Forum > Algemeen Forum

Waar vervoeren jullie de drive in mee?

(2184 reacties. Pagina 177 van 219)
Moderator(s): Dré
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
19-10-2011 22:56
hier word na opdracht (vaak snachts) ook alles uitgeladen, of het geheel binnen gereden.
je moet ze het ook niet te makkelijk maken wink ;)
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
BSSStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-10-2009
Laatste: 23-5-2023
21-10-2011 17:14
bwah, achterwaards tot tegen de garagepoort rijden zodat de aanhanger niet open kan. De auto staat ervoor en aan de ene kant een muur en de andere een haag.
Moet al een straffe zijn die dan subs eruit zou krijgen.
Cdspelers enz laad ik meestal wel snel even uit, maar voor die zware stukken heb ik niet altijd de puf meer :)
www.bigsoundsystems.be
Niekj92Standaard Lid
Sinds: 30-3-2009
Laatste: 20-4-2014
21-10-2011 17:36
Meestal alles direct uitladen idd.
En anders op BSS zijn manier, gaat prima.
YourLiVeStandaard Lid
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
21-10-2011 19:48
Gewoon een bus met klasse 3 alarm die onder het slaapkamerraam geparkeerd wordt, hoef je nooit iets uit te laden. Is nog verzekerd ook...
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
DréAdministrator
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 21-11-2024
22-10-2011 20:52

YourLiVe schreef:

Gewoon een bus met klasse 3 alarm die onder het slaapkamerraam geparkeerd wordt, hoef je nooit iets uit te laden. Is nog verzekerd ook...
Verzekerd tot welk bedrag? Onder welke verzekering? Welke maatschappij doet dat?
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Watt-XtraStandaard Lid
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
22-10-2011 22:19

Dré schreef:

YourLiVe schreef:

Verzekerd tot welk bedrag? Onder welke verzekering? Welke maatschappij doet dat?
transport verzekering, indien afgesloten, lading niet zichtbaar, roosters voor evt achterramen, tussenschot en grijpbare artikelen vastgezet. Verder idd een klasse 3 alarm. Vooraf een bedrag afgesproken wat max verzekerd. Grijpbare artikelen? een laptop los, dan wel in tas. CDJ2000 in flightcase is niet meer grijpbaar voor verzekering.

Verder netjes een up to date lijstje met serienummers bij de hand hebben. En tevens een lijst met grotendeel apparatuur en inventariswaarde bij de verzekering.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
PvGVIP Lid
Sinds: 21-8-2009
Laatste: 21-11-2024
23-10-2011 00:50
Precies, hier ook: transportverzekering voor aanhanger, kosten = ca. 2.5% van verzekerde waarde per jaar. Als de hele inboedel van je bedrijfje in je vervoersmiddel past en je spullen in de opslag in het vervoersmiddel opslaat heb je ook geen inboedelverzekering nodig. (Moet er wel braakschade aan het vervoersmiddel zijn.)
't is maar een hobby...
YourLiVeStandaard Lid
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
23-10-2011 08:21
Mijn spullen in de bus zijn momenteel verzekerd tot 10.000, lading is inderdaad niet zichtbaar (maar wel enorme reclame op de bus dus ze weten toch wel wat er in staat). Is volgens mij verzekerd bij Interpolis maar dat weet ik niet zeker aangezien ik al mijn verzekeringen bij Meeus heb ondergebracht. Exacte premie weet ik zo niet, maar is een paar honderd euro per jaar (die 2,5 % zou best eens kunnen kloppen).

Overigens zijn mijn spullen ook op locatie verzekerd, zolang er medewerkers van mij bij zijn, en in onze loods. Daar was ik onlangs erg blij mee toen er ingebroken was...
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Watt-XtraStandaard Lid
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
23-10-2011 13:26
Dat op locatie is nogal wat.

Ik dacht dat ik dat ook had. Nou ik ben dus eens berooft op locatie, gebeurde onder mijn ogen, cdj1000 die werd meegenomen door een draaiende dj omdat hij geen geld van organisatie had gehad.

Is uitgelopen op een handgemeen buiten op de parkeerplaats, met voor mij hele nare gevolgen. Aangifte, politierapport alles heb ik, maar ik kon A fluiten naar mijn centen (cdj1000 inhuur), B organisatie niet aansprakelijk stellen want die was vertrokken, tot op heden nog steeds geen geld... C hiervoor was ik dus niet verzekerd, ik was er immers zelf bij, had beter op mijn spullen moeten letten. Ik was toendertijd verzekerd bij *nterpolis, heb dit direct opgezegt en ben ook naar M**us gegaan, met het uitdrukkelijke verzoek geen *nterpolis verzekeringen aan te gaan. Plus een aantal voorwaarden van hen duidelijk op papier met een aantal tegenvoorwaarden van mijn kant op papier welke mijn agent toen heeft ondertekend.

Inmiddels ben ik overgestapt naar een localere tussenpersoon, meer persoonlijk contact, zo nu en dan gesprekken en deugdelijk advies over wat wel en niet te doen, moeten verzekeren.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
Malle PietjeStandaard Lid
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 9-10-2024
23-10-2011 14:04

YourLiVe schreef:

Mijn spullen in de bus zijn momenteel verzekerd tot 10.000, lading is inderdaad niet zichtbaar (maar wel enorme reclame op de bus dus ze weten toch wel wat er in staat).
Die reclame is wel duidelijker voor ze, maar zelfs als er niets op staat weten ze je te vinden hoor.
Ik kan zo een paar bandjes & geluidsverhuurbedrijven noemen die al de sjaak zijn geweest in het verleden.
1 daarvan had een vrachtwagen uit het zicht, achter een dik afgesloten hek staan.... mooi pleitte met alles erin!

Zet er maar "Janssen Groente & fruit"op....
Alles komt goed....

Terug naar forum Reageer (zonder quote)