Forum > Off-Zone

Oud & Nieuw 2005!

(133 reacties. Pagina 12 van 14)
Moderator(s): Dré
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
1-1-2005 19:41

massive schreef:

Martin,
OH's waren er wel, maar we kwamen kanalen tekort op de vaste installatie van de kroeg om alles aan te sluiten.
Op die manier werk is soms ook als het helaas niet anders kan.
Hi-Hat is stuk gegaan (scheur in 1 v/d bekkens + pedaalmeganisme verbogen), vandaar dat die later in de nacht onversterkt was.
Das niet zo mooi, sad :( bij een beetje Hi-Hat en eventueel nieuwe stand een duur grapje.

Martin.
kvm entertainment
MassiveStandaard Lid
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
2-1-2005 11:13
Klopt, drummer heeft gelukkig nog een hi-hat, maar balen is het wel.

Daarnaast heeft ook de woofer van een EV topje het begeven, dus wat dat betreft is het een duur Oud & Nieuw geweest sad :(. Vanmiddag kijken om wat voor driver het gaat, en hopen dat we voor zaterdag nog een nieuwe kunnen krijgen.

Zou erg jammer zijn als we moeten bijhuren, gaat om een 'giro-555 concert'. En het is natuurlijk wel de bedoeling dat er zoveel mogelijk geld binnegehaald word, NIET uitgegeven wink ;)
StekelvarkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-12-2003
Laatste: 2-8-2014
2-1-2005 11:22

CyberDance schreef:

Heb er al 100 van de bouw en proggen (tot vannacht 3u, "t was geen straf zegmaar razz :p razz :p razz :p )
Indicatietje: 28x CyberLight, 12x Mac 600, 8x Mac 500, 12x Movitec SL250, 8x WL250, 24 led panelen, 12 Chroma barren, 10W Full color laser met 3 koppen etc sneaky :V
Alle licht uiteraard op 2x HOG 1000 wink ;) .
sinds wanner heb jij ook movitecs? heb je alleen nog maar met macs zien werken, of heb je deze gehuurd omdat je macs al uitgehuurd waren?
voor de rest zeer mooie apparatuur lijstje, kan niet wachten op de fotos razz :p
exit night into LIGHT
Dj fleurStandaard Lid
Sinds: 24-6-2003
Laatste: 24-3-2010
2-1-2005 12:38

stekelvarke schreef:

sinds wanner heb jij ook movitecs? heb je alleen nog maar met macs zien werken, of heb je deze gehuurd omdat je macs al uitgehuurd waren?
ik meen te herinneren dat er ooit ook lampen waren gestolen? zijn die eigelijk al terug?

stekelvarke schreef:

voor de rest zeer mooie apparatuur lijstje, kan niet wachten op de fotos razz :p
ik wil ze ook wel zien inderdaad! razz :p

CyberDanceVIP Lid
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
2-1-2005 13:25
Nope ik heb geen movitecs idd, heb een rothekel aan die dingen :p (De spots dan, de washen geven wel leuk licht, alhoewel de CMY dan weer godsgruwelijk sloom is).
De spots die gestolen zijn waren mac500's en krypton250's.
Dit klusje heb ik samen met een collega hier uit belgie gedaan, de movitec's kwamen van hem.
Foto's en filmpjes ga ik NU on line zetten. (Had eerst 22u slaap nodig blijkbaar razz :p )
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2
Dj fleurStandaard Lid
Sinds: 24-6-2003
Laatste: 24-3-2010
2-1-2005 13:26
maar zijn die spots nou al terecht?

CyberDanceVIP Lid
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
2-1-2005 13:40
Nope, politie is er zowaar wel mee bezig, maargoed..

PS: Foto's staan online in "Post hier je foto's van producties" topic
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2
PetertyuhStandaard Lid
Sinds: 15-9-2004
Laatste: 9-5-2014
3-1-2005 15:41
Ik heb O&N ook weer overleefd (is ieder jaar weer spannend). Gewoon naar de kroeg geweest in Weert. Entree moeten betalen shocked 8O terwijl dat nooit is en er was nu ook nog niks speciaals (in andere tenten kwamen ze tenminste nog met frikandellen rond). Helaas zat er een over ijverige DJ in de booth. Normaal zit die er helemaal niet in en laten ze een computer gewoon alles aan elkaar 'mixen'.

Deze DJ mixte dus echt alles aan elkaar en continu sample's er tussen gooien uit andere nummers. Misschien ben ik dan niks gewend, maar ik vond het vreselijk irritant. Denk je dat er een leuk nummer aan komt is het alleen maar een sample wat totaal niet in het nummer past wat dan draait en dan ook nog eens vreselijk slecht erin gemixt.

Ik vond het dus heel jammer dat ze er een DJ hadden neergezet ipv dat ze die computer hadden laten draaien. Ik heb ook nog eens de kans gekregen om op de mixer en versterker te kijken, maar ik wist niet dat er zoveel rooie lampjes bij elkaar konden branden. Ik kreeg al spontaan een allergische reactie op die lampjes, dus hij zou zich al helemaal het lazerus aan het krabben zijn geweest razz :p

Op die avond heb ik 3X Unleash the beast langs horen komen (een verkortte remix dat wel) die er zomaar ergens tussen werd gemixt en midden in de (toch al korte) mix ineens weer werd weggedraait. Dan ben ik niet meer te genieten, ik vind het al jammer dat er een verkortte mix op de markt is gebracht en als ze m dan ook nog eens niet helemaal draaien .... angry (sorry, ik liet me even gaan) Maar verder heb ik verschillende nummer ook iets te vaak voorbij horen komen. Bij sommige nummers is 1 keer al te vaak wink ;)

Ow ja, voordat ik het vergeet. De beste wensen aan iedereen!
Wannabe DJ (ik heb al 6 platen :-p)
NiekStandaard Lid
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
3-1-2005 16:10

RonnieB schreef:

knip
Ik lees bij je foto's het volgende:
indien er foto's op de site staan, die je er niet op wilt hebben, stuur even een mailtje met een goede reden naar info@hulcky.nl
vermeld natuurlijk ook even om welke foto het gaat!
Dit is de omgekeerde wereld. Een gefotografeerd persoon moet niet in een e-mail hoeven vragen om een foto te verwijderen, officieel moeten jullie bij de persoon vragen of de foto geplaatst mag worden.
DJ.TStandaard Lid
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 1-11-2024
3-1-2005 16:18
Niek, dit is natuurlijk ondoenbaar.
Op feesten maak je toch een redelijk aantal foto's.
Uiteraard is het officieel misschien zo, maar is dit niet een mooie oplossing?
Stel je maakt een foto van een groepje mensen en op de achtergrond staat iemand die er niet op wilt, ga je dan alle mensen opzoeken die op de foto staan om schriftelijk toestemming te vragen?
Zo kun je natuurlijk nooit meer foto's plaatsen.
Ik vind het netjes dat er nu de mogelijkheid wordt gegeven om gewoon de foto weg te laten halen zonder verdere problemen.
Darth Crossfader

Terug naar forum Reageer (zonder quote)