Forum > Algemeen Forum

(Apres-Ski) Spellen voor show

(19 reacties. Pagina 1 van 2)
Moderator(s): Dré
FerryAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 17-8-2007
Laatste: 23-6-2010
Berichten: 9
11-5-2010 20:41
Hallo allemaal,

Een klant heeft gevraagd of wij een Apres-Ski show willen doen met leuke/intractieve spelletjes.

De Apres-Ski muziek zijn wij ervaren mee, maar we zijn nog op zoek naar leuke (korte) spelletjes?

Limbodansen etc, kunnen we zelf wel bedenken. Maar wie weet zijn er hier DJ's met ervaring die leuke spellen weten om te doen met het publiek.

Het is een show voor een publiek van 18 + tot ongeveer 30 jaar, het is een knotsgekke Dj show dus niks is te gek! wink ;)

Alvast bedankt!
DJ JBStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 24-10-2005
Laatste: 17-5-2010
Berichten: 191
12-5-2010 06:56
Neem twee planken, paar leren riempjes bevestigen voor de voeten en je hebt een paar groepskies gemaakt (leuke resultaten).
Lichtje erbij?
GreendiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2010
Laatste: 30-3-2024
Berichten: 175
12-5-2010 10:09

Ferry schreef:

dus niks is te gek! wink ;)
Misschien kan ik je dan een beetje op weg helpen, het organisatie bureau waar ik een tijdje bij zat had de volgende apres-ski spellen voor dit soort feesten:

Bier Wedstrijd (3 glazen bier per persoon, en wie ze het eerste op heeft).

Flügel-race (je pakt een tampon en laat deze vol zuigen met flugel. Het is de wedstrijd wie het eerste de tampon leeg heeft gezogen).

Jodel Contest (wie de beste jodel kan produceren wint).

Lapdance Contest (welke man/vrouw kan het beste een lapdance geven aan een willekeurige man/vrouw uit het publiek).

Ik hoop je hiermee een stukje op weg geholpen te hebben. laugh :D

Mvg, Greendiek
sex in a cano is like english beer: fucking close to water
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
12-5-2010 10:31
Drank wedstrijden zou ik me niet meer aan wagen, je bent wel aansprakelijk als er iets fout gaat.

Spel wat het altijd goed doet: touwtrekken wink ;) Mannen tegen vrouwen bijvoorbeeld.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Philip_JanssenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-10-2003
Laatste: 9-3-2013
Berichten: 532
12-5-2010 11:51

Greendiek schreef:

Flügel-race (je pakt een tampon en laat deze vol zuigen met flugel. Het is de wedstrijd wie het eerste de tampon leeg heeft gezogen)
Dat is echt naar! shut up :X Zo'n wedstrijdje sla ik in ieder geval over...
Nooit zo maar iets aannemen tenzij het een fooi is!
GreendiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2010
Laatste: 30-3-2024
Berichten: 175
12-5-2010 12:26
Je hoeft er ook niet aan mee te doen...iedereen is vrij om zich aan te melden, en volgens Ferry was niets te gek laugh :D .
sex in a cano is like english beer: fucking close to water
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
12-5-2010 13:35

Greendiek schreef:

Je hoeft er ook niet aan mee te doen..
Je hoeft ook niet mee te doen aan parachute springen of karten,
maar je moet dan wel van te voren een briefje ondertekenen waarin je de organisatie van elke aansprakelijkheid uitsluit....
Je verschaft een spel, je vraagt mensen mee te doen.
als je het niet met me eens bent, bel dan maar eens een verzekering hierover.

Stel iemand gaat onderuit bij jouw drankwedstrijd, wat doe je dan?
Ik wil dan nog wel zien wat er met jouw aansprakelijkheid gebeurd......
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Dj joeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-5-2005
Laatste: 25-2-2015
Berichten: 160
12-5-2010 13:37
ik vind dit erg overdreven, ik neem aan dat de deelnemers aan de drankwedstrijd toch ouder zijn dan 18 jaar, tenslotte blijft het hun eige verrandwoordelijkheid hoeveel ze drinken, na 1 rondje (3 glazen bier) ga je echt niet gestrekt..
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
12-5-2010 13:44

Tom schreef:

Stel iemand gaat onderuit bij jouw drankwedstrijd, wat doe je dan?
Ik wil dan nog wel zien wat er met jouw aansprakelijkheid gebeurd......
Stel iemand gaat onderuit tijdens een spelletje bridge, is dan de bridgeclub ook aansprakelijk?

Mwoah, aansprakelijkheid is moeilijk te bewijzen he, en buiten de wet heeft de rechter ook nog te kijken naar redelijkheid en billijkheid. Ik denk dat het wel mee zal vallen met de aansprakelijkheid.
GreendiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2010
Laatste: 30-3-2024
Berichten: 175
12-5-2010 14:00
Wij hebben dit stukje inderdaad wel uitgezocht voor deze spelletjes.

Nu moet ik even nadenken, en voor zover ik mij kan herinneren zat het als volgt:

Iedereen van 18 jaar is voor de wet volwassen. Het is een spel met vrijwillige deelname. Iedereen staat dus vrij om mee te doen, of niet. Gezien het feit dat iemand van 18 geacht wordt volwassen te zijn, is hij/zei zelf in staat te beoordelen wat de persoonlijke gevolgen zijn van het mee doen aan het spel. Indien iemand dus gestrekt gaat is deze persoon zelf verantwoordelijk voor zijn/haar daden.
Tevens is het drinken van alcohol geen misdaad, aangezien we het hier over 18+ hebben.

Wij melden wel altijd aan het begin van de avond dat het meedoen aan de spelletjes op eigen verantwoording is. Gewoon om mensen op het stukje zelfbewustzijn te wijzen.

Mvg, Greendiek
sex in a cano is like english beer: fucking close to water

Terug naar forum Reageer (zonder quote)