Forum > Licht

Zelf Led Aircone maken

(73 reacties. Pagina 8 van 8)
Moderator(s): Dré
Dj-raStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 11-1-2014
Laatste: 2-6-2014
Berichten: 25
16-2-2014 13:23
Ja voor een vlak oppervlak zou ik het nog aandurven...
Maar ik wel het gat waar de ledpar inzit ook bekleden zodat je echt niets meer van het hout ziet.
En dat zal me niet lukken om het mooi vlak en strak te krijgen.
KlunzVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2003
Laatste: 11-9-2024
Berichten: 390
16-2-2014 13:45
Dat gaat je zo wie zo tegenvallen en wel om deze reden
kleine spleten omdat het niet perfect rond is dat gat.
Aan de ene kant wil je perfectie. aan de andere kant dus niet? Bovendien is dat gat ook nog eens geen zichtwerk. Beetje zwarte verf een optie? Maar elke meubelstoffeerder zou dit voor je moeten kunnen doen. Zelf doen kan ook heel goed. Maar blijft volgens mij een in verhouding duur klusje voor iets wat je nooit zult zien.

klunz
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
Dj-raStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 11-1-2014
Laatste: 2-6-2014
Berichten: 25
16-2-2014 13:58
Ja daar heb je gelijk in, en met niet perfect rond wil ik zeggen dat het bv op 1 stuk wel naadloos aansluit op de ronde led-plaat en op een ander stuk 1 a 2 mm spleet tussen is.

En inderdaad, zien doe je het niet vermits de cone er toch over zit als je hem gebruikt.

Denk er nog even over na wat ik er mee ga doen...
SoundpowerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-1-2012
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 694
16-2-2014 14:12
Kwestie van het juiste materiaal kiezen, als je een stofje uitzoekt wat een beetje rekbaar is kan een handige beginner een heel mooi professioneel ogend resultaat bereiken..
De tip om het hout eerst in de gewenste kleur te schilderen is zoinzo een goede, ten 1e zie je dan geen hout tussen een mogelijk klein kiertje doorschijnen, ten 2e voorkomt het gelijk ook problemen mocht hij ooit eens met wat vocht in aanraking komen!
Nothing is idiot proof, they keep on making better idiots.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)