Speaker kabel buiten
(42 reacties. Pagina 5 van 5)Moderator(s): Dré
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 9490 | 19-9-2010 19:29 |
Dan even helemaal naar boven scrollen. waar ging het topic ook al weer over???? In eerste instantie hebben we het hier aldoor gehad over dat de kabel toegepast gaat worden voor een luidspreker verbinding. Krijgen jullie nu hopelijk een beetje door wat ik wil voorkomen? Stel iemand leest het net zoals ik, en gaat er lekker stroom op zetten, en dan de aarde als nul gebruiken.... Als we er van alles bij gaan slepen wat er allemaal kan met zo'n kabel, dan word het verwarrend, en voor je het weet, zien we de speakers in de mast in de fik vliegen omdat iemand ergens een kabeltje verkeerd aansluit op het lichtnet. Misschien wat ver gezocht, maar ik heb hier al meer bizars voorbij zien komen in de afgelopen 8 jaar.... | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
VictorVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2002 Laatste: 19-11-2024 Berichten: 5308 | 19-9-2010 22:30 |
Adertje één voor de fase, adertje twee voor de nul en de mantel voor aarde. Ik heb het pas geleden nog zo aangelegd in de tuin. Lijkt me vrij normaal en volkomen veilig. En zo heb je dus genoeg aan een kabel met twee aders plus een mantel. Heb je een kabel met drie aders en een mantel dan heb je nog een ader over voor iets wat je apart wilt schakelen. Die fase deelt dan de nul en de aarde met de andere fase. We gaan natuurlijk niet de nul en de aarde combineren. | |
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn! | |
SantifortStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 6-9-2010 Laatste: 11-10-2010 Berichten: 20 | 22-9-2010 19:22 |
Hallo allemaal, Nou bedankt voor alle reactie's ik denk dat ik hier mee erg vooruit kan. MVG Santifort | |