Forum > Algemeen Forum

Waar vervoeren jullie de drive in mee?

(2184 reacties. Pagina 128 van 219)
Moderator(s): Dré
OriginalDutchAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 23-10-2009
Laatste: 25-10-2009
Berichten: 8
24-10-2009 11:45
Op dit moment vervoeren wij ons materiaal met een Mercedes ML350 AMG. Dit is een SUV, en daar past het nét in. In een gewone personen auto zou het niet passen, en dan moet je weer met de aanhangwagen of busje gaan werken. Oh ja, we moeten wel de achter stoelen inklappen.

Heel gemakkelijk dus. Nog geen 10 minuutjes inladen met 1 of 2 personen, en het uitladen op de plaats van bestemming gaat ook zeer gemakkelijk.

Dit is onze Driver voor onze Drive-in..
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
24-10-2009 11:56
Als je het mij vraagt is dat uitermate zonde van die ML.
Zowel zonde van je bekleding en interieur, die hoe je het ook wend of keert helemaal naar de gedver gaat.

Maar ook zonde van het potentie van zo'n ML. ML 350's zijn superpuike trekwagens, hang er een dubbelas aanhanger achter en zo'n ding gaat nog als de brandweer. Scheelt je een hoop gedoe met precies passen, banken opklappen, voorzichtig aan doen etc.
En tevens blijft de restwaarde van die ML wat hoger liggen.
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
24-10-2009 12:02
ik doe het eigenlijk altijd met 1 of 2 auto's.. zijn alleen niet mijn eigen auto's
was eerst Opel astra + Volvo v70

is nu veranderd in Volkswagen passat + volvo v70

der word nu alleen wel vaker een busje ingehuurd voor vervoer want zoveel past er ook weer niet in.
met de opel wel lueke dingen gedaan als 24 meter truss (trio) vervoeren boven op de auto.
of 16 meter 40X40 (trio) truss vervoeren

maar ja, de slooppremie heeft ons autootje afgenomen ;)
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
24-10-2009 12:14
Ik rij nog steeds naar volle tevredenheid in mijn T5. Rij nog regelmatig in andere huurbusjes, maar blijf de T5 wel een van de fijnste busjes van dit formaat vinden.

Als ik ga freelancen, of als ik alleen DJ-setje moet wegbrengen, dan pak ik het witte snoopy dat voor de T5 op deze foto staat geparkeerd. Perfect karretje in het onlogische centrum hier, heerlijk karretje om in Amsterdam ergens langs de grachten te parkeren, maar voor grote ritten is het niets. Zit 1.2 motortje in, dat gewoon tekort komt als je snelheid wilt maken.

Heel af en toe, puur uit sentiment, rij ik nog een klein setje met de Doblo. Wat ,eerlijk is eerlijk, een super lelijk, maar uiterst praktisch en rap karretje is (1.9 JTD uitvoering).
René EppinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
Berichten: 1114
24-10-2009 13:22
[Offtopic]
Hey Yoghurt!
Ik zag jouw logo deze week toevallig nog opduiken in de Achterhoek. Vond het al bijzonder dat de organisator van dat feestje bij jou terecht gekomen zou zijn, maar uiteindelijk van de nieuwe eigenaar van de hoezen de verklaring gekregen hoe en wat. Geen Yoghurt aanwezig dus...
Mooie hoezen trouwens, gelukkig was dit een beschaafd feestje want anders was het extra zonde geweest dat ze zo midden in het publiek lagen.razz :p
[/Offtopic]
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
24-10-2009 13:26
Haha, ja dat kan, ik heb wat IVEN toppen verkocht met bijhorende hoezen. Omdat het een beschaafd logo is, zonder weburl etc. Hebben de nieuwe eigenaars denk ik de logo's niet afgeplakt.

Rijd overigens ook regelmatig een Renault Espace met HWC belettering door de achterhoek wink ;).
JürgenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-10-2009
Laatste: 9-11-2015
Berichten: 3
24-10-2009 22:18
klik

wij rijden meestal met deze wagen en meestal staat er een passat station voor dus ruimte genoeg en meestal gaan we met twee autos dus gaat er ook nog een octavia combi mee.
en natuurlijk zit er op elke auto van onze mederwerkes een beschaafde sticker met ons internet adres.
als we verder weg moeten dus meer dan een uur rijden kijken we of we een bus kunnen huren
Edit Mod: Sylvia: foto gelinkt. Zie forumregels.
Dimi_vStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2007
Laatste: 22-2-2022
Berichten: 295
25-10-2009 10:16
wat betreft het vervoeren van je spullen in een normale personenauto waar je zuinig op bent kan ik het oa met Yoghurt eens zijn. Ik heb dat ook een klein jaar geprobeerd. Resultaat was beschadigde bekleding (die welliswaar aan de achterzijde van de bank zat), krassen op panelen, uiteraard na een tijd toch een jaap op de bumper ondanks voorzichtig laden en lossen, waar ik overigens weer een zere rug van kreeg. Was eigenlijk niet te doen. Daarbij zat de auto tjokvol, en ondanks dat ik het zo goed mogelijk heb geladen weet ik niet of je blij wordt van een subje in je rug. Want dan gaat zo'n gewicht dwars door je rugleuning heen als je ergens tegenaan knalt.

Een aanhangertje is in mijn geval ideaal: garage open, aankoppelen en wegrijden en 's-nachts afkoppelen en m'n bedje in. Ik gebruik ook gewoon een normale stationwagen, en ja die is gloedje-nieuw maar daar lig ik echt niet wakker van dat er misschien gedacht wordt dat.... Denk overigens ook dat het meer aan het imago van het merk ligt waar je mee rijdt dan de daadwerkelijke kostprijs per km. Nu heb ik geen dikke en dure drive-in show en hoef ik er ook niet van te leven. Over wat representatief is kun je natuurlijk ook lang discussieren, ik denk dat het erger is als je met een roestige rammelbak komt aanzetten die de hele straat blauw zet. Ongeacht wat je ook berekend laugh :D
DjpStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-7-2004
Laatste: 31-8-2016
Berichten: 382
26-10-2009 21:56
Mensen roepen heel snel wel van oww dikke bak etc. maar wat kost nu de gemiddelde VW bus of Mercedes bus, daar kan ik denk 2 BMW's van rijden laugh :D

beetje comfort mag wel onder de bips. haha
Fritz-eventsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-2-2004
Laatste: 6-6-2015
Berichten: 202
27-10-2009 09:07
Dat komt me zeer bekend voor! Ik rij zelf zakelijk een nieuw type Mercedes Sprinter en privé een Renault Megane cabrio (uit 1997!) Als ik ergens (hoeft geen klant te zijn) aankom met die cabrio krijg ik er bijna altijd een opmerking over. "Je kunt wel zien waar het geld zit" of "Wat doen wij verkeerd?!"
En die bus is inderdaad zeker 5x zo veel waard als die Megane... Achja, daar doe je weinig aan...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)