dj tiesto beste dj van de wereld?
(141 reacties. Pagina 12 van 15)Moderator(s): Dré
RemczeroStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-11-2002 Laatste: 26-2-2010 Berichten: 336 | 18-12-2003 15:52 |
Lady dana is in haar genre wel degelijk commercieel dj aan het worden. Vraag aan 10 mensen die van hardstyle/hardcore houden hun top 10 ,bij 9 van de 10 staat er dana in Maarja dat komt misschien ook wel omdat ze er natuurlijk niet gek uitziet ,en de meerderheid van djs hier op het forum mannen zijn | |
DJ ShoqueStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 1-6-2003 Laatste: 29-1-2004 Berichten: 32 | 18-12-2003 17:36 |
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat die mensen haar gewoon GOED vinden... Ik ben van mening dat je niet gauw kan zeggen of iets commercieel is, behalve bij dingen als Tiesto, die ook in de charts voorkomen. Ik (maar wie ben ik) vind Dana dus niet commercieel maar er is al wel verschil met andere dj's. | |
CDJ-800, een beest van een apparaat... | |
Magik77Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-12-2002 Laatste: 7-3-2006 Berichten: 156 | 18-12-2003 18:29 |
dat je mensen als Tiesto en Lady Dana met elkaar durft te vergelijken. Laat me niet lachen zeg. De enige maar dan ook de enige reden dat lady Dana is doorgebroken is dat ze een goede vriend is/was van Darkraver. Ze zal wel iets bij hem hebben gedaan (vul zelf maar in) Tiesto heeft zijn hele leven er alles aan gedaan en jaren en jaren gedraaid voordat hij doorbrak. Hij heeft ervoor moeten knokken en veel moeten opofferen. En dan zijn er hier mensen (noem geen namen) die durven te zeggen (paar leuke plaatjes gemaakt, leuk koppie, en je bent er) Verdiep je ergens in, voordat je van die waardeloze uitspraken doet die kant noch wal raken. Tijs is iemand die zich al jaren inzet voor de muziek. En echt een pionier is op dat gebied, niemand geloofde van te voren dat Tiesto in concert zo'n succes zou worden. Hij is de meest succesvolle DJ ter wereld, en dan durven er hier mensen zoiets te beweren. Kom zelf eens met een plaatje, en al is het maar half zo goed als Tiesto zijn slechtste nummer (Traffic) dan mag je terugkomen. | |
Dj JoBoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-12-2002 Laatste: 28-2-2009 Berichten: 196 | 18-12-2003 20:29 |
ten eerste vidn ik traffic niet tiesto's slechtste nummer... maar smaken verschillen... en ik vind het een beetje vreemd dat omdat dana het via contacten tot de top heeft gehaald zij dan maar meteen slechter is, das pure onzin... en je kan het zowiezo niet echt vergelijken want het zijn 2 totaal andere scene's! | |
. | |
Dj JoBoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-12-2002 Laatste: 28-2-2009 Berichten: 196 | 18-12-2003 20:30 |
en als tiesto zo hard werkt mag hij zich ook wel eens gaan verdiepen in de apparatuur waarop hij draait... ik hoorde van jeroen dat hij niet eens wist wat master tempo doet | |
. | |
Mr. EdieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 1-6-2003 Laatste: 6-5-2015 Berichten: 1532 | 18-12-2003 20:33 |
Magik77 schreef: dat je mensen als Tiesto en Lady Dana met elkaar durft te vergelijken. Laat me niet lachen zeg.De enige maar dan ook de enige reden dat lady Dana is doorgebroken is dat ze een goede vriend is/was van Darkraver. Ze zal wel iets bij hem hebben gedaan (vul zelf maar in) Tiesto heeft zijn hele leven er alles aan gedaan en jaren en jaren gedraaid voordat hij doorbrak. Hij heeft ervoor moeten knokken en veel moeten opofferen. En dan zijn er hier mensen (noem geen namen) die durven te zeggen (paar leuke plaatjes gemaakt, leuk koppie, en je bent er) Verdiep je ergens in, voordat je van die waardeloze uitspraken doet die kant noch wal raken. Tijs is iemand die zich al jaren inzet voor de muziek. En echt een pionier is op dat gebied, niemand geloofde van te voren dat Tiesto in concert zo'n succes zou worden. Hij is de meest succesvolle DJ ter wereld, en dan durven er hier mensen zoiets te beweren. Kom zelf eens met een plaatje, en al is het maar half zo goed als Tiesto zijn slechtste nummer (Traffic) dan mag je terugkomen. Zelf vind ik haar niet ZO bijzonder, ze is niet echt knap, maar wel lekker rustig, etc etc... Tsjah, het is maar net hoe je het bekijkt: de een vind Dana wel commercieel, de een nog niet (ik vind haar op het randje) Dana was trouwens Maandag of Dinsdag op TV in het programma Bounzz van Mental Theo. Happy Hardcore music... van mij hoeft het niet terug te komen, of op zijn minst wel met ECHTE bass... | |
Magik77Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-12-2002 Laatste: 7-3-2006 Berichten: 156 | 19-12-2003 08:04 |
Dat Dana op een makkelijke manier de top heeft gehaald, is 1. Dat ze technisch (goed luisteren) "slecht" draait is 2. Er zijn talloze mannen die technisch beter draaien, en niet doorbreken. Dat Tiesto niet weet wat master tempo inhoud, ach ja, hij draait in 99% van de feesten op Technics en daar zit die functie niet op. Tevens vind ik een optie die (nog) niet vlekkeloos werkt (op mijn PDT6000). En ik gebruik hem nooit. Als je Traffic niet zijn slechtste nummer vind, welk nummer vind je dan nog slechter? | |
Dj JoBoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-12-2002 Laatste: 28-2-2009 Berichten: 196 | 19-12-2003 12:48 |
ik vind dat tiesto niet echt slechte nummers heeft... en dat MT dat ging over de 1000's die hij per se wil hebben op feesten, anders komt hij niet... | |
. | |
Magik77Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-12-2002 Laatste: 7-3-2006 Berichten: 156 | 19-12-2003 13:08 |
Ach iedere DJ heeft z'n eisen wat voor apparatuur er minimaal moet staan, moet je dan ook elke functie van zo'n apparaat kennen? Als je kwalitatief goed spul wil hebben, omdat op die manier je draaikunsten het beste uitkomen. Ik denk dat er weinig DJ's zijn die alle functies van de Pioneer CDJ-1000 kennen. Om dan te zeggen dat je erin moet verdiepen....hij hoeft die CDJ toch niet te verkopen....het gaat om zijn muziek. Of zie ik het verkeerd? | |
Dj JoBoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-12-2002 Laatste: 28-2-2009 Berichten: 196 | 19-12-2003 13:37 |
je hebt er zeker gelijk in dat niet iedereen weet dat een cdj-1000 ook legato link conversation heeft en ralay play mogelijkheden... naar dat tiesto een van de belangrijkste functies nog niet kent vind ik triest... zijn mixen zouden dus gewoon beter geklonken hebben als hij wist wat mt deed | |
. |
Terug naar forum Afgesloten topic