Forum > Geluid

Nieuw: Denon DN-S5000 Tabletop CDspeler!

(125 reacties. Pagina 12 van 13)
Moderator(s): Dré
QuincManStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 15-5-2010
Berichten: 784
12-9-2004 12:21
Met dat laatste ben ik het zeker eens, had even links willen zoeken in de eigenschappen vd foto, maar mn computer werkt ff niet mee, dus heb ik mara ff link vh forum-topic neergezet.

En ik vind hem zelf standaard ook het mooist.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
12-9-2004 12:31
2 x bewerkt. Laatst door Reind op 12-9-2004 12:52
Probleem van face plate's is ook altijd wel een beetje dat je gaat lopen klooien met je knoppen daarna. Om de 1 of andere reden blijven knoppen hangen, werken niet helemaal lekker meer e.d.

Nu is dit wel een heeeeeeeeeeel dun plaatje dus dat scheelt al weer een hele hoop.

Ik kwam deze trouwens tegen,
www.skratchworx.com/images/denon/newdenonimages/denonsizecomp.jpg
Kun je zien hoe klein/groot de nieuwe DNS word. Dat ding word dus echt heel erg klein, formaatje gemini cdj20 lijkt het wel.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DJDarknessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-4-2004
Laatste: 22-12-2009
Berichten: 251
12-9-2004 12:49
Dat valt wel mee, want je schroeft de originele er af, en de nieuwe daar voor in de plaats, hij zou dus gewoon als de oude deckplate moeten werken, aangezien deze indentiek zijn, behalve het kleurtje dan razz :p
Where words fail, music speaks :D
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
12-9-2004 12:51
Ah ik dacht dat ie er overheen moest.

Als de orginele er af gaat zal het inderdaad niet zo'n probleem geven, mits het wel een stukje maatwerk is want zoiets komt heel nauw.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Dj diëgoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-9-2003
Laatste: 3-2-2010
Berichten: 136
12-9-2004 15:17
Ik vind het met de deckplate erbij heel erg mooi eruitzien moet je dan een apart setje kopen daarvoor?
Ik hoop dat er ook een deckplate bij dn-s 3000 komt.
Who ever said life is short it's the longest goddamn thing you do, are you gonna do something that's longer!
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
12-9-2004 15:32

dj diëgo schreef:

Ik vind het met de deckplate erbij heel erg mooi eruitzien moet je dan een apart setje kopen daarvoor?
Ik hoop dat er ook een deckplate bij dn-s 3000 komt.
deckplates kun je tegen de tijd dat ze verkrijgbaar worden, gewoon bij de denon dealer bestellen... geen idee wat ze gaan kosten, op dat denon forum gaan geruchten rond de 40 dollar ofzo...

en ze komen ook voor de s3000 uit... (ik wil wel eens zien hoe een blauwe versie eruit ziet)
Music is what feelings sound like...
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
12-9-2004 16:01
40 dollar is wel behoorlijk aan de prijs, maarja verkopen doen ze toch wel.

Maar wat ik van Ronnie begrijp is dus dat het een officieel accesoire is, gaan we straks dezelfde kant op als met de telefoon frontjes wink ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
FrisbeeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-12-2002
Laatste: 29-9-2010
Berichten: 377
12-9-2004 17:06

Reind schreef:

Maar wat ik van Ronnie begrijp is dus dat het een officieel accesoire is, gaan we straks dezelfde kant op als met de telefoon frontjes wink ;)
laugh :D of dezelfde kant op als de Gameboy Color van Nintendo...

Straks komen ze nog met een doorzichtige dekplate. Waar ze zich al niet mee bezig houden bij Denon. Als ze nou eens wat aan de prijs zouden doen.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
12-9-2004 18:54
Hoezo?

Moeten ze die dingen gratis weg gaan geven dan? Als die DNS1000 is wat iedereen denkt dat het is heeft denon in alle segmenten producten (wat betreft de cd spelers).
Mensen hangen ook een bepaalde verwachting aan een prijskaartje, zolang die waargemaakt kan worden en je waar voor je geld krijgt is er niets mis met een stevige prijs.

Ga je echter je zooi lopen dumpen tegen bepaalde prijzen dan loopt zoiets compleet uit de hand. Mooi voorbeeld daarvan is de OEM draaitafel.
Daar komt nog is bij dat je al snel het praatje krijgt zo van, het kost niets dus het is niets. Helaas overleefd zulke praat het bijna altijd of het nou om een goed product gaat of niet. Mensen zijn gewend te betalen voor producten van merken als Pioneer Numark Denon e.d en die hoeven ook niet te stunten om te verkopen aangezien mensen ook weten wat ze mogen verwachten.

Komt nog is bij dat het aanzien en exclusieve van een merk er af gaat als ze gaan stunten en 99% van de dj's zal liever gezien worden met een product van boven genoemde high end merken als met een merk als omnitronic (al zou het bij wijzen van spreken om htzelfde product gaan).
Concurentie en prijzen oorlog is niets mis mee maar in het high en gebeurd zoiets toch niet.

Trouwens over die face plate's, ze hebben alle producten voor dit jaar schijnbaar al af en er is dus ook rekening mee gehouden met een vervangbare face plate (anders kon je hem niet zo makkelijk los schroeven). Wat is nou makkelijker als zoiets tegen het einde van het jaar op de markt brengen (feestdagen) en ons dj's nog wat geld uit de zak te kloppen. wink ;)
Ik denk ook best dat het zal verkopen, het geeft meteen een hele andere look en je hebt meteen het idee van iets nieuws.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
13-9-2004 00:52
Ik vind het ook een prima idee, je kan zo kiezen voor een lekkere hoerige setup thuis of gewoon strak en zakelijk. Aan de andere kant verliest een high-end merk voor mijn idee soms wat van de exclusiviteit door face plates uit te brengen. Fase plates en hippe kleurtjes kunnen namelijk ook wel goedkoop overkomen terwijl dit niet altijd terecht is.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest

Terug naar forum Reageer (zonder quote)