Forum > Muziek

nieuwe knaller van dj tiësto?

(539 reacties. Pagina 3 van 54)
Moderator(s): Dré
Dj devvyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-7-2003
Laatste: 5-8-2005
Berichten: 15
5-9-2003 16:13
kan je em niet op een nederlandse site kopen en is het liedje dat hij ook op danevalley had gedraaid
Dat dacht ik tenminste.
DJ-IpkissStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-2-2003
Laatste: 23-7-2012
Berichten: 320
5-9-2003 17:36
Lethal industry is zeker WEL een zeer goede productie.
Zowel radio als original!
Het is een heeel opzwepend nr. Als hij die melodie er in gooit dan moet je met 110 db adrealine voelen(ik wel altans). Ik voel iets stromen wat ik niet met elk nr heb. Ik heb gehoord dat Tiësto bezig is met een nieuw album(dus alleen eigen producties niet een nyana copie) Ik zit er met smart op te w8-en want ik hoop dat het net zo'n knaller word als zijn album In My memory want scoren deed het wel! laugh :D

Dat hij makkelijk scoort komt door zijn bekendheid. En dat de mannen van dit forum hem niet meer goed vinden is omdat hij té veel gedraaid is. Toen jullie net de Lethal industry plaat in jullie koffers hadden zitten was je maar al te trots/blij!
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
6-9-2003 08:29

kerstmanneke schreef:

Hij kan best goede nummers makne, maar dan moet je juist niét naar nummers als Flight 643 en Lethal Industry kijken :)
Ik ken al zijn nummers. Maar dat zijn zijn slechtste producties. Hij produceerd van matig tot slecht.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
6-9-2003 08:30

DJ-Ipkiss schreef:

Dat hij makkelijk scoort komt door zijn bekendheid. En dat de mannen van dit forum hem niet meer goed vinden is omdat hij té veel gedraaid is. Toen jullie net de Lethal industry plaat in jullie koffers hadden zitten was je maar al te trots/blij!
Kun jij mij vertellen waar hij precies in mijn koffer staat? Ik kan hem niet vinden.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
DJ-IpkissStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-2-2003
Laatste: 23-7-2012
Berichten: 320
6-9-2003 11:10

DJ Tim schreef:

DJ-Ipkiss schreef:

Dat hij makkelijk scoort komt door zijn bekendheid. En dat de mannen van dit forum hem niet meer goed vinden is omdat hij té veel gedraaid is. Toen jullie net de Lethal industry plaat in jullie koffers hadden zitten was je maar al te trots/blij!
Kun jij mij vertellen waar hij precies in mijn koffer staat? Ik kan hem niet vinden.
Ja oké oké je hebt hem niet goed. Maar 4/4 van de mensen die hem wel heeft(dus vinyl DJ's) waren maar al te trots toen ze hem kregen. Wat vind je trouwens van zijn nieuwe(met rode hoes ik zag hem hier in de platen zaak staan)?
MorpheusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-8-2003
Laatste: 29-5-2005
Berichten: 31
6-9-2003 11:15

DJ Tim schreef:

Er zijn dj's die 100x beter produceren dan Tiesto.
Hij scoort naar mijn mening veel te makkelijk.
Ik ben het met je eens dat er DJ's zijn die technisch en muzikaal gezien beter draaien/produceren.
Maar er is geen enkele DJ die zo enorm goed het publiek weet aan te voelen en aan het dansen te krijgen (en daar gaat het tenslotte om). En dat kon hij ook al toen hij de eerste keer op innercity 99 stond (voordat hij echt bekend was). wink ;)

Maar ben beniewd welke DJ's jij 100x beter vindt produceren...
DJ-IpkissStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-2-2003
Laatste: 23-7-2012
Berichten: 320
6-9-2003 11:23

Morpheus schreef:

Maar ben beniewd welke DJ's jij 100x beter vindt produceren...
Yahel - voyage
Kid vicious
4 strings(niet 100x maar toch wel redelijk veel meer)
Delerium
pulser
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
6-9-2003 11:31

DJ-Ipkiss schreef:

Ja oké oké je hebt hem niet goed. Maar 4/4 van de mensen die hem wel heeft(dus vinyl DJ's) waren maar al te trots toen ze hem kregen. Wat vind je trouwens van zijn nieuwe(met rode hoes ik zag hem hier in de platen zaak staan)?
Ik vind de nieuwe ook niet goed. Ik ken wel veel mensen die lethal industry hebben, maar geen 1 die het een topper vind. Het is meer een must om te hebben waar ik niet aan mee doe.

Ik zal maar heel eerlijk bekennen dat ik flight 643 in mijn bak heb, dit komt eigenlijk doordat ik toen is was gaan stappen en dat ze hem constant draaide, was in de Challenge in Hoofddorp, aangezien ik goed uit mijn stekker was stond ik er flink op te knallen, toen heb ik die plaat diezelfde week gehaald, god wat heb ik daar spijt van sad :(

Soms maakt men een verkeerde keuze.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
6-9-2003 11:39

Morpheus schreef:

Ik ben het met je eens dat er DJ's zijn die technisch en muzikaal gezien beter draaien/produceren.
Maar er is geen enkele DJ die zo enorm goed het publiek weet aan te voelen en aan het dansen te krijgen (en daar gaat het tenslotte om). En dat kon hij ook al toen hij de eerste keer op innercity 99 stond (voordat hij echt bekend was). wink ;)

Maar ben beniewd welke DJ's jij 100x beter vindt produceren...
Ik ben het niet met je eens, geef iedere willekeurige dj die enkele jaren ervaring heeft een kans om op Innercity te draaien. Als ik voor mezelf spreek zou ik de pannen van het dak draaien en daarna hyperbekend worden. 1x goed gedaan = doorborduren op succes, en helaas zijn er nog steeds 1000den mensen die aan de Tiesto hype meedoen.

Goede producers:

Misja Helsloot
Katana
Mark Norman
Silvia Ecomo
Scott Mac
Ton TB
John Askew
Acer (bob ltd/Peran)
G-Spott
Signum
Mac Zimms
en ga zo maar door....

G-spott is bijvoorbeeld absoluut geen favoriet van mij, maar dit is wel een vakman die perfecte stampers maakt.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
MorpheusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-8-2003
Laatste: 29-5-2005
Berichten: 31
6-9-2003 12:55
Als ik voor mezelf spreek zou ik de pannen van het dak draaien en daarna hyperbekend worden
Je bescheidenheid siert je... laugh :D

Terug naar forum Reageer (zonder quote)