Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 198 van 250)
Moderator(s): Dré
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
25-6-2011 03:10

YourLiVe schreef:

Ja daar is die weer, een van mijn favoriete ergenissen: mensen die pal voor de boxen gaan zitten en dan zeuren dat het te hard staat... zo dat moest ik even van me afschrijven laugh :D
Op de een of andere manier zijn is het ook altijd juist die categorie die sowieso de muziek te hard vindt, die het dichtst bij het geluid zitten. Ik vraag me altijd weer af, wat er in de hoofden van zulke mensen omgaat...volgens mij enkel een pieptoon...

Of zullen ze denken..."dan zitten we mooi vooraan en kunnen we het allemaal goed zien" (Ik vermoed het haast wel)
I am a TimeDriver!
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 9-10-2024
25-6-2011 04:58

YourLiVe schreef:

Ja daar is die weer, een van mijn favoriete ergenissen: mensen die pal voor de boxen gaan zitten en dan zeuren dat het te hard staat... zo dat moest ik even van me afschrijven laugh :D
Gaan die van jou zo hard dan? laugh :D laugh :D laugh :D
Alles komt goed....
YourLiVeStandaard Lid
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
25-6-2011 08:58
Dat was nog het ergste, het stond echt op achtergrondniveau... de VU meter lichtte net op sad :(

Wat later op de avond, toen er gedanst werd, heeft hij een stuk harder gestaan. 1 van de dames die zat te zeuren heeft mij een kwartiertje kwaad aangekeken en is toen maar naar het terras gevlucht laugh :D

Het ging overigens gewoon om sta tafels, dus niet om de opa en oma tafels die perse vooraan willen zitten om alles goed te kunnen zien. Die zetten het gehoorapparaat maar wat zachter wink ;)
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
26-6-2011 12:08
Nou, ik had gister ook zo'n avond:
Grote ronde tafel met 15 dames en heren op leeftijd ( jongste schat ik in op 75 strenge hongerwinters oud, aan de rimpels te zien razz :p )
Natuurlijk op 1 mtr van mijn speaker.....
Daarachter nog zo'n tafel en daar weer achter de 40-minners.
Tot 23u heb ik me ingehouden, maar toen was het toch echt tijd voor wat uitroeing: have you ever seen the rainbow high in the sky..... hoppa: alsof ze gestoken werden door een zwerm Wespen vlogen ze met z'n allen richting garderobe, struikelend over rollators en wandelstokken laugh :D laugh :D .
I want to be a hippy erachteraan en weg waren ze!
Toch nog gezellig geworden laugh :D laugh :D
....@&%$#*@!@!@@@ angry

oh ja: en fooi hahaha!
Alles komt goed....
RodiBakkerStandaard Lid
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 21-11-2024
26-6-2011 14:06
Bij mij komt nog wel eens het idee op om dat spontaan stoelendans te gaan doen, pas gaan zitten als de muziek stopt laugh :D
StijnSStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-9-2007
Laatste: 26-2-2017
27-6-2011 14:51
Om wat meer diepte in m'n lichtshows te krijgen plaats ik graag enkele parren op vloerstatiefjes. Ik tape heel dat statiefje vast aan de vloer, en nog zijn er mensen (aka bandleden) die vinden dat ze die parren weg moeten zetten, een andere kant op draaien...

Ook willen ze opeens (zonder het te vragen) een backdrop ophangen, meppen ze met hun ladder enkele parren van m'n backtruss scheef... ARGHH
"Weet jij écht waar al die knopjes voor dienen???"
JeroenVDVVIP Lid
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
27-6-2011 23:53

StijnS schreef:

Om wat meer diepte in m'n lichtshows te krijgen plaats ik graag enkele parren op vloerstatiefjes. Ik tape heel dat statiefje vast aan de vloer, en nog zijn er mensen (aka bandleden) die vinden dat ze die parren weg moeten zetten, een andere kant op draaien...

Ook willen ze opeens (zonder het te vragen) een backdrop ophangen, meppen ze met hun ladder enkele parren van m'n backtruss scheef... ARGHH
Daar kun je ze uiteraard op aanspreken. Ze zijn tenslotte ook tot moorden in staat als je ook maar in de buurt van hun "kostbare" instrumenten komt..
Light Image
OnnogeelenStandaard Lid
Sinds: 18-4-2005
Laatste: 3-4-2018
28-6-2011 04:36
Hier vrijdag een bandlid die een mac van een truss paaltje af hielp. Onze fout was wel dat ze niet vast waren gezet, maar stonden toch behoorlijk stevig. Werkt nog perfect, alleen de plastisch chirurg moet eraan te pas komen.
EricStandaard Lid
Sinds: 16-10-2002
Laatste: 31-10-2024
28-6-2011 12:10

Malle Pietje schreef:

Tot 23u heb ik me ingehouden, maar toen was het toch echt tijd voor wat uitroeing: have you ever seen the rainbow high in the sky.........@&%$#*@!@!@@@ angry
Hmmm.... Is dat een mash up van:
CCR - Have you ever seen the rain
en
DJ Paul - Rainbow in the sky
??

laugh :D
Hoe meer kennis hoe meer twijfel
28-6-2011 15:04

Eric schreef:

Malle Pietje schreef:

Tot 23u heb ik me ingehouden, maar toen was het toch echt tijd voor wat uitroeing: have you ever seen the rainbow high in the sky.........@&%$#*@!@!@@@ angry
Hmmm.... Is dat een mash up van:
CCR - Have you ever seen the rain
en
DJ Paul - Rainbow in the sky
??

laugh :D
Moet toegeven dat ik CCR mooier vind.... maar misschien werkt mijn leeftijd daar vooral aan mee laugh :D
Alles komt goed....

Terug naar forum Reageer (zonder quote)