post hier: een foto van jouw opslag ruimte
(230 reacties. Pagina 12 van 24)Moderator(s): Dré
MifexStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-2-2005 Laatste: 8-3-2024 Berichten: 742 | 6-9-2010 22:15 |
Haha ja allemaal voor dat bedrijfje. De naam is inmiddels veranderd i.v.m. uitbreiding v/d werkzaamheden. Verder zit ik er niet alleen in, maar met een vriend/collega die een full service artiest- en evenementenbureau heeft. Gezamenlijk doen we dus nu ook totaal evenementen (beveiliging, catering, enzovoorts) Momenteel zitten we in een soortgelijke ruimte maar dan 3x zo klein. Wel met kantoor e.d. echter vroeg de verhuurder of we misschien wilde verhuizen omdat ze de ruimte die wij nu hebben heel graag voor iets anders wilde gebruiken. Dat is goed natuurlijk, mits er een goed voorstel word gedaan. Nou uiteindelijk is het op dit uitgekomen. Wanneer het af is post ik weer wat foto's. | |
I Love House Music! | |
StinosStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 24-2-2010 Laatste: 10-5-2016 Berichten: 234 | 13-10-2010 22:52 |
Heb over een weekje ook mijn eigen opslag, Eerst was het altijd ons eigen schuurtje, maar heb nu een mooie ruimte via mijn vaders werk kunnen regelen, een ruimte van 3,5 bij 2. licht,stroom en verwarmd zit zelfs alarm op in verbinding met politie e.d hahaha is een voormalig opslag hok van spullen, van binnen helemaal betegeld.. Ik kan het gratis krijgen en is hier een paar km vandaan dus sta ik het niet af aangezien het schuurtje nogal koud was en onbeveiligd volgende week er na verhuizen en dan zal ik foto's maken dan zullen jullie het zien nu nog hopen dat het past. Greetz Stijn | |
TLS-Productions | |
Dj_mvandisStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-9-2008 Laatste: 23-6-2020 Berichten: 326 | 13-10-2010 22:56 |
7m^2, niet zo veel, maar met een beetje creatief stacken..... Hebben ook altijd gigantisch veel in het 2*2 hokje van Stieno knunnen proppen, tetrissen wordt je goed in! | |
Nu ook op internet! | |
StinosStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 24-2-2010 Laatste: 10-5-2016 Berichten: 234 | 13-10-2010 23:20 |
het is iig groter als mijn ruimte in de schuur nu, staat tot het plafond haha! Heb net met paint een leuk ontwerpje gemaakt hoe ik het ongeveer wil in gaan delen, zal vast niet op schaal zijn maar hier een ideetje. https://www.mijnalbum.nl/Album=U3SS3ONY Als jullie ideen hebben graag! Dit was het 1e wat in me opkwam en leek mij het handigst. zit alleen nog een beetje met de t4's die had ik eerst aan een stijgerpijp hangen in de schuur, moet eens kijken hoe het op de nieuwe locatie gaat! Gr Stijn | |
TLS-Productions | |
Bassie RassieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 26-4-2006 Laatste: 21-3-2016 Berichten: 189 | 13-10-2010 23:36 |
DJ-Stijn schreef: Dit was het 1e wat in me opkwam en leek mij het handigst. zit alleen nog een beetje met de t4's die had ik eerst aan een stijgerpijp hangen in de schuur, moet eens kijken hoe het op de nieuwe locatie gaat! | |
Freelancer in de noordelijke provincies | |
JoepurlingsVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 31-10-2003 Laatste: 14-11-2024 Berichten: 2079 | 13-10-2010 23:39 |
Ik heb lichten aan 50mm stalen buis handen, die vervolgens weer ophangt aan glijrail (zwaar industriëel model, zoals je ook wel vaker voor theatergordijnen of grote (stal)schuifdeuren ziet. Deze glijrails hangen boven de paardenkoets van mijn vader, zodat ik de lichten erboven kan opbergen, maar er wel aan kom zonder de koets weg te nemen. | |
Niet goed, wel hard! | |
StinosStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 24-2-2010 Laatste: 10-5-2016 Berichten: 234 | 14-10-2010 19:14 |
Hee jongens, het probleempje is dat het plafond gewoon van die platen zijn die je ook in de meeste kantoren/werk ruimtes tegen komt, daar kan ik moeilijk een balk aan hangen, Hoorde net van mijn vader dat de ruimte maar iets van 150/175 breed is, opzich moet het lukken maar me tekening zal ook niet echt meer werken dan. verder gaat de deur naar binnen open, iemand daar nog tips voor? of heeft iemand een betere indeling? ik zou er ook nog graag een stelling in willen plaatsen, zn praxis geval, (hier nog liggen) Hoor graag van jullie, ik ga denk ik al van het weekend beginnen ! Verder de grote cases die ik op de tekening had staan komen er niet in. die gaan of gratis weg of ik sloop ze en bouw er kleinere cases van voor effecten, zijn nu nogal nutteloos Groetjes Stijn | |
TLS-Productions | |
StinosStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 24-2-2010 Laatste: 10-5-2016 Berichten: 234 | 14-10-2010 20:41 |
Ideetje!! Bij de bouwmarkt 2 grote muurhaken kopen die in een ''u'' lopen zegmaar alleen de voorkant wat lager is, die tegen de achterwand hangen en daar de t4's aanhangen, je hebt grote modellen voor een paar euro en kunnen er 2 tegelijk op! lijkt me de beste oplossing :) | |
TLS-Productions | |
StinosStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 24-2-2010 Laatste: 10-5-2016 Berichten: 234 | 15-10-2010 19:56 |
Hoi Allemaal, Vandaag bij de bouwmarkt 2 haken gehaalt voor de t4's en heeft mijn vader de ruimte opgemeten, Ik schrok een beetje toen ik de maten hoorde maar opzich groot genoeg als je gaat tetrissen Maten zijn als volgt, 1,5 bij 1,85 bij 2,5 (opslag is eigenlijk 3 meter diep maar de deur gaat naar binnen open dus verlies ik ongeveer een meter Ik heb in mijnalbum (link 2 posts terug) een nieuw ontwerpje geplaatst. het is gewoon even creatief stapelen en dan heb ik nog opzich heel wat ruimte over om alles eruit te rijden enzo. Misschien morgen aan de slag?.. Groeten Stijn | |
TLS-Productions | |
SgrovertStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-12-2002 Laatste: 12-3-2023 Berichten: 625 | 16-10-2010 05:20 |
Als het past kan je overwegen om bv. losse parcans boven de deur te hangen. Verder hebben wij zelf ook een iets te kleine opslag. Daarom hebben we alles op wielen of hondjes staan. Kistjes die we niet veel gebruiken staan met zijn allen 2 meter hoog op een hondje opgestapeld. Moet je aan de materialen die erachter staan rijd je de hele stapel even opzij. | |
Lost in Music |