Forum > Off-Zone

Samenwerken

(71 reacties. Pagina 2 van 8)
Moderator(s): Dré
TkimaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-11-2001
Laatste: 22-6-2017
Berichten: 126
22-10-2003 17:25
Mja dat je ruzie met iemand krijgt: als je met iemand al niet zo goed kan opschieten, moet je sowieso geen drive-in beginnen met diegene happy :)
Advanced Drive-in Shows
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
22-10-2003 18:35
Wat zijn jullie oordelen over samenwerken????
Ik werk dus samen met me broer.
Ik ga over het licht me broer over het geluid/
Zeg nou gewoon even walt je wilt bereiken met deze vraag. Als het slap ouwehoeren wordt over meisjes en ruzies en eenzaamheid en gezellig samen dollen, mag dit hele "topic" direct naar Off-zone of er helemaal af wat mij betreft.

Of ben ik nou raar? (Zou goed kunnen hoor, ik werk namelijk alleen razz :p .)
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
22-10-2003 23:01
Ik heb ook een drive in show in m'n eentje. Ook een aantal bevriende DJ's die ik af en toe (lees; 90% van de keren) "in kan zetten". Maar in principe is dus al het materiaal van mij en heb ik dus het voordeel dat je alles precies in de hand kan houden. En daarbij komen zo ongeveer alle voordelen van het samenzijn op locatie. Vind ik zelf de perfecte oplossing. Het enige nadeel van een show in je eentje is dat er maar eeniemand berijd is om geld verdiend door ander werk in de show te stoppen. En minder geld in het laadje = minder hard groeien. sad :( Maarja, dat zijn de keuzes die je maakt!
Maar dat is MIJN mening...
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 13471
22-10-2003 23:10

sylvia schreef:

Als het slap ouwehoeren wordt over meisjes en ruzies en eenzaamheid en gezellig samen dollen, mag dit hele "topic" direct naar Off-zone of er helemaal af wat mij betreft.
Done!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 8-10-2024
Berichten: 9491
23-10-2003 00:06
ok als het dan toch mag...... laugh :D
Over vrouwen,
Wat mij in het verleden wel is opgevallen met vriendinnen......
Ze vielen op je omdat je Dj was,
maar toen ze eenmaal MET je waren,
vonden ze het sjit als je moest draaien. laugh :D
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 13471
23-10-2003 00:17
Daar heb ik met Joke nooit last van gehad (met vroegere vriendinnen wel eens). Waarschijnlijk heb ik gewoon geluk gehad ;-)

Het was juist m'n moeder die m'n passie totaal niet zag zitten (maar die is de laatste jaren wel bijgedraaid ;-)

Ik ben de drive-in show ooit begonnen met Sido (eeuwen geleden). We waren net 2 handen op 1 buik (de grote en de kleine). Waar Sido was was ik ook en vise versa (en als dat niet zo was dan werd er gevraagd of de andere soms ziek was). Toen we echter de stap naar professioneel maakten was het met de samenwerking HEEL snel gebeurd. Sido dacht dat we wel even ineens bakken geld gingen verdienen (terwijl je in de werkelijkheid de eerste jaren ECHT op een houtje moet bijten en vooral moet zien te overleven).

Maar in de hobbytijd had ik me geen betere partner kunnen bedenken!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 8-10-2024
Berichten: 9491
23-10-2003 00:24

Dré schreef:

Daar heb ik met Joke nooit last van gehad (met vroegere vriendinnen wel eens). Waarschijnlijk heb ik gewoon geluk gehad ;-)
Mijn huidige vriendinnetje is inmiddels ook wel bijgedraait hoor wink ;)
Maar ik heb er vroeger relaties door moeten beëindigen laugh :D (Te jaloers)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
JasperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-2-2003
Laatste: 13-6-2005
Berichten: 33
23-10-2003 09:24
Over samenwerken:
Ik draai de laatste tijd regelmatig samen met een goede vriend van me. En dan bedoel ook echt "samen". In mijn eentje kom ik nog wel eens een hand tekort en hoe langer we samen draaien goe beter we op elkaar ingespeeld raken. Verder is het inderdaad handig als je even naar de wc moet of iets dergelijks. Komt er ook nog eens bij dat je een 2x zo grote platencollectie hebt.
Ik heb afgelopen weekend 2 many DJ's zien draaien op I love techno... een beetje op die manier zijn we bezig de laatste tijd.
mix and blend to comprehend...
PartyfishStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-9-2002
Laatste: 6-1-2017
Berichten: 673
23-10-2003 13:02
Ik werk ook samen met een goede vriend van me. Echter ik heb alleen de apparatuur en hij gaat gewoon mee om dat te bedienen en dat is soms toch makkelijker dan dat je alles alleen moet doen. Het komt ook ten goede van de kwaliteit van je show, aangezien de dj (ik dus) zich volledig op het publiek en de muziek kan storten en de lj (m'n maat) zich volledig op de licht show kan storten. En daar komt ook nog bij de voordelen van het opbouwen met z'n 2en enzo.

Groeten, Maarten
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 8-10-2024
Berichten: 1855
23-10-2003 13:07
ik zoek ook iemand waar ik een drive-in met kan starten
maar dan het zelfde als partyFish, IK de apparatuur en hij gat mee om te bedienen en opbouwen ... is gewoon een stuk makkelijker !

Terug naar forum Reageer (zonder quote)