Forum > Geluid

schema tekenen geluid

(15 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
WiezieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2008
Laatste: 15-8-2018
14-3-2010 01:05

jaspertje schreef:

bedankt voor de hulp..! NOT

Ik denk dat jij als ( laat me raden ) komend licht en geluids man op deze manier van bedanken en met (con)collega's omgaan een hele grote contacten en partner lijst zult hebben.

Verder niets te danken.
Pioneer/Dynacord/Db technologies
JaspertjeStandaard Lid
Sinds: 8-2-2006
Laatste: 26-11-2015
14-3-2010 13:51
was meer bedoeld naar de gene waar ik naar geqout had

een forum is om wat van elkaar te leren deze reactie vond ik niet echt goed geplaatst richting mij
Daniel-soundStandaard Lid
Sinds: 20-11-2006
Laatste: 25-4-2014
14-3-2010 13:55

jaspertje schreef:

was meer bedoeld naar de gene waar ik naar geqout had

een forum is om wat van elkaar te leren deze reactie vond ik niet echt goed geplaatst richting mij
Wat je er ook van vind of denkt, op zon manier zou ik toch niet reageren richting andere mensen.

Even ter illustratie, ik zou hier ook kunnen antwoorden:

Ja, zo hoor je te reageren naar andere mensen.. NOT..!!!

Komt al iets anders over?
If it ain't Dutch it ain't much...
JaspertjeStandaard Lid
Sinds: 8-2-2006
Laatste: 26-11-2015
14-3-2010 14:01
hallo,

beetje jammer dat het zo uit de hand loopt..

ik ben het gewoon niet eens met de reactie :huiswerk forum..
KlunzVIP Lid
Sinds: 13-5-2003
Laatste: 21-11-2024
14-3-2010 14:48
En ik ben 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereid om collegae te helpen of te ondersteunen. Huiswerk voor anderen maken doe ik echter niet!

Ik heb nl. geen zin om tijd en moeite, dus indirect geld, te steken in fictieve situaties.

Heeft iemand een probleem of vraag omtrent een werkelijk uit te voeren klus, zal ik zo ver mogelijk altijd helpen. Dat kun je hier in het forum aan de hand van mijn reacties wel afleiden denk ik.

Dingen uitzoeken/uitleggen/vertellen omdat iemand makkelijk aan een goed cijfer denkt te gaan komen doe ik dus niet. Investeer zelf maar in kennis. Hebben we ooit allemaal moeten doen. (toen ik dingen leerde bestond er nog geen www, en was praktijk, plat op je bek gaan en veel zelf studie toch echt de beste leermeester)

Maar oké. Mocht je mij ooit in de toekoms willen benaderen, Ik denk dat je de eerste zult zijn die als antwoord krijgt NOT!!! wink ;)

klunz
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
SylviaEx Lid
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
14-3-2010 17:32

jaspertje schreef:

ik ben het gewoon niet eens met de reactie :huiswerk forum..
Als je wilt voorkomen dat mensen denken dat je een luie donder bent die de info voor een schoolopdracht wel even via internet door anderen laat opboeren, laat dan op zijn MINST zien wat je zélf al hebt geleerd en ondernomen om je opdracht tot een succes te maken, zodat anderen daar feedback op kunnen geven.

Ik geef je dus bij deze de kans om bovenstaande eerste indruk recht te zetten. Gebeurt dat niet, gaat dit topic de prullenbak in.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)