Forum > Algemeen Forum

Waar vervoeren jullie de drive in mee?

(2184 reacties. Pagina 173 van 219)
Moderator(s): Dré
Dj_mvandisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-9-2008
Laatste: 23-6-2020
22-8-2011 16:42

Douwe schreef:

Mercedes Vito, een geweldige wagen.
Rijgedrag van een luxe auto, helaas wel duur in onderhoud.
Pff, Vito van de baas is in de eerste 10.000km nu al meerdere keren bij de dealer terug geweest, pffff, motormanagementlampje ging branden.... :S Geef mij maar een Volkswagen ;-)
Nu ook op internet!
BomdesStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 28-3-2011
Laatste: 5-7-2020
22-8-2011 16:57
Doe mij maar een Ducato, veel meer bestelwagen voor je geld dan een VW
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 24-11-2024
22-8-2011 18:07

dj_mvandis schreef:

[ motormanagementlampje ging branden....
Daar heb je de klacht zoals ik beschreef laugh :D

Ik rij al meer dan 20 jaar VWTransporters, en ik moet zeggen,
bij goed onderhoud, en netjes rijden, zullen ze je niet snel in de steek laten.
En ook met de trekkracht (aanhanger) zit het wel snor.
Ik heb op dit moment de lichtste T4 uitvoering (1,9TD) slchts 68 Pk,
en daar trek ik zonder morren een aanhanger van 1000 kilo mee.

Het is natuurlijk geen race monster, maar ik kom overal, en ik kan tot en met mijn show nummertje 3 (zonder de twee draaitafel meubels) alles keurig in krijgen.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Victor JuniorStandaard Lid
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
22-8-2011 18:42
Wat ik heb begrepen, en wat ook mijn eigen ervaring is, is dat je aan de Vito óf een prima auto beleefd, óf de lul bent.

Ik heb een Vito 108CDI uit oktober 2001 en buiten standaard onderhoudsdingetjes (kapotte lampjes, nieuwe accu, versleten wiellager etc.) nooit grote problemen gehad. Ook wat roest en motorproblemen betreft heb ik nog geen problemen gehad.