Sponsors
(32 reacties. Pagina 1 van 4)Moderator(s): Dré
DJ_AlexStandaard Lid Uit: België Sinds: 18-9-2003 Laatste: 7-10-2003 Berichten: 5 | 18-9-2003 12:10 |
Yoow! Weet iemand hoe je aan sponsor kan raken voor je DJ-Carierre? Ik ben DJ, maar zit veel in geldnood, en heb dringend nieuw materiaal nodig, en zou goede sponsors moete vinden... Weet iemand raad? Cya all °DJ Alex° | |
PeterStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-8-2002 Laatste: 12-9-2012 Berichten: 1137 | 18-9-2003 14:06 |
zoekfunctie | |
Volgende keer Peter! | |
Didier_SStandaard Lid Uit: België Sinds: 4-1-2003 Laatste: 13-11-2011 Berichten: 747 | 18-9-2003 21:02 |
DJ_Alex schreef: Weet iemand hoe je aan sponsor kan raken voor je DJ-Carierre?Ik ben DJ, maar zit veel in geldnood, en heb dringend nieuw materiaal nodig, en zou goede sponsors moete vinden... Korting op CD's kun je mss nog krijgen, als je heel wat grote klanten binnenhaalt voor een bepaalde zaak, dan kun je mss ook wat korting krijgen op je materiaal, maar échte sponsors: vergeet het!! Als zelfs de DJ's met enige naamsbekendheid (niet ikzelf dus) al hun eigen materiaal moeten kopen, waarom zou JIJ het dan met sponsoring kunnen regelen? Sponsoring is immers een INVESTERING in reclame die moet OPBRENGEN voor de sponsor! Vergeet het dus maar, sorry! | |
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records. | |
DJ_AlexStandaard Lid Uit: België Sinds: 18-9-2003 Laatste: 7-10-2003 Berichten: 5 | 18-9-2003 21:23 |
DSalembier schreef: DJ_Alex schreef: Weet iemand hoe je aan sponsor kan raken voor je DJ-Carierre?Ik ben DJ, maar zit veel in geldnood, en heb dringend nieuw materiaal nodig, en zou goede sponsors moete vinden... Korting op CD's kun je mss nog krijgen, als je heel wat grote klanten binnenhaalt voor een bepaalde zaak, dan kun je mss ook wat korting krijgen op je materiaal, maar échte sponsors: vergeet het!! Als zelfs de DJ's met enige naamsbekendheid (niet ikzelf dus) al hun eigen materiaal moeten kopen, waarom zou JIJ het dan met sponsoring kunnen regelen? Sponsoring is immers een INVESTERING in reclame die moet OPBRENGEN voor de sponsor! Vergeet het dus maar, sorry! Cya later, stay cool! °DJ Alex° | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 9490 | 18-9-2003 21:57 |
3 x bewerkt. Laatst door Tom op 18-9-2003 23:34 Je moet het zo zien:De gene die jouw geld geeft of materialen verstrekt, moet er ook beter van worden. Hij wil dus dat zijn naam gezien word als jij optreed. En dan is de vraag wil jij zijn naam life size op je drive in hebben. en dan nog moet je een bepaald aantal keren kunnnen optreden, zodat zo'n gulle gever denkt dat het nut heeft. Als je veel in een omgeving werkt, heb je nog het meeste kans bij een kleding zaak die jouw publiek kleed, als je begrijpt wat ik bedoel. Misschien dat ze je dan wel "bedrijfskleding" in ruil voor hun reclame op jouw spullen willen geven. Wij doen er niets aan, want wij blijven liever onafhankelijk. Het ziet er ook niet uit als wij op een bruiloft met schreeuwende reclame zouden staan | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
VictorVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2002 Laatste: 19-11-2024 Berichten: 5308 | 18-9-2003 23:12 |
Misschien willen familieleden nog wat sponsoren. Die hoeven er niet altijd wat voor terug te hebben. | |
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn! | |
DJ_AlexStandaard Lid Uit: België Sinds: 18-9-2003 Laatste: 7-10-2003 Berichten: 5 | 19-9-2003 10:53 |
Ik kan wel rond horen voor iemand die mij geld zou kunne geven, die toch geld genoeg heeft Allemaal al merci vo de reacties, ik hoop da het mij goe ga lukke, mss zie ik elle nog op een fuif die ik is ga geven als ik genoeg geld heb Cya all, Stay cool °DJ Alex° | |
DoublexxStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 1-9-2003 Laatste: 3-2-2013 Berichten: 24 | 22-9-2003 16:19 |
ik heb een sponser daar heb ik nieuwe boxen van gekregen en hij vervoert ons ook altijd. wij hebben op onze kleding dan wel reclame staan en op onze discotheek twee stickers maar ja je moet er iets voor terug doen | |
Double XX blaast leven in uw feest | |
DJ_AlexStandaard Lid Uit: België Sinds: 18-9-2003 Laatste: 7-10-2003 Berichten: 5 | 23-9-2003 18:05 |
doublexx schreef: ik heb een sponser daar heb ik nieuwe boxen van gekregen en hij vervoert ons ook altijd. wij hebben op onze kleding dan wel reclame staan en op onze discotheek twee stickers maar ja je moet er iets voor terug doenStuur iets naar mijn e-mail adres: i_love_my_friendkes@hotmail.com Cya °DJ Alex° | |
DiederikStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-5-2003 Laatste: 3-2-2021 Berichten: 619 | 23-9-2003 18:53 |
Dj Alex: Zoals al meer gezegd: wees ff slim en zet je email adres NIET in je berichten. Als je overspoeld wilt worden met spam moet je dat vooral doen. Als je wilt dat mensen je kunnen mailen zet je mailadres dan in je profiel. Dat is alleen zichtbaar voor geregistreerde gebruikers | |
Wat nu heel gewoon is, was ooit een revolutie |