Forum > Off-Zone

Grootste blunder tijdens draaien?

(190 reacties. Pagina 13 van 20)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 30-9-2024
Berichten: 9491
15-5-2008 22:57
das een reaktie van een pro.
Ad rem, en met hunor!
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Dj pyroStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 5-1-2005
Laatste: 3-3-2016
Berichten: 200
18-5-2008 18:43
Inderdaad en dan voel je je als technieker achteraf ook niet zo slecht eigenlijk wink ;)
Er zijn 10 soorten mensen, degene die binair begrijpen en degene die het niet begrijpen.
MielStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-10-2003
Laatste: 2-6-2008
Berichten: 127
19-5-2008 21:45
Zaterdag setje gedaan op een elektrofeestje. Bouncing Harbour (Funkin Matt Remix) stond aan en ik ben bezig mijn tweede plaatje te cueen. (Niet geheel onbelangrijk detail: Ik was na de nodige wodka niet helemaal helder meer) Vervolgens gooi ik de nieuwe plaat er in, en verdomd wat gaat dat lekker! Dus ik rustig doormixen, en jeetje wat klinkt dat goed! Ik bloeide helemaal op en mix hem na een tijdje helemaal door. Toen keek ik even op het display van mijn 2e speler.. En wat denk je dat er op de display staat..?

Inderdaad, heb ik gewoon schaamteloos Bouncing Harbour met Bouncing Harbour gemixt.. shut up :X
Maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
Maarten-squareStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-4-2005
Laatste: 23-12-2013
Berichten: 472
19-5-2008 21:47

miel schreef:

Zaterdag setje gedaan op een elektrofeestje. Bouncing Harbour (Funkin Matt Remix) stond aan en ik ben bezig mijn tweede plaatje te cueen. (Niet geheel onbelangrijk detail: Ik was na de nodige wodka niet helemaal helder meer) Vervolgens gooi ik de nieuwe plaat er in, en verdomd wat gaat dat lekker! Dus ik rustig doormixen, en jeetje wat klinkt dat goed! Ik bloeide helemaal op en mix hem na een tijdje helemaal door. Toen keek ik even op het display van mijn 2e speler.. En wat denk je dat er op de display staat..?

Inderdaad, heb ik gewoon schaamteloos Bouncing Harbour met Bouncing Harbour gemixt.. shut up :X
En jij staat te drinken terwijl je aan het werk bent? shut up :X
Lezen, leren, lezen, leren, lezen, leren (en af en toe iets posten)
MielStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-10-2003
Laatste: 2-6-2008
Berichten: 127
19-5-2008 22:01

Maarten-square schreef:

miel schreef:

Zaterdag setje gedaan op een elektrofeestje. Bouncing Harbour (Funkin Matt Remix) stond aan en ik ben bezig mijn tweede plaatje te cueen. (Niet geheel onbelangrijk detail: Ik was na de nodige wodka niet helemaal helder meer) Vervolgens gooi ik de nieuwe plaat er in, en verdomd wat gaat dat lekker! Dus ik rustig doormixen, en jeetje wat klinkt dat goed! Ik bloeide helemaal op en mix hem na een tijdje helemaal door. Toen keek ik even op het display van mijn 2e speler.. En wat denk je dat er op de display staat..?

Inderdaad, heb ik gewoon schaamteloos Bouncing Harbour met Bouncing Harbour gemixt.. shut up :X
En jij staat te drinken terwijl je aan het werk bent? shut up :X
Als ik na het werk niet meer hoef af te bouwen of te rijden, ja. Ik sta natuurlijk niet altijd ladderzat achter de draaitafels maar aangeschoten draaien is voor mij geen uitzondering nee.

Er is natuurlijk wel een verschil tussen bruiloften of draaien in bijvoorbeeld een club. Drinken tijdens drive-in werk doe ik sowieso nooit, hoogstens na afloop.
Maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
Andy S&LStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-2-2006
Laatste: 28-12-2018
Berichten: 275
19-5-2008 22:53
laugh :D Geweldig!.. Nee tijdens draaien geen alcohol voor mij wink ;)

Afgelopen zaterdag ook nog heel erg gelachen(ik wel igg) met Tim, arabisch dansfeest in eindhoven...

Kom Mevrouw aan met haar ''eigen'' draadloze microfoon...
Bedankt.. maar euh mevrouw heeft u ook nog de ontvanger?

Geen id hoe het werkt, kijk maar even doet het normaal ook altijd meteen met aanzeten. Doei laugh :D
Twitter mee met @andycobbennl
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 30-9-2024
Berichten: 9491
19-5-2008 23:36

Maarten-square schreef:

En jij staat te drinken terwijl je aan het werk bent? shut up :X
En jij bent roomser dan de paus? shut up :X

Neu, een bierje bij aanvang gaat er wel in, maar geen 6 wink ;)
Ik moet meestal wel terugrijden.
Alleen never nooit drinken bij:
kinderdingen,
begravenissen,
en Jehova getuigen!
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
EriswaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-8-2006
Laatste: 21-4-2016
Berichten: 366
20-5-2008 00:01

Tom schreef:

Maarten-square schreef:

En jij staat te drinken terwijl je aan het werk bent? shut up :X
En jij bent roomser dan de paus? shut up :X

Neu, een bierje bij aanvang gaat er wel in, maar geen 6 wink ;)
Ik moet meestal wel terugrijden.
Alleen never nooit drinken bij:
kinderdingen,
begravenissen,
en Jehova getuigen!
Die laatste 2 zijn dingen die ik zo en zo liever niet doe laugh :D
Wat je niet opbouwt hoef je ook niet af te breken.
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
20-5-2008 08:28
Begravenissen?! Die doe ik ook niet, beetje dooie boel altijd laugh :D

Maar even serieus, ik lust ook wel twee of drie biertjes op een avond, maar ik moet nog wel afbreken en terug rijden dus meer dan dat drink ik niet (ja, een fles spa blauw gaat er ook wel doorheen...)
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 30-9-2024
Berichten: 13473
20-5-2008 09:57

Tom schreef:

Alleen never nooit drinken bij:
kinderdingen,
begravenissen,
en Jehova getuigen!
Ik had altijd de regel dat je op elk moment een auto zou moeten MOGEN besturen. Als dat mag van de staat (dus <0,5 promille) dan mag je van mij ook plaatjes draaien ;-)

Overigens namen we het altijd door met de opdrachtgever (sommigen hanteren principes die gerespecteerd moeten worden).

Overigens hadden we ook opdrachtgevers die er een ander principe op na hielden. In zo'n geval lieten we ons eigen principe wel eens varen en braken we de volgende dag pas af (en bleven we slapen in een tentje of zo)...

Discotheekwerk... Daar laat ik me maar niet over uit (behalve wellicht dat ik het één keer presteerde dat het opzetten van een plaatje bijna nog langer duurde dan het reeds lopende nummer...).
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)