Forum > Algemeen Forum

DJ Expo 2004

(138 reacties. Pagina 12 van 14)
Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
15-11-2004 16:21

jeroenvdv schreef:

Deze moest en zou mij ervan overtuigen dat mijn CDJ-100's zeker niet professioneel zijn. Dat deze zijn ontworpen voor huiskamers. sneaky :V Dit zou dus iemand die reclame voor Pioneer maakt moeten zijn? Dan zou hij wel mogen weten dat half drive-in show draaiend Nederland (goed..misschien wat overdreven wink ;)) CDJ-100's gebruikt/wil gebruiken.
Het zou mij zelfs niet eens verbazen als er meer CDJ-800/1000-spelers bij mensen thuis staan dan CDJ-100-spelers. Misschien vergis ik me, maar volgens mij houden veel thuis-dj's van pielen, en dan ben je op de CDJ-100 toch relatief snel uitgekeken. In het budget van de CDJ-100 heb je voor thuis veel interessante spelers met leuke functies.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
15-11-2004 16:30
Zover als ik heb begrepen, bedoelde de desbetreffende "vertegenwoordiger" dat de CDJ-100 echt een hifi-spelertje voor bij de S*ny platenspeler en de Ph*lips versterker-tuner-combi is... "Hij heeft ook een normaal audio-cdspeler-loopwerk, vanaf de CDJ-800 hebben ze een cd-rom loopwerk. Dat maakt natuurlijk het onderscheid tussen hifi en professioneel." Jaja... sneaky :V

Edit: Even nagekeken op een plattegrondje, het was bij de Dateq stand, waar dus Pioneer ook weer gedeeltelijk bij stond.
Light Image
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 12-9-2024
Berichten: 1855
15-11-2004 16:47

jeroenvdv schreef:

Edit: Even nagekeken op een plattegrondje, het was bij de Dateq stand, waar dus Pioneer ook weer gedeeltelijk bij stond.
HGL dus wink ;).
CalipsoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-3-2004
Laatste: 7-9-2024
Berichten: 506
15-11-2004 16:49

Max schreef:

jeroenvdv schreef:

Edit: Even nagekeken op een plattegrondje, het was bij de Dateq stand, waar dus Pioneer ook weer gedeeltelijk bij stond.
HGL dus wink ;).
slechtste zaak ever...

advies is ondeugelijk, als je er wat huurt is het 1ste klas rommel.
service is het enigste goede daaro..
wat een onzin in dit vak
Jeroen GStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-2-2002
Laatste: 10-3-2008
Berichten: 46
15-11-2004 16:52
Ik denk dat het een gezellige beurs is geweest. Eindelijk heb ik Reind in levende lijve kunnen ontmoeten... iets wat we al een tijdje proberen :D. Ik heb weinig echt vernieuwende dingen op de beurs gezien, maar dat had ik ook niet verwacht.

Als ze het volgend jaar nog een keer doen in een andere locatie waar je ook de dag voor de beurs zou mogen opbouwen zou dat een fikse verbetering zijn. (ik moest nu om 04:45 op staan om op tijd te kunnen opbouwen) De opzet vond ik wel goed, alleen de organisatie zou wel een stuk strakker mogen.

Ik heb wat fototjes online staan... de meeste zijn van de Pioneer stand, maar voor wie het leuk vind om te kijken :

www.djresource.nl/index.php?page=Gallery&viewalbum=56
You'll find me @ djresource
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
15-11-2004 16:52
Ik ben ook vrolijk (uit)lachend bij de HGL-stand weggelopen. Ook een lacher vond ik eerlijk gezegd de stand van Hercules. Als je zo'n product als de DJ-console aanprijst en showt, is daar niets mis mee. Maar als je probeert mij wijs te maken dat er "zoveel professionele en bekende DJ's met deze console draaien en haast geen cd's of platen meer gebruiken" kan ik mijn lachen bijna niet meer inhouden. Van foto's leek het er nog wel "werkbaar" uit, maar behalve de look geven ook de maten wel de bedoelde doelgroep: Met de kleinste vingers van de wereld stoot je nog bijna de verkeerde knoppen aan, zo klein zijn ze. Daar hebben ze wel een oplossing voor bedacht: de knoppen moet je zo ver indrukken dat je ze NOOIT per ongeluk zult triggeren laugh :D
Light Image
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
15-11-2004 17:30

jeroenvdv schreef:

