Forum > Geluid

Advies versteker topkasten

(16 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
Stefke96Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-6-2011
Laatste: 29-9-2024
Berichten: 497
19-6-2012 20:29
Van de QSC GX-3 heb ik wel eens dingen gelezen dat deze snel kapot gaat ,maar kan er ook aan liggen dat mensen er niet fatsoenlijk mee omgaan.
ik zou nog even afwachten wat andere mensen op dit forum erover te zeggen hebben.
En of er mensen zijn die ervaring hebben met de GX-3 amp van QSC.
LakemanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2012
Laatste: 30-1-2013
Berichten: 15
19-6-2012 21:36
Oke. Over de Palladium serie lees ik wel erg veel goede revieuws. Ik zou dan de 900 pakken denk ik. Tevens vind ik dat ik hier veel beter geholpen word dan op het licht geluid forum. Die kraken alles af als het niet in de buurt van professionele apparatuur komt.... beetje jammer.
All good music resembles something. Good music stirs by its mysterious resemblance to the objects and feelings which motivated i
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 29-9-2024
Berichten: 13473
20-6-2012 09:08

stefke96 schreef:

Van de QSC GX-3 heb ik wel eens dingen gelezen dat deze snel kapot gaat ,maar kan er ook aan liggen dat mensen er niet fatsoenlijk mee omgaan.
In tegenstelling tot de DAP Palladium versterkers die altijd door zwaar getrainde en ervaren personen gebruikt worden...?

Naaah... Een versterker kan te heet worden. Daartegen moet hij beveiligd zijn. Een versterker kan kortgesloten worden. Daartegen moet hij beveiligd zijn. Anders wordt het bij beveiligingen tegen exotische lasten en tegen aansluiten op 400V. Een beveiliging tegen dat laaste verwacht ik alleen bij touring grade versterkers (en niet bij instap reeksen).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
LakemanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2012
Laatste: 30-1-2013
Berichten: 15
20-6-2012 13:36
Zitten er in de GX3 dezelfde beveiligingen als in de Dap Palladium 900? Ik kan nergens in de specificaties de beveiligingen van de GX3 vinden
All good music resembles something. Good music stirs by its mysterious resemblance to the objects and feelings which motivated i
VascoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-4-2012
Laatste: 10-12-2021
Berichten: 241
20-6-2012 13:38
[offtopic]
Toch even op inhaken;

Lakeman schreef:

Tevens vind ik dat ik hier veel beter geholpen word dan op het licht geluid forum. Die kraken alles af als het niet in de buurt van professionele apparatuur komt.... beetje jammer.
Dat forum staat dan ook bekend als een forum voor de professional waar merken als DAP en Behringer nu net geen standaard vormen. Zo komen er op dit forum weer minder vragen voorbij inzake Midas, Digico, SoundWeb, etc. of onderwerpen "Hoe om te gaan met lavalier mic's bij zwetende acteurs".
[/offtopic]
Van alles wat ik heb verloren, mis ik mijn geheugen nog het meest.
LakemanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2012
Laatste: 30-1-2013
Berichten: 15
20-6-2012 23:37
De GX3 is dat meer een monitor versterker? Het lijkt mij namelijk een goede versterker, aangezien hij ook van QSC is.
All good music resembles something. Good music stirs by its mysterious resemblance to the objects and feelings which motivated i
KlunzVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2003
Laatste: 27-9-2024
Berichten: 390
21-6-2012 00:58
Merkengeilheid zegt niks. Dap heeft pareltjes en blunders, net als behringer, soundcraft enz. enz. enz. Je kunt maar tot op een zekere hoogte afgaan op de merknaam. En dan nog. Hoe vaak wordt het in wat voor omstandigheden ingezet? Voor elk budget is een oplossing in elk segment. Soms is die oplossing "geniaal" Soms ver beneden "bedroevend". Merken op zich zeggen niks. Grootst voorbeeld is i.m.o. JBL.

Klunz.
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)