Forum > Algemeen Forum

Waar vervoeren jullie de drive in mee?

(2184 reacties. Pagina 144 van 219)
Moderator(s): Dré
Jakkes72Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-3-2004
Laatste: 8-4-2018
5-5-2010 18:01

Ronny B schreef:

Is dit serieus voor een drive-in/ licht en geluid werk?
Geen drive-in, wel geluid. Is van een collega die eigenlijk alleen audio doet.
Als er licht nodig is huurt die dat in, inclusief personeel.
EAW JF260e / SB250 : was een lekker setje... Nu Brooklyn Audio..., een betere set
Ronny BStandaard Lid
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
5-5-2010 20:45
Nette manier van vervoer, al verwacht ik aan de dure kant.
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
StinosStandaard Lid
Sinds: 24-2-2010
Laatste: 10-5-2016
5-5-2010 23:10
Met de skelter laugh :D
Nee dat deed ik vroeger altijd toen ik 8 jaar was.
Ik heb nu z'n opa fiets met een rekje voorop als ik dan in het jeugdcentrum moet draaien gaat daar me cd map en me cd spelers en mixer flightcase op :D zou wel een keer een foto nemen.
De complete show natuurlijk in een lege auto geen stoelen e.d alleen passagiers en bestuurdersstoel.
Binnekort toch maar een aanhangertje sneaky :V
TLS-Productions
Dj-FerryStandaard Lid
Sinds: 27-3-2004
Laatste: 22-12-2016
8-5-2010 09:04
Heb hier nog nooit een foto van mijn bus geplaatst shocked 8O Nou, bij deze dan!

https://www.imgdump.nl/upload/4d22210162fcf6d086bc42269e171529.jpg

Rijd deze wagen nu ong. een half jaartje en ben er erg over te spreken. Verder heb ik nog een bedrukte aanhanger, en ben ik in onderhandeling voor een Mercedes Sprinter.
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
8-5-2010 19:47
1 x bewerkt. Laatst door Ideedeluxe op 8-5-2010 19:54
Is dat een 1.6 benzine? Hmm... Heb ook nog een tijdje zo'n geval gehad, maar dan in Citroen jas. Ik was er niet zo weg van. Technisch gezien geen klachten, maar je moest wel verrekte veel geduld hebben. En wat me helemaal dwars zat, was dat er maar 1300kg geremd achter mocht.

Verder zijn ze wel makkelijk te laden. Ik kreeg er, met uitzondering van de truss, behoorlijk wat in! De mercedes sprinter ben ik ook niet zo wild van. Motorisch hele beste wagens, maar auto's van nog geen 2 jaar, die al roest beginnen te vertonen heeft bij mij direct afgedaan. De huidige generatie sprinters zijn qua staal en conservering minder.

Ik zou eerder uitkijken naar een Renault Master (wel op de kilometerstand letten, ivm versleten verstuivers en dieselpompen) of naar een VW LT met de 5 cilinder TDI. De SDI moet je niet hebben, die zijn niet vooruit te branden. Wat verder ook hele mooie en goede bussen zijn; de laatste lichting Jumper, Boxer en Ducato, alleen zitten die eerder op hun top qua aanhangergewicht. Maar, wel hele zuinige bussen, en dat is ook wat waard. (Met een volgeladen Ducato Maxi 2.3 multijet van Groningen naar Amstelveen op een halve tank diesel heen en weer) De Sprinters lusten wel wat.
I am a TimeDriver!
Dj_mvandisStandaard Lid
Sinds: 19-9-2008
Laatste: 23-6-2020
8-5-2010 19:51
Misschien een idee om niet voor een 1.6 benzine te gaan? sneaky :V
Stieno rijd in een (Peugeot broertje) 2.0 Turbo, die komt overal prima in mee wink ;), blijft wel jammer van de 1300kg geremd inderdaad!
Nu ook op internet!
Ronny BStandaard Lid
8-5-2010 20:12
Al eens overgehad maar dan nu eindelijk foto's.
Combie 1
Combie 2
Al met al zeer te vreden over deze combie, en ondanks dat er maar een 1.9 diesel is kom ik ook met volbeladen aanhanger toch redelijk vlot met het verkeer mee.
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
8-5-2010 20:22
Waarschijnlijk is na 90km/h de fut er dan echt wel uit? Dat moest haast wel, qua overbrenging in de versnellingsbak.

Vind het wel een strakke combi! Hoe zo'n hoge aanhangwagen heb je wel niet? 1.80m? Is dat niet een enorme windvanger?
I am a TimeDriver!
Dj-FerryStandaard Lid
Sinds: 27-3-2004
Laatste: 22-12-2016
9-5-2010 10:59

ideedeluxe schreef:

Is dat een 1.6 benzine? Hmm... Heb ook nog een tijdje zo'n geval gehad, maar dan in Citroen jas. Ik was er niet zo weg van. Technisch gezien geen klachten, maar je moest wel verrekte veel geduld hebben. En wat me helemaal dwars zat, was dat er maar 1300kg geremd achter mocht.

Verder zijn ze wel makkelijk te laden. Ik kreeg er, met uitzondering van de truss, behoorlijk wat in! De mercedes sprinter ben ik ook niet zo wild van. Motorisch hele beste wagens, maar auto's van nog geen 2 jaar, die al roest beginnen te vertonen heeft bij mij direct afgedaan. De huidige generatie sprinters zijn qua staal en conservering minder.

Ik zou eerder uitkijken naar een Renault Master (wel op de kilometerstand letten, ivm versleten verstuivers en dieselpompen) of naar een VW LT met de 5 cilinder TDI. De SDI moet je niet hebben, die zijn niet vooruit te branden. Wat verder ook hele mooie en goede bussen zijn; de laatste lichting Jumper, Boxer en Ducato, alleen zitten die eerder op hun top qua aanhangergewicht. Maar, wel hele zuinige bussen, en dat is ook wat waard. (Met een volgeladen Ducato Maxi 2.3 multijet van Groningen naar Amstelveen op een halve tank diesel heen en weer) De Sprinters lusten wel wat.
Jep is een benzine, Was toen ik dat dingetje kocht nog geen officieel bedrijf. Nu vortaal al een hele tijd wel. Voor mij bevalt hij prima, Ik heb er geen trekhaak achter, deze zit achter de gewone luxe wagen (Opel Astra) Dus als de aanhangert mee moet pak ik de Opel wel.
Ronny BStandaard Lid
9-5-2010 18:21

ideedeluxe schreef:

Waarschijnlijk is na 90km/h de fut er dan echt wel uit? Dat moest haast wel, qua overbrenging in de versnellingsbak.

Vind het wel een strakke combi! Hoe zo'n hoge aanhangwagen heb je wel niet? 1.80m? Is dat niet een enorme windvanger?
De aanhanger is inderdaad LxBxH 300x150x180. Bewust deze hoogte laten maken/ besteld. Nu kunnen mijn wind-up statieven rechtop staan, en ik zelf ook (1,73).

tot de 110 blijft hij lekker door gaan, niet bloedsnel maar zeker acceptabel, 120 haalt hij ook nog wel maar dan heeft hij het toch moeilijk.
is een 1,9 diesel 6 bak. en zeker goed genoeg voor mij.

Aanhanger is inderdaad een echte winvanger, stond vroeger een volvo V40 voor en deze vond snelweg niet leuk.
Nu met de bus ervoor valt het wel mee, je merkt het nog steeds maar dat is ook normaal.
Een windvanger ervoor op vind ik zwaar lelijk ashamed :$
Dus geen optie voor mij.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)