Forum > Algemeen Forum

Sponsors

(33 reacties. Pagina 1 van 4)
Moderator(s): Dré
DJ_AlexStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-9-2003
Laatste: 7-10-2003
Berichten: 5
18-9-2003 12:10
Yoow!
Weet iemand hoe je aan sponsor kan raken voor je DJ-Carierre?
Ik ben DJ, maar zit veel in geldnood, en heb dringend nieuw materiaal nodig, en zou goede sponsors moete vinden...
Weet iemand raad?

Cya all

°DJ Alex°
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
18-9-2003 14:06
zoekfunctie angry
Volgende keer Peter!
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
18-9-2003 21:02

DJ_Alex schreef:

Weet iemand hoe je aan sponsor kan raken voor je DJ-Carierre?
Ik ben DJ, maar zit veel in geldnood, en heb dringend nieuw materiaal nodig, en zou goede sponsors moete vinden...
Vergeet het Alex sad :(
Korting op CD's kun je mss nog krijgen, als je heel wat grote klanten binnenhaalt voor een bepaalde zaak, dan kun je mss ook wat korting krijgen op je materiaal, maar échte sponsors: vergeet het!!

Als zelfs de DJ's met enige naamsbekendheid (niet ikzelf dus) al hun eigen materiaal moeten kopen, waarom zou JIJ het dan met sponsoring kunnen regelen?
Sponsoring is immers een INVESTERING in reclame die moet OPBRENGEN voor de sponsor! Vergeet het dus maar, sorry!
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
DJ_AlexStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-9-2003
Laatste: 7-10-2003
Berichten: 5
18-9-2003 21:23

DSalembier schreef:

DJ_Alex schreef:

Weet iemand hoe je aan sponsor kan raken voor je DJ-Carierre?
Ik ben DJ, maar zit veel in geldnood, en heb dringend nieuw materiaal nodig, en zou goede sponsors moete vinden...
Vergeet het Alex sad :(
Korting op CD's kun je mss nog krijgen, als je heel wat grote klanten binnenhaalt voor een bepaalde zaak, dan kun je mss ook wat korting krijgen op je materiaal, maar échte sponsors: vergeet het!!

Als zelfs de DJ's met enige naamsbekendheid (niet ikzelf dus) al hun eigen materiaal moeten kopen, waarom zou JIJ het dan met sponsoring kunnen regelen?
Sponsoring is immers een INVESTERING in reclame die moet OPBRENGEN voor de sponsor! Vergeet het dus maar, sorry!
Toch merci om te antwoorden!! Ik hoop da ik ergens een kleine sponsor kan vinden of toch tenminste al iemand die korting wilt geven!

Cya later, stay cool!
°DJ Alex°
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
18-9-2003 21:57
3 x bewerkt. Laatst door Tom op 18-9-2003 23:34
Je moet het zo zien:
De gene die jouw geld geeft of materialen verstrekt,
moet er ook beter van worden.
Hij wil dus dat zijn naam gezien word als jij optreed.
En dan is de vraag wil jij zijn naam life size op je drive in hebben.
en dan nog moet je een bepaald aantal keren kunnnen optreden, zodat zo'n gulle gever denkt dat het nut heeft.
Als je veel in een omgeving werkt, heb je nog het meeste kans bij een kleding zaak die jouw publiek kleed, als je begrijpt wat ik bedoel.
Misschien dat ze je dan wel "bedrijfskleding" in ruil voor hun reclame op jouw spullen willen geven.

Wij doen er niets aan, want wij blijven liever onafhankelijk.
Het ziet er ook niet uit als wij op een bruiloft met schreeuwende reclame zouden staan laugh :D
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
18-9-2003 23:12
Misschien willen familieleden nog wat sponsoren. Die hoeven er niet altijd wat voor terug te hebben.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
DJ_AlexStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-9-2003
Laatste: 7-10-2003
Berichten: 5
19-9-2003 10:53
Ik kan wel rond horen voor iemand die mij geld zou kunne geven, die toch geld genoeg heeft wink ;)
Allemaal al merci vo de reacties, ik hoop da het mij goe ga lukke, mss zie ik elle nog op een fuif die ik is ga geven als ik genoeg geld heb razz :p

Cya all, Stay cool
°DJ Alex°
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
19-9-2003 11:54
Edit Mod: nog een keer die breezertaal, en je gaat een maand in de wachtkamer!
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DoublexxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-9-2003
Laatste: 3-2-2013
Berichten: 24
22-9-2003 16:19
ik heb een sponser daar heb ik nieuwe boxen van gekregen en hij vervoert ons ook altijd. wij hebben op onze kleding dan wel reclame staan en op onze discotheek twee stickers maar ja je moet er iets voor terug doen
Double XX blaast leven in uw feest
DJ_AlexStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-9-2003
Laatste: 7-10-2003
Berichten: 5
23-9-2003 18:05

doublexx schreef:

ik heb een sponser daar heb ik nieuwe boxen van gekregen en hij vervoert ons ook altijd. wij hebben op onze kleding dan wel reclame staan en op onze discotheek twee stickers maar ja je moet er iets voor terug doen
Amai, welke sponsor hebt gelle, als ik vragen mag? en oe zijn jullie daar aan geraakt?
Stuur iets naar mijn e-mail adres: i_love_my_friendkes@hotmail.com

Cya
°DJ Alex°

Terug naar forum Reageer (zonder quote)