Wanbetalers
(243 reacties. Pagina 12 van 25)Moderator(s): Dré
EriswaStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 24-8-2006 Laatste: 21-4-2016 Berichten: 366 | 24-4-2009 15:13 |
Briljant verhaal Wij hebben ook een keer te maken gehad met een wanbetaler. Dit waren wij echter zelf haha. Het factuuradres stond niet goed dus nooit een factuur gehad en ook geen herinnering. Betalingstermijn van 2 weken al overschreden... Toen toch maar even netjes gebelt of we de factuur eens mochten ontvangen, omdat hij nog open stond bij ons. Zelfs nog een reep chocolade erbij gehad, omdat we het zo netjes af hadden gehandelt . | |
Wat je niet opbouwt hoef je ook niet af te breken. | |
René EppinkStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-1-2004 Laatste: 5-8-2021 Berichten: 1114 | 26-4-2009 15:57 |
Watt-Xtra schreef: Ik heb wel vaker een herinnering moeten sturen.. Maar het zover laten komen dat ik de bus voor het voertuig van de manager moest zetten en per incasso mijn geld moest opeisen nog niet. | |
Watt-XtraStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-5-2006 Laatste: 8-11-2021 Berichten: 1182 | 27-4-2009 11:47 |
René Eppink schreef: Watt-Xtra schreef: Ik heb wel vaker een herinnering moeten sturen.. Maar het zover laten komen dat ik de bus voor het voertuig van de manager moest zetten en per incasso mijn geld moest opeisen nog niet. | |
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes... | |
KVMVIP Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 20-11-2003 Laatste: 8-12-2009 Berichten: 3843 | 27-4-2009 12:06 |
Watt-Xtra schreef: Maar een tripje met een stel jongens van de sportschool lijkt bij deze persoon wel de enige oplossing.Martin. | |
kvm entertainment | |
Daniel-soundStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-11-2006 Laatste: 25-4-2014 Berichten: 638 | 27-4-2009 19:14 |
KVM schreef: Watt-Xtra schreef: Maar een tripje met een stel jongens van de sportschool lijkt bij deze persoon wel de enige oplossing.Martin. Pas met dat soort dingen maar op.. je hebt zo een schadeclaim aan je broek.. | |
If it ain't Dutch it ain't much... | |
DewazigeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 17-3-2003 Laatste: 29-7-2017 Berichten: 318 | 27-4-2009 19:21 |
En dat niet alleen, het straalt toch iets agressiefs/lomps/kwaadwillends uit. En dan verwacht je dat die meneer/mevrouw heel lief zegt alsjeblieft hier zijn de centjes? Voor grotere bedragen kan het lonen en dagvaarding te sturen. Voor de kleinere bedragen kan je het beste blijven bellen, schrijven (liefst aangetekend maar; Dúúr)E-mailen en faxen. En blijf zolang mogelijk vriendelijk maar blijf altijd correct. | |
Lost in Music | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 9-11-2024 Berichten: 9491 | 27-4-2009 20:40 |
Geweld lost nooit iets op. Het lokt alleen maar meer geweld uit. Wanbetalers, zijn gewend aan intimidatie. ze hebben jouw adres ook, als jij ze nu iets aandoet, kan je verwachten dat er daarna een reaktie komt. Desnoods als je niet thuis bent.....je huis, je vrouw, je kinderen, je huisdieren, of je auto. Allemaal makkelijke doelen Ik heb in alle regionen prima vrienden, politie, brandweer, sportscholen, en zelfs motorclubs Maar om geld te innen zou ik daar nooit gebruik van maken. Het beste wat je kan doen is gewoon een inkassoburo inschakelen en de veilige legale weg bewandelen. Dan valt je achteraf ook nooit iets te verwijten, en je slaapt veel rustiger | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
Watt-XtraStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-5-2006 Laatste: 8-11-2021 Berichten: 1182 | 27-4-2009 22:09 |
Ach jongens.... Neem het niet zo serieus!! Een aantal pagina's terug staat precies omschreven wat er mij is overkomen. Gezien de vorderingen.. (nada Niets ) Hebben rene en ik meer een onder onsje... Of was dat nu in het topic: vervelende gebeurtenissen, ergenissen?? Maar afijn: politie doet niets, er is geen overeenkomst.. want de DJ die de spullen heeft gejat en mij 3 weken thuis heeft laten zitten omdat hij geweld nodig vond, was ingehuurt door de organisatie... Deze beste meneer is nergens te vinden. Een incasso kan niets, de politie doet niets. Tja logisch dat je dan even je frustraties laat gaan.. Maare niet alles letterlijk nemen hoor. Ik had reeds omschreven: er zijn grenzen.. En mijn grens is idd de sportschool erbij halen, want net wat er al wordt aangehaald.. je kunt idd pech hebben en dan hebben je naaste er flink last van. | |
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes... | |
StimpEx Lid Uit: België Sinds: 2-2-2005 Laatste: 29-4-2009 Berichten: 71 | 28-4-2009 07:57 |
Watt-Xtra schreef: Ach jongens.... Neem het niet zo serieus!!Een incasso kan niets, de politie doet niets. Tja logisch dat je dan even je frustraties laat gaan.. Maare niet alles letterlijk nemen hoor. | |
Zo moeilijk zijn de dt regels toch niet? | |
IdeedeluxeStandaard Lid Uit: Anders Sinds: 4-6-2003 Laatste: 29-7-2017 Berichten: 853 | 28-4-2009 08:50 |
De dingen die ik wel al niet bedacht heb, om ons geld te krijgen.... Het is maar goed, dat ik de plannen niet in de praktijk gebracht heb, anders was het vast een dure aangelegenheid geworden....hahaha Uiteindelijk is de weg met de deurwaarder / incassoboer het best. Je moet nou eenmaal een lange adem hebben, als je van iemand geld tegoed hebt. | |
I am a TimeDriver! |