Forum > Geluid

Het Denon DN-S1000-topic

(382 reacties. Pagina 13 van 39)
Moderator(s): Dré
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
28-8-2004 12:17

Reind schreef:

Valt me toch wel op dat iedereen er eigenlijk al vanuit gaat dat de speler helemaal geweldig is aan de hand van een paar filmpjes.

Patrick van Vugt schreef:

Tja, als het echt de denon s-3000/5000 kwaliteid is, dan zullen deze spelers denk ik over een half jaar ook op mijn kamer staan. (als ik geld heb sneaky :V )
Nu maar wachten tot iemand hem echt heeft getest...
Bijna iedereen wink ;)
*Quukske*
FrisbeeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-12-2002
Laatste: 29-9-2010
Berichten: 377
28-8-2004 12:47

Reind schreef:

Valt me toch wel op dat iedereen er eigenlijk al vanuit gaat dat de speler helemaal geweldig is aan de hand van een paar filmpjes.
Ja het lijkt wel of men tegenwoordig aan de hand van plaatjes, specificaties, filmpjes en reviews de keus voor een product bepaald. Gewoon van achter de pc een paar keer klikken en wat lezen en hup online bestellen... Zonder het ooit geprobeerd of gezien te hebben.

Dat lijkt mij nou net het belangrijkste, hoe iets aanvoelt en of het lekker werkt. Nu is het met cd-spelers misschien iets minder van toepassing maar vooral met mixers zeggen de specificaties helemaal niets...
DJ InspirationStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 11-8-2003
Laatste: 26-11-2006
Berichten: 48
28-8-2004 12:54
Dat lijkt mij nou net het belangrijkste, hoe iets aanvoelt en of het lekker werkt.
Ja vind ik dus ook. Ik wil altijd alles eerst testen voor ik iets koop. Want zoals je kan zien in het filmpje, lijkt het alsof het jogwheel aan een elastiekje zit. Dit zou ik toch eerst eens willen zien of dit niet hinderlijk is ofzo.
DENON DN-S3000 * Reloop RMX-40BPM * DENON DN-S3000
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
28-8-2004 13:52

hans schreef:

nah overdrijven is ook een vak laugh :D , ik geloof niet dat er zoveel bugs (fouten) in zitten, denk echter wel dat er veel te verbeteren is om hem op gelijke hoogte te krijgen als zijn concurenten. razz :p
Zowel hardware matige fouten als software fouten zijn er genoeg te vinden op de SLDZ en dan blijft het niet bij 1 of 2 lullige bugjes die niet te reproduceren zijn.

En dan hoor ik iemand denken software update, tsja daar haal je geen scheve/losse display's mee weg e.d.

Frisbee schreef:

Ja het lijkt wel of men tegenwoordig aan de hand van plaatjes, specificaties, filmpjes en reviews de keus voor een product bepaald. Gewoon van achter de pc een paar keer klikken en wat lezen en hup online bestellen... Zonder het ooit geprobeerd of gezien te hebben.
Een review vind ik een ander verhaal dan een paar plaatjes/specs maar inderdaad is het nog steeds niet iets om blind op te vertrouwen.
Moet wel eerlijk bekennen dat ik met uitzondering van de SMX alle gear van de afgelopen 2 jaar op de mening van 1 enkel iemand heb gekocht en dat die er tot nu toe nog nooit naast heeft gezeten met het af of aan raden van een product wink ;)
Dat lijkt mij nou net het belangrijkste, hoe iets aanvoelt en of het lekker werkt. Nu is het met cd-spelers misschien iets minder van toepassing maar vooral met mixers zeggen de specificaties helemaal niets...
Fabrikanten liegen er graag nog een beetje bij of verzwijgen de nadelen die aan een bepaald iets hangen. Specs hoef je dus in 99 van de 100 gevallen nooit op af te gaan.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 1-9-2024
Berichten: 5308
28-8-2004 18:07
Een groot verschil tussen Denon en Technics is dat Denon al bijna 14 jaar ervaring heeft met DJ cd-spelers en Technics helemaal niets (als we hun compleet mislukte SLP-1200 uit 1989 vergeten). Denon weet dus waar ze op moet letten en heeft in de afgelopen jaren laten zien dat ze weten hoe een dj cd-speler in elkaar moet zitten.

