Forum > Geluid

Amp rack eindelijk helemaal klaar

(679 reacties. Pagina 4 van 68)
Moderator(s): Dré
HugoovStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-4-2005
Laatste: 12-6-2019
8-12-2009 11:43

jaspertje schreef:

is er zoveel warmte ontwikkeling bij de vision dat je zoveel He's ventilatie nodig hebt..?

1he lijkt me in de meeste gevallen genoeg..
Wat bedoel je nu? aan de achterkant van de racken zitten ook rails over de hele hoogte daar zitten ook ventillatiepanelen in zodat niemand bij de aansluitingen kan maar er toch een goede "airflow" is wink ;)
De kist met de 1600 is zoals hierboven gezegd ruimte voor uitbereiding.
OVmusic.nl Licht&Geluid/Drive-in Show
KosmoStandaard Lid
Sinds: 12-3-2007
Laatste: 25-1-2016
9-12-2009 12:22

Hugoov schreef:

4 acoustic gaan er waarschijnlijk binnenkort uit en komt wat anders voor.
Als de FCS-112 toppen eruit gaan moet je mij maar even een mailtje doen Hugo wink ;)

jaspertje schreef:

is er zoveel warmte ontwikkeling bij de vision dat je zoveel He's ventilatie nodig hebt..?

1he zou genoeg zijn ja zou je zeggen.. Ik heb toch redelijk veel warmte problemen met met Vision 1600. Hij zit nu ook alweer voor de tweede keer in de reparatie. Maar ik heb volgens mij gewoon een maandag morgen model sad :(
HugoovStandaard Lid
Sinds: 23-4-2005
Laatste: 12-6-2019
10-12-2009 23:56

kosmo schreef:

Hugoov schreef:

4 acoustic gaan er waarschijnlijk binnenkort uit en komt wat anders voor.
Als de FCS-112 toppen eruit gaan moet je mij maar even een mailtje doen Hugo wink ;)

jaspertje schreef:

1he zou genoeg zijn ja zou je zeggen.. Ik heb toch redelijk veel warmte problemen met met Vision 1600. Hij zit nu ook alweer voor de tweede keer in de reparatie. Maar ik heb volgens mij gewoon een maandag morgen model sad :(
Zoals al gezegd weet ik het nog niet helemaal met de FCS112T... ze gaan er in ieder geval niet voor 250 euro uit.. dingen zijn zgan en kosten als je ze nu zou bestellen ruim 600 euro.

Verder weet ik niet wat jij met die 1600 doet dan? razz :p Hier werkt het allemaal prima, alleen wat probleempjes met de 3500 gehad maar die werkt (na een compleeet nieuw binnenwerk) helemaal 100% goed! happy :)
OVmusic.nl Licht&Geluid/Drive-in Show
KosmoStandaard Lid
Sinds: 12-3-2007
Laatste: 25-1-2016
13-12-2009 13:22
Ik doe met de vision eigenlijk helemaal geen gekke dingen razz :p Heb hem de laatste keer zelfs op de fcs112 toppen stuk gedraait en dat was niet eens hele tijd op vol vermogen.. En zit netjes in case waar hij meer dan voldoende koeling in heeft.
Denk dat er bij mijn vision ook helemaal compleet nieuw binnenwerk inkomt willen ze hem goed krijgen.
StinosStandaard Lid
Sinds: 24-2-2010
Laatste: 10-5-2016
9-3-2010 18:04
Hier een foto van mijn versterker rekje :)
Zelf ook een aansluitpaneeltje gemaakt zodat hij lekker makkelijk klaar is.
hoe hem alleenmaar onder de tafel te rijden en in te prikken en draaien maar !:)
Dat ben ik dus ook vanplan met me dj set
hier foto's
deksel-dicht
versterkerrek
zeikant
ps zoals je ziet zit en een voorplaat van een oude bose amp in. (een vriend van me had deze nog liggen en ik vond het wel leuk om voor een weekje als blindplaat te gebruiken. op de pa markt inmiddels wel een echte gescoord laugh :D toch leuk voor nweekje :P
graag reactie's
p.s case heb ik gratis afkunnen halen op marktplaats! erg geluk mee gehad. was nog in redelijke staat zelf een beetje opgeknapt maar de guitel wielen waren nog pas 2 maanden oud!:)
TLS-Productions
DjpStandaard Lid
Sinds: 12-7-2004
Laatste: 31-8-2016
9-3-2010 18:49

kosmo schreef:

