Drive-in show websites
(630 reacties. Pagina 54 van 64)Moderator(s): Dré
DfreakStandaard Lid Uit: België Sinds: 7-2-2010 Laatste: 14-11-2023 Berichten: 83 | 17-12-2012 14:12 |
Sgrovert schreef: Na lange tijd alleen maar in dit topic meegelezen te hebben, word het nu toch een keer tijd om ook mijn eigen site te plaatsen.De afgelopen maanden heb ik hard aan een nieuw design design gewerkt wat momenteel voor 80% af. Vooral het artwork moet nog in hogere kwaliteit gegenereerd worden en naar de headings van de tekst moet ook nog eens goed gekeken worden. Ook ben ik nog niet helemaal tevreden met het menu. Bij deze presenteer ik de website van Lost in Music Ik ben benieuwd naar tips en verbeterpunten. Enkele opmerkingen/tips:
| |
GreendiekStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-3-2010 Laatste: 30-3-2024 Berichten: 175 | 17-12-2012 14:56 |
2 x bewerkt. Laatst door Greendiek op 17-12-2012 15:02 Nette site.Alleen bij het aanklikken van de foto's krijg ik de vergrote versie van de foto te zien in een voor de rest witte pagina (zowel vanaf het hoofdscherm als de fotopagina). Misschien een idee om de vergrote foto of als pop up neer te zetten, of misschien het vergrootgedeelte van de foto's weglaten (de foto niet meer klikbaar maken)? Nu moet ik de "pagina terug" knop links boven in gebruiken om weer op je website terug te komen. Ook werkt je kopje Evenement techniek (onder de fotopagina) niet. | |
sex in a cano is like english beer: fucking close to water | |
YourLiVeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-5-2004 Laatste: 27-10-2021 Berichten: 1849 | 17-12-2012 14:58 |
Ik vind 'm nogal rommelig overkomen. Dat heeft vooral te maken met de header; jullie logo links, dan de naam nog een keer bovenin (waarschijnlijk omdat het logo niet voldoende opvalt door het totaal overbodige vlam effect), daaronder een menu, dan nog een soort menu, en owja, als er meerdere onderdelen zijn komt er nog maar een menu bij om het helemaal onoverzichtelijk te maken... Daarnaast vind ik de manier waarop de teksten in de tekstvlakken staan ook vrij rommelig. Steeds verschillende breedtes omdat de tekst tussen, naast en onder foto's gepropt moet worden, en bovendien steeds verschillende witruimtes tussen de letters, dan weer 1 woord op een hele regel enzovoorts. | |
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com | |
DjboboStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 17-10-2005 Laatste: 2-12-2019 Berichten: 84 | 17-12-2012 15:30 |
Ook wij hebben een nieuwe sitewww.dkblichtengeluid.nl Begint al aardig wat vorm te krijgen. Er moeten nog diverse teksten bij/aangepast worden. En ook de keuzes bij bijvoorbeeld bruiloften/diskjockeys. Tips en of aanmerkingen? | |
Allround disckjockey gezocht! | |
YourLiVeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-5-2004 Laatste: 27-10-2021 Berichten: 1849 | 17-12-2012 18:33 |
Nette, moderne website. Ik zou alleen in het menu wat padding boven en onder toevoegen (dus eigenlijk een "witregel" onder contact en eventueel ook boven home) en het logo (of de hele header) laten linken naar de homepage. Daarnaast zou ik in het menu de geselecteerde pagina een ander kleurtje geven, zeg maar een wat duidelijkere "u bent hier" indicatie. | |
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com | |
Dj melvinStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 17-1-2013 Laatste: 16-2-2014 Berichten: 1 | 17-1-2013 16:18 |
net 2 weken online voor licht en geluid omg eindhoven of alleen een alround dj www.amusement-eindhoven.nl | |
Big bangVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 4-11-2003 Laatste: 22-9-2024 Berichten: 2389 | 17-1-2013 18:06 |
Goed: - Frisse kleuren - Foto's - Telefoonnummer goed zichtbaar Minder goed: - Geen e-mail adres te vinden - Geen contactgegevens behalve telefoonnummer (een hoop mensen sturen liever een e-mail) - Karige informatie; bijvoorbeeld geen prijzen te vinden - En waarom, in vredes naam, ActiveX?!? Dat word alleen gebruikt door een prehistorische webbrowser? Nu ziet de site er niet uit in een andere browser... | |
It's time to play the music, It's time to light the lights.. | |
ThomasdjStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-7-2009 Laatste: 28-9-2016 Berichten: 12 | 17-1-2013 22:22 |
Design is redelijk, alleen niet helemaal afgerond (heb ik het gevoel). De header en het menu zijn mooi, alleen de footer past daar dan weer niet bij. Daarnaast zou ik de tekst wat marge geven links, het staat nu erg dicht op de rand. Ook staat er nog een keer jullie naam over de header op alle pagina's behalve home, en mis ik inderdaad wat informatie. In de basis een prima site, met een mooi fris kleurenschema, echter moet er nog wel het een en het ander worden afgewerkt en informatie worden toegevoegd. Ohja nog even een zeurpuntje, je site staat niet mooi in het midden van het scherm, bij mij te veel naar links. Ik hoop dat je dit ziet als hulp, en er ook wat mee gaat doen. Ik heb onlangs ook een nieuwe site online gezet, en hoop dat jullie daar eens wat feedback op willen geven. Op die manier hoop ik nog wat te kunnen verbeteren, alvast bedankt! www.kemusic.nl | |
SgrovertStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-12-2002 Laatste: 12-3-2023 Berichten: 625 | 10-3-2013 17:47 |
Het heeft een tijdje geduurd, maar afgelopen tijd ben ik hard bezig geweest om onze website verder af te bouwen. "dfreak", "Greendiek" en "YourLiVe" erg bedankt voor jullie input. Ik heb afgelopen maanden er flink over nagedacht en gekeken hoe ik alle door jullie aangedragen punten kon verbeteren. In het kort de verbeterpunten :
Nog even een paar puntjes toelichten: dfreak schreef:
Buiten deze kleine puntjes is het een zeer leuke site. Ook ben ik benieuwd of je een CMS achter je site hebt draaien? Ja. Vijf jaar geleden heb ik gekeken naar welk CMS is wilde gaan gebruiken en uiteindelijk voldeed geen enkel CMS aan de wensen welke ik stelde. Als eis had ik : "snelheid", "vrij te kiezen URL voor elke pagina", "valid HTML" , "makkelijk in gebruik". Uiteindelijk bleken de meeste CMSen of veel te uitgebreid, of veel te langzaam. Ik ben toen begonnen om een eigen systeem te schrijven wat voornamelijk bij sites tot een pagina of 30 makkelijk in gebruik is. Mocht je het leuk vinden kan ik wel een paar screens van het backend plaatsen.
In mijn logs zie ik regelmatig bots langskomen welke opzoek zijn naar kwetsbaarheden in veel gebruikte systemen zoals phpmyadmin, phpBB of Joomla. Het is echter hoogst zelden dat een bot een van de formulieren probeert in te vullen. Al zou dat laatste misschien ook aan de nietszeggende naamgeving van de invoervelden kunnen liggen. Ik ben benieuwd welke punten nog voor verbetering vatbaar zijn. | |
Lost in Music | |
RechartStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 11-4-2008 Laatste: 19-3-2015 Berichten: 32 | 12-3-2013 17:05 |
Hee! Hierbij een linkje van onze website! www.soundmate.nl Gr. Richard! | |