Forum > Licht

freestyler hulp

(210 reacties. Pagina 11 van 22)
Moderator(s): Dré
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
9-12-2009 10:27

joepurlings schreef:

Hallo Thomas,

Hoe bedoel je live?
De rook-timer is blijkbaar niet te zien in het fixture-schermpje van rookdozen als'ie werkt; Check dus de DMX output monitor of een daadwerkelijk aangesloten rookmachine (of parretje).
Light Image
JoepurlingsVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 27-9-2024
Berichten: 2076
9-12-2009 10:53
Dat kan kloppen. Voor de duidelijkheid, ik heb getest met een echter rookdoos eraan razz :p
Niet goed, wel hard!
Dj pacificStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2005
Laatste: 31-7-2022
Berichten: 405
10-12-2009 15:57
Heb je nu al gekeken naar het "show output / DMX output" venster? Ik ben benieuwd wat deze voor waarde aangeeft. Als deze de waarde 255 aangeeft (of minder, afhankelijk van je instelling in het fog venster) zit de fout niet in freestyler.

Thomas
Ik gebruik enkel A-merken: Adam Hall, American audio, American dj....
Total tommyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 6-7-2021
Berichten: 184
9-1-2010 12:49
Heeft iemand ook een nederlandse handleiding van freestyler? Deze is nergens meer te vinden op het internet. en ik zou graag aan de slag gaan met dit programma.

Alvast bedankt voor de service

Mailadres: info(a)totaltommy.com

MVG,
Tom van Duuren
Desalniettemin... Mijn bijdrage in dit topic.
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
9-1-2010 13:07

total tommy schreef:

Heeft iemand ook een nederlandse handleiding van freestyler? Deze is nergens meer te vinden op het internet. en ik zou graag aan de slag gaan met dit programma.
Klik sneaky :V
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
X-PLOSIONStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 19-8-2009
Laatste: 6-2-2013
Berichten: 110
10-1-2010 20:12

total tommy schreef:

Heeft iemand ook een nederlandse handleiding van freestyler? Deze is nergens meer te vinden op het internet. en ik zou graag aan de slag gaan met dit programma.

Alvast bedankt voor de service

Mailadres: info(a)totaltommy.com

MVG,
Tom van Duuren
Ik vind uw vraag niet overbodig zoals "watje" je een snelcursus aanbeveelt!
Het programma zijn typische stapjes en pasjes die nauwelijks ernstig vertaald kunnen worden. En aangezien de "oorsprong" van freestyler te Willebroek (België) ligt, vind ik het ook crutiaal van eerst de handleiding te schrijven en de EIGEN taal!!
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
10-1-2010 21:23
Ik moet zeggen dat de insteek van het bericht boven me totaal ontgaat.

@ Tommy: er is in de diverse topics over Freestyler genoeg geschreven over hoe het allemaal werkt, en er zit een behoorlijk groot forum op hun website. Dan komt dan ook nog is bij dat alle termen in de handleiding hetzelfde zijn als in het programma.
Total tommyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 6-7-2021
Berichten: 184
10-1-2010 22:03
Ik snap wel waar het over gaat,
Ik vraag om een Nederlandse handleiding. Watje stuurt daarop een link met en snelcursus Engels. Creatief en super grappig bedacht van hem natuurlijk sad :( shut up :X

Op een eerder moment heeft er een Nederlandse handleiding op de website gestaan van Freestyler. En verwachte dat iemand deze mij wel wou toesturen. Ik wil hem best in het Engels lezen, maar wat nou als er een Nederlands beschikbaar is?

Waarschijnlijk was het van Watje een grapje wat alles natuurlijk verzacht.

Graag ontvang ik alsnog een link of mail richting mijn kant voor een Nederlandse handleiding van Freestyler.

MVG, Tom van Duuren
Desalniettemin... Mijn bijdrage in dit topic.
DJefkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 27-6-2008
Laatste: 15-5-2019
Berichten: 262
11-1-2010 11:39
Ik vind dat watje overschot van gelijk heeft. Wat wil je eigenlijk in deze wereld nog beginnen zonder een beetje kennis van de engelse taal? Wij als Vlamingen en Nederlanders hebben dan nog als voordeel dat we heel makkelijk engels leren (oa dankzij al die amerikaanse films en series die ondertitteld worden ipv gedubt).

En het klopt dat Freestyler volledig ontwikkeld wordt door een Vlaming, maar volgens mij heeft die echt geen tijd meer om ook nog eens handleidingen en tutorials te schrijven, en wordt dit door andere mensen gedaan.

Tot slot: als er een Nederlandstalige handleiiding zou bestaan (wat ik zwaar betwijfel als deze niet op de site te vinden is), dan kan je dat volgens mij best even navragen op hun forum, of door de auteut van Freestyler even te mailen.
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
11-1-2010 11:53

total tommy schreef:

Waarschijnlijk was het van Watje een grapje wat alles natuurlijk verzacht.
Ow sorry dat het zo hard aankwam hoor, zover als ik weet is er geen nederlands talige handleiding van freestyler vandaar mijn "cursus"
[/ontopic maar weer schreef:

A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen

Terug naar forum Reageer (zonder quote)