Ik doe met de vision eigenlijk helemaal geen gekke dingen razz :p Heb hem de laatste keer zelfs op de fcs112 toppen stuk gedraait en dat was niet eens hele tijd op vol vermogen.. En zit netjes in case waar hij meer dan voldoende koeling in heeft.
Denk dat er bij mijn vision ook helemaal compleet nieuw binnenwerk inkomt willen ze hem goed krijgen.
dat was zowiezo een bokke ding haha!

zal mijn grote mond even houden en binnenkort een foto plaatsen van mijn rack.
Toanmai14Standaard Lid
Sinds: 6-2-2010
Laatste: 16-5-2010
9-3-2010 19:05

DJ-Stijn schreef:

hoe hem alleenmaar onder de tafel te rijden en in te prikken en draaien maar !:)
hier foto's
deksel-dicht
versterkerrek
zeikant
ps zoals je ziet zit en een voorplaat van een oude bose amp in. (een vriend van me had deze nog liggen en ik vond het wel leuk om voor een weekje als blindplaat te gebruiken. op de pa markt inmiddels wel een echte gescoord laugh :D toch leuk voor nweekje :P
graag reactie's
p.s case heb ik gratis afkunnen halen op marktplaats! erg geluk mee gehad. was nog in redelijke staat zelf een beetje opgeknapt maar de guitel wielen waren nog pas 2 maanden oud!:)
Waarom heb je een IEC aansluiting gebruikt voor je voeding ipv een Powercon aansluiting? Lijkt mij wat handiger. En nog iets, Probeer de volgende keer je chassis delen recht erop te zetten ziet er wat beter uit wink ;) Maar voor de rest ziet het er wel leuk uit! happy :)
)pieter(Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-12-2007
Laatste: 13-2-2020
9-3-2010 19:29

Anoniem150218 schreef:

DJ-Stijn schreef:

hier foto's
deksel-dicht
versterkerrek
zeikant
graag reactie's
Waarom heb je een IEC aansluiting gebruikt voor je voeding ipv een Powercon aansluiting? Lijkt mij wat handiger. En nog iets, Probeer de volgende keer je chassis delen recht erop te zetten ziet er wat beter uit wink ;) Maar voor de rest ziet het er wel leuk uit! happy :)
Ik zou de chassisdelen gewoon achterom steken als je begrijpt wat ik bedoel.
Voor de rest netjes.

Mvg.
Pieter
JoepurlingsVIP Lid
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 12-11-2024
9-3-2010 19:46
Ik weet niet of iemand het door heeft, maar hij heeft een ouderwetse mannetje/vrouwtje plaat gebruikt.
In het vrouwtjes gat past dan wel een d-type connector, maar deze zit dan niet recht.
Niet goed, wel hard!
StinosStandaard Lid
Sinds: 24-2-2010
Laatste: 10-5-2016
9-3-2010 20:19
Hallo allemaal.
Ik heb het plaatje compleet en gratis gekregen van Ganzz hier op het forum.
Alle conectoren e.d zaten er al op heb het alleen zelf bekabeld e.d laugh :D
Dus ik vind het eigenlijk niet boeie als het gratis is en dat er dan geen powercon opzit of dat er oudere chassis delen van de xlr opzitten.,
Groetjes
TLS-Productions

Terug naar forum Reageer (zonder quote)