Forum > Algemeen Forum

Drive-in show websites

(630 reacties. Pagina 53 van 64)
Moderator(s): Dré
JakeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-6-2012
Laatste: 6-1-2019
3-8-2012 15:25
Dat paars valt op zich wel mee, ikzelf zou het ook een andere kleur geven maar dat is persoonlijk en smaken verschillen nu eenmaal.
Wat ik ook zou doen is de tekst 'djgezocht.nl" en 'gefeliciteerd je hebt de perfecte dj voor je feest gevonden' beter laten uitkomen door het een andere kleur te geven, wat meer kleur in de site toevoegen zou niet slecht zijn.
BSSStandaard Lid
Sinds: 30-10-2009
Laatste: 23-5-2023
3-8-2012 17:41
Met de foto is niets mis. Ik zou hem zelfs helemaal doortrekken om er een complete header van te maken.
Je logo kan je dan er wat mooier in verwerken.
dan een balk voor je menuknoppen en eronder je teksten mooi met een border er om heen

Ziet er volgens mij een stuk strakker uit met een paar simpele ingrepen.

Met structuur bedoel ik ook eerder dat het design niet echt structuur heeft. Het hangt wat onder elkaar..

Je knoppen zijn tekstlinks die over een afbeeldingetje staan maar op zich geen knop zijn. Het is me niet strak of scherp genoeg, er zijn niet echt randen .. moeilijk uit te leggen.
www.bigsoundsystems.be
TimothyStandaard Lid
Sinds: 29-7-2006
Laatste: 16-4-2024
3-8-2012 22:12
Ik zal me ook eens uitlaten over deze site (hoewel ik dat niet dikwijls doe).

Allereerst respect voor het geleverde werk! (ikzelf kan het niet, dus respect daarvoor heb ik sowieso..)

Ik had wel onmiddellijk 2 bedenkingen bij de site:

- Wat als ik een feest wil van meer dan 150 personen? (geluid wordt maar aangegeven tot 150 personen en een extra pakket licht wordt wel beschikbaar gesteld, maar geluid niet?)
Misschien die optie toch toevoegen?

- Ik vind het een mooie site, maar - en ik druk me echt ten persoonlijke titel uit - ik zou als klant me niet aangesproken voelen om je alleen via die site te boeken. Het is echt gevoelsmatig, want ik kan geen objectieve elementen aangeven, maar de klik heb ik niet door de site om je te gaan boeken... Misschien toch iets meer info (opstellingen van de installatie bv., ...) voorzien?

Beide opmerkingen zijn heel persoonlijk en waren mijn eerste reacties toen ik je site bezocht. Ik heb geen opmerkingen over je lay-out. Die is wat mij betreft echt ok. Alleen wou ik je wel het gevoel eens meegeven wat het bij mij te weeg bracht (want zo zullen andere klanten misschien ook reageren...)
Veel succes verder!
Leer van het verleden, leef in het heden, bereid je voor op de toekomst
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
3-8-2012 23:12
Hoi Timothy,

Fijn dat je de moeite neemt om toch op mijn site te reageren dan wink ;)

En zo zie je maar weer dat smaken verschillen... op zich is het natuurlijk verstandig om een site zo neutraal mogelijk te maken maar je moet toch eens een beetje experimenteren he.

Over je eerste opmerking; deze site richt zich echt op de kleinere feesten tot 150 gasten. Dat is namelijk 95% van onze klussen. Overigens staat op de homepage wel "Verwacht je juist meer dan 150 gasten? Neem dan gerust contact op voor een vrijblijvende offerte!". Maar nogmaals, dat is niet de doelgroep van deze site.

Over de tweede opmerking: de tijd zal het leren. Ik denk persoonlijk dat alle elementen aanwezig zijn om mensen juist wel te bewegen om een aanvraag te doen: duidelijke foto's, een all in prijs zonder verrassingen, een duidelijke opsomming van wat je krijgt voor je geld, referenties van klanten, grote "call to action" buttons...

@BSS, ook jij wederom bedankt voor je reactie. De buttons zijn bedoeld als soort van tabbladen, maar dan eens wat anders dan de standaard versie. Daar kan ik natuurlijk ook gewoon klikbare buttons van maken (ik heb vrij veel ervaring met het bouwen van websites) maar dan moet ik de links weer ergens anders herhalen omdat google niet zo van links onder plaatjes houdt. Maar goed, de site is niet jouw smaak, duidelijk. No hard feelings of course. Overigens is de hele site gewoon in CSS vormgegeven m.b.v. photoshop plaatjes dus aanpassen is zo gedaan, mocht uit de statistieken blijken dat veel bezoekers het met je eens zijn wink ;)

@Jake, ook jij bedankt. Ik vind de titel en slogan prima zo, al kunnen ze wellicht wat duidelijker. Is ook niet zo'n belangrijk element bij deze site. Wat meer kleur erin is wel een goede tip, maar ik vind de site zo wel lekker strak.