Bovendien heeft Denon bewezen dat softwarebugs (if any) worden opgelost met gratis upgrades. Technics hult zich in een stilzwijgen over de fouten in de SLDZ-1200.

Bij Denon (en dat geldt ook voor Pioneer, hoewel hun spelers tot nu toe niet user-upgradeable zijn) kan je erop vertrouwen dat er zoveel ervaring, kennis en support achter hun cd-spelers zit dat het goede dingen zijn. Natuurlijk blijft het nog steeds aan te raden er eerst eens mee te werken voordat je bestelt.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
Dj beatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-11-2003
Laatste: 26-2-2011
Berichten: 287
28-8-2004 18:14
Ik ben aant twijfelen tussen deze speler of de axis 9. Welke zou ik nemen. En wanneer komt de update voor de denon x1500.

Groetjes
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
28-8-2004 18:21

dj beat schreef:

Ik ben aant twijfelen tussen deze speler of de axis 9. Welke zou ik nemen. En wanneer komt de update voor de denon x1500.

Groetjes
Nja, daar valt weinig over te zeggen.
De denon heeft zich nog langer niet bewezen, wel verwacht ik dat het een goed product zal zijn (maar dat is maar een verwachting).
De axis 9 heeft zich al redelijk bewezen, smartloop is zeker handig.
En het hangt natuurlijk van jezelf af, ga ze testen en kies...
*Quukske*
DJDarknessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-4-2004
Laatste: 22-12-2009
Berichten: 251
28-8-2004 19:59
Updates komen zeer binnekort van de denon mixer, geloof naar hun beurs die 31 augustus (pin me er niet op vast)plaats vind. Je kunt nu al wel de USB driver downloaden om een verbindig tussen jou mixer en computer te maken.
Where words fail, music speaks :D
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
29-8-2004 00:33

Victor schreef:

Een groot verschil tussen Denon en Technics is dat Denon al bijna 14 jaar ervaring heeft met DJ cd-spelers en Technics helemaal niets (als we hun compleet mislukte SLP-1200 uit 1989 vergeten). Denon weet dus waar ze op moet letten en heeft in de afgelopen jaren laten zien dat ze weten hoe een dj cd-speler in elkaar moet zitten.
Ik heb denon anders ook wel is cd spelers in elkaar zien zetten waarvan ik dacht, waar haal je het lef vandaan er zoveel voor te vragen.

Kijk dat jij een Denon fan bent is oké (en overduidelijk merkbaar wink ;) ). Ik geloof alleen niet zo in filmpjes en beloftes van een fabrikant. Ik zeg dus ook niet dat het een slechte speler is bij voorbaat maar het tegenover gestelde komt er bij mij ook nog niet uit.

Wat betreft jarenlange ervaring, Technics heeft ook jarenlange ervaring met het bouwen van draaitafels en is jaren lang marktleider 99% geweest in het pro segment. Ik weet niet of jij de M5G wel is hebt gezien maar dan blijkt dus dat die jarenlange ervaring ook tot de domste fouten kan leiden.
Numark exact hetzelfde verhaal, ze hebben prima producten maar stomme fouten kom je ieder jaar wel weer tegen bij 1 van hun producten.

Volgende week ga ik trouwens 2 dagen naar de UK (ff een grote dj school bezoeken e.d) en ik meende ergens te hebben gelezen in dit topic dat ie daar al te verkrijgen was? Mocht dat zo zijn en ik kom hem tegen dan zal ik wel ff wat mooie pics schieten.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
29-8-2004 01:12

Victor schreef:

(als we hun compleet mislukte SLP-1200 uit 1989 vergeten)
gaarne uitleg.
toch wel 1 vd betere spelers,zeker op studio/omroep gebied!!
temeer in die tijd het ook een vernieuwend produkt was.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)