"Hij heeft ook een normaal audio-cdspeler-loopwerk, vanaf de CDJ-800 hebben ze een cd-rom loopwerk. Dat maakt natuurlijk het onderscheid tussen hifi en professioneel." Jaja... sneaky :V
De CDJ800 een cd rom loopwerk.......... ik weet niet wie je dat heeft verteld maar het zit net ff wat anders wink ;)

De fabrikant die echt standaard CDROM loopwerken gebruikt is Denon. Voordeel daarvan is goedkoop en verrekte makkelijk te vervangen, zelfs door een leek.
Ik ben ook vrolijk (uit)lachend bij de HGL-stand weggelopen. Ook een lacher vond ik eerlijk gezegd de stand van Hercules. Als je zo'n product als de DJ-console aanprijst en showt, is daar niets mis mee. Maar als je probeert mij wijs te maken dat er "zoveel professionele en bekende DJ's met deze console draaien en haast geen cd's of platen meer gebruiken" kan ik mijn lachen bijna niet meer inhouden. Van foto's leek het er nog wel "werkbaar" uit, maar behalve de look geven ook de maten wel de bedoelde doelgroep: Met de kleinste vingers van de wereld stoot je nog bijna de verkeerde knoppen aan, zo klein zijn ze. Daar hebben ze wel een oplossing voor bedacht: de knoppen moet je zo ver indrukken dat je ze NOOIT per ongeluk zult triggeren
Hebben ze jou de filmpjes van die dj's niet laten zien dan?

En het is ook geen apparaat voor de pro dj maar meer een apparaat voor de dj die net begint en geen bakken met geld te besteden heeft. Ik heb gisteren even met 1 van de jongens van Hercules gesproken en voor een beginner is het een leuk apparaat war echt wel de basis beginselen mee te leren zijn.
En nee tis inderdaad geen hufterproof apparaat en het ziet er uit als een stuk speelgoed maar je krijgt waarvoor je betaald (en dat zeggen ze bij hercules zelf ook).

Als het goed is krijg ik binnenkort een setje opgestuurd voor een review. Ik was namelijk gisteren vooral op zoek naar de wat goedkopere gear voor reviews aangezien daar de laatste tijd nogal veel vraag naar is.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Michel van de beekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-8-2002
Laatste: 23-8-2011
Berichten: 72
15-11-2004 17:41

Reind schreef:

Ow en nog bij PB Audio geweest. Maar die hadden alleen de 400 mixer bij zich en niet de nieuwe FF6000 want daar was ik wel heeeel nieuwschierig naar.
Leuk je even gesproken te hebben. Wij vonden het inderdaad ook erg jammer dat de FF-6000 nog niet beschikbaar was. Maar zodra die binnen is, ben je van harte welkom om het speeltje eens uitgebreid aan de tand te voelen in onze demo-ruimte ... aanbod geldt trouwens voor iedereen die interesse heeft.
JasperTStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-5-2004
Laatste: 29-9-2005
Berichten: 3
15-11-2004 19:25

Max schreef:

Hier nog meer foto's, heb het linkje van het J&H forum geplukt.

homepages.adc.fcj.hvu.nl/1121896/DJEXPO/

Was zelf helaas mijn camera vergeten sad :(.
Ben ook een aantal keren gefilmd door Omroep Brabant angry.
Zo, dat scheelt mij weer een post happy :) , heb hier trouwens ook 2 filmpjes: homepages.adc.fcj.hvu.nl/1121896/DJEXPO/filmpjes.htm
CyberDanceVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
Berichten: 1212
15-11-2004 22:01
Heb ook op de DJ Expo gestaan in de stand van P&B Audio (voor het licht gedeelte). Was wel een gezellige beurs, diverse mensen leren kennen en tegengekomen. Alleen het opbouwen verliep inderdaad niet zo soepeltjes door die #@%!* lift. Bij het uitladen gelukkig eentje gevonden die bij de achteruitgang uitkwam, die de meesten blijkbaar niet hadden gevonden sneaky :V .

Enkele fotootjes van de stand:
www.licht-verhuur.nl/div/djexpo/
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2

Terug naar forum Reageer (zonder quote)