-2007 12:39

Laxap schreef:

Omdat ik zelf ook nog een keertje goedkope platen wil maken. En de letters zijn gewoon stikkers? Of hebben jullie ze zelf erop geverft?
Stikkers, laten maken bij een bedrijfje hier in de buurt.
Zitten ook op nog andere platen voor op de aanhanger. (of in de truss happy :) )
OVmusic.nl Licht&Geluid/Drive-in Show
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
28-6-2007 22:41

Laxap schreef:

Of hebben jullie ze zelf erop geverft?
Het "erop verven" kan op meerdere manieren.
Ik maakte de ondergrond (iets groter dan het logo) rood, plakte het "logo" erop, een verfde daarna de kast zwart.
Daarna verwijder je het "logo".
Geeft een superstrak resultaat.

Uiteraard ondergrond goed voorbewerken, en de juiste verf gebruiken.

Martin.
kvm entertainment
VanniekerkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-6-2005
Laatste: 10-3-2016
Berichten: 210
29-6-2007 11:12
Wat ik laatst heb gedaan met mijn meubel (maar het is maar een idee) is heb beplakken met marmoleum (of hoe heet dat, dat zeil wat je op de vloer legt)
Superstevig en lekker dik. als hier een kras opkomt komt er niet je houtkleur te voorschijn of je gronverf maar blijft het gewoon zwart.
Zo ziet dit eruit.
En dit is de achterkant.

Overigens was hier vrij weinig plek vandaar dat alles zo op elkaar stond!
Het begint nu toch echt ergens op te lijken!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 2-7-2024
Berichten: 13459
29-6-2007 11:55

vanniekerk schreef:

Wat ik laatst heb gedaan met mijn meubel (maar het is maar een idee) is heb beplakken met marmoleum (of hoe heet dat, dat zeil wat je op de vloer legt)
Ik denk dat je vinyl bedoelt. Vinyl is goed te kopen in de gemiddelde bouwmark (en makkelijk te verwerken). Marmoleum is lang niet overal te koop (en zeker niet eenvoudig te verwerken). Vinyl ligt bij velen in de keuken, marmoleum ligt in ziekenhuizen, kantoren e.d. (en bij sommigen ook thuis).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
VanniekerkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-6-2005
Laatste: 10-3-2016
Berichten: 210
29-6-2007 12:34
Maar dat spul van mij komt ook niet bij de bouwmarkt vandaan, vriend van mij is stoffeerder en had dus nog wat leuke stukken liggen bij zijn baas. Hij noemde het tarket (geen idee of ik het goed schrijf) volgens mij. Het is redelijk dik en lekker stug.
Volgens mij is dit ook het spul dat in scholen ligt geloof ik

Iig> het is zeil laugh :D
Het begint nu toch echt ergens op te lijken!
HugoovStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-4-2005
Laatste: 12-6-2019
Berichten: 385
29-6-2007 17:14
@ vanniekerk, ik dacht dat je stof op je meubel had shut up :X dat marmeleum/linoleumspul heb ik hier thuis ook op de overloop liggen, opzich een best goed idee.

Verder vind ik je meubel niet echt wat, saai en niet echt een strakker "pro" uitstraling.. beetje standaard 4-kante doos. ashamed :$ (komt er nog een logo op??)
OVmusic.nl Licht&Geluid/Drive-in Show
ThijlklerkxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-3-2007
Laatste: 17-11-2008
Berichten: 77
29-6-2007 17:34
Ik vind het idee om je meubel met ik zal het vloerbedekking noemen te beplakken erg goed!

Voor de krenten onder ons een tip: ga naar een goede marmoleum winkel en zeg dat je een flink grote ruimte wil bedekken met hun spul, je krijgt dan een stuk of 5 á 10 monsters mee van ik gok 15 bij 30 centimeter in kleuren naar keuze, die plak je dan op je meubel (als het genoeg is...) en klaar. Het zijn wel allemaal verschillende kleuren maar het kan mooi zijn ( ik heb het op mijn vensterbank geplakt laugh :D Overigens hebben wij ook daadwerkelijk een grote hoeveelheid marmoleum voor onze bovenverdieping gekocht, ik ben dus geen krent wink ;) )
Okido4777Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 20-4-2006
Laatste: 29-8-2014
Berichten: 167
1-7-2007 09:11

Hugoov schreef:

okido4777 schreef:

zal waarschijnlijk komen door de lengte van het meubel , want 2 meter is toch aardig wat. razz :p
Maar dit heb ik gedaan omdat er misschien ooit draaitafels EN tabletops komen ,dat ik per bokje een draaitafel EN een tabletop neer kan zetten wink ;) .
2 meter lijkt me onhandig lang shut up :X voor een gemiddeld drive in show feestje lijkt me dat een erg gedoe om dit over een deurpost te krijgen als er ook nog versterkers+etc. inzitten.
zaterdag feestje gehad , ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik hem zo lang heb gemaakt , tabletops en de 10'' monitors passen er precies langs , ook als er draaitafels bijkomen dan passen deze er goed langs ^^.
SjampiejoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-6-2007
Laatste: 26-6-2009
Berichten: 119
1-7-2007 13:29
Mensen.. HIER onze trots! Zelf gebouwd.. happy :) Deurtjes die we open en dicht kunnen klappen met led-verlichting, 19" rek ingebouwd voor de nodige apparatuur.. en nog wat opbergvakken wink ;) Niet allemaal te zien op de foto maar wellicht een kleine indruk!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)