DJ Software samen laten werken op 2 pc's en 2 controllers
(32 reacties. Pagina 4 van 4)Moderator(s): Dré
WebbieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-12-2002 Laatste: 13-10-2024 Berichten: 2129 | 16-2-2013 19:30 |
Hallo Roeltje, Roeltje schreef: Oplossing ;-)Weet alleen niet hoe het gesteld is met de schokbestendigheid van een Mac mini. De Mac mini is volgens mij ontworpen voor een stationaire toepassing (single, cluster of in array) en zeker niet voor het zware leven in een flight case on-the-road. Greetz Webbie... | |
These go to Eleven ... | |
Deejay84Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-12-2006 Laatste: 6-11-2024 Berichten: 150 | 17-2-2013 14:46 |
ikzelf heb me pc op een 19inch inlegplateau gelegt met daaronder schuim en dan vast gety-rapt. werkt idiaal vind ik zelf, werkt op deze manier tog alweer 4 jaar zonder problemen. (schuim zorgt ervoor dat hij de grooste klappen opvangt). makkelijker kan niet mvg ronnie | |
RoeltjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-1-2003 Laatste: 30-9-2015 Berichten: 505 | 18-2-2013 16:26 |
Webbie schreef: Hallo Roeltje,Roeltje schreef: Oplossing ;-)Weet alleen niet hoe het gesteld is met de schokbestendigheid van een Mac mini. De Mac mini is volgens mij ontworpen voor een stationaire toepassing (single, cluster of in array) en zeker niet voor het zware leven in een flight case on-the-road. Greetz Webbie... Rackje waar alles in hangt is een Sonnet Rackmac mini Speciaal gemaakt voor 1/2 Mac Mini's vanaf 2010, met oa schakelaar op de voorkant, usb poort, maar ook een gat onderop zodat het staal je wifi signaal niet teveel blokkeert (handig met dikke UPS eronder...). Mac wordt netjes geklemd in schuim, precies zo dat het de luchtstroom meer ten goede komt dan blokkeerd. Tja, en volgens mij is geen enkele pc geschikt voor een leven in een flightcase/on the road. Ook grote (en kleine) servercases zijn daar gewoon niet op gemaakt, toch sjouwen we ze al jaren zonder problemen mee. Deze Mac ook. Ding is eigenlijk gewoon een laptop zonder scherm, van binnen zit alles ook gewoon netjes en strak vast, dus het kan iig nergens heen klapperen. Het is alleen een redelijk prijzige oplossing... maar een dikke cd speler kost je nog meer. En destijds zoveel voor ons oude BPM Studio systeem gevangen dat we daar zonder verlies iig de Mac en Denon HC-5000 van konden kopen. | |
vaj-ta-lie-tie |