PS sorry als ik wat verdedigend over kom, maar er is goed nagedacht over alle elementen van deze site dus ik licht mijn keuzes graag even toe.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
FrencielStandaard Lid
Sinds: 10-2-2008
Laatste: 14-1-2015
26-8-2012 21:30
De site is al enige tijd in de lucht, maar nog niet laten keuren door de andere dj's/drive-in's, dus kom maar op! www.discottp.nl/
YourLiVeStandaard Lid
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
26-8-2012 22:16
Ik vind 'm erg saai, dat komt vooral door de gebruikte kleuren (of eigenlijk het niet gebruiken van kleuren) en ik zag echt binnen 1 seconde dat het een standaard (en naar mijn mening erg lelijk) Wordpress thema is. Dat is dan ook meteen het voordeel, een ander thema is er natuurlijk zo in gezet en als dat niet bevalt kun je altijd weer direct terugschakelen naar dit thema.

De informatie op je site is wel ok en dat is natuurlijk het belangrijkste. Ik vind een duidelijke foto van je show (die er overigens ook netjes uitziet), richtprijzen, een kopje wie zijn wij en je contactgegevens. Ik zou er alleen wel voor kiezen andere informatie op je homepage te zetten (bijvoorbeeld de pagina "wie zijn wij" als homepage instellen). Leuk dat je trots bent op je nieuwe flightcase, maar dat interesseert mij als klant echt geen moer...
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
LuntStandaard Lid
Sinds: 4-3-2008
Laatste: 20-8-2016
27-8-2012 00:25
Ik mis een paar belangrijke zaken, zoals locatie... Waar zitten jullie ergens?
Via telefoon nummer 013 denk ik Tilburg, maar dat zie ik nergens terug.

Daarnaast is deze site inderdaad weL héél erg een standaard thema, het staat er zelfs onder!
Je bied meerdere shows aan, maar het verschil kan ik niet zien. Een afbeelding van iedere show met daarbij wat de verschillen zijn is veel duidelijker. Ook kiezen: of zwart-wit foto, of kleur. (in dit geval zou wat meer kleur geen kwaad kunnen.) Laat ook zien dat mensen een mooi feestje hebben als jullie er zijn, dus niet alleen maar techniek op de foto.

De verhuur pagina snap ik niet echt. Zet alleen de geluidsset dan bij de discoShows neer als "doe het zelf" mogelijkheid. Als je een kopje verhuur hebt verwacht ik dat er meer te huur is. Zeker omdat je meld meerdere geluidssets te hebben (kleine en grote), dateq en Pioneer apparatuur te hebben en je hebt meerdere lampen (wat dat zijn staat nergens en kan ik ook niet zien op foto's)

Maar,... Je hebt een mooie basis wat ik op de foto's zie. Probeer die kwaliteit te houden en laat je kwaliteit ook zien op de website.
SoundpowerStandaard Lid
Sinds: 20-1-2012
Laatste: 28-10-2024
27-8-2012 11:21
Ik heb eigenlijk weinig meer toe te voegen aan de 2 bovenstaande reacties, doe hier iets mee.

Ziet er verder prima uit!
Nothing is idiot proof, they keep on making better idiots.
FrencielStandaard Lid
Sinds: 10-2-2008
Laatste: 14-1-2015
27-8-2012 21:55
Bedankt voor jullie opmerkingen/commentaar, ik heb nu al wat kleine toepassingen gedaan aan de site.
Ik ga binnenkort foto's maken van alle shows en dan online zetten natuurlijk.
Wat jullie zeggen over een standaard thema, ik ben zelf eenmaal niet zo handig in sites maken en ik vond dit zelf het mooiste standaard thema dus daarom heb ik daarvoor gekozen.

Hebben jullie ook nog ideeën om mijn site te promoten?
Ik heb momenteel een facebookpagina aangemaakt, via googlemaps aangemeld en op licht-en-geluid.com aangemeld.
SgrovertStandaard Lid
Sinds: 16-12-2002
Laatste: 12-3-2023
17-12-2012 13:50
Na lange tijd alleen maar in dit topic meegelezen te hebben, word het nu toch een keer tijd om ook mijn eigen site te plaatsen.
De afgelopen maanden heb ik hard aan een nieuw design design gewerkt wat momenteel voor 80% af. Vooral het artwork moet nog in hogere kwaliteit gegenereerd worden en naar de headings van de tekst moet ook nog eens goed gekeken worden. Ook ben ik nog niet helemaal tevreden met het menu.

Bij deze presenteer ik de website van Lost in Music
Ik ben benieuwd naar tips en verbeterpunten.
Lost in Music

Terug naar forum Reageer (zonder quote)