Forum > Licht

JB-Systems iMove 5S

(42 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
MuchunlStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2009
Laatste: 3-10-2009
Berichten: 6
29-4-2009 10:46
ik heb er nu één besteld.
Dus die verwacht ik binnenkort binnen.
En waarschijnlijk koop ik er nog een.
Maurice BuitenkampStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-3-2009
Laatste: 24-8-2012
Berichten: 36
4-5-2009 23:59
Ik ga denk ik voor de showtec phantom MKII HTI-150. 9/10 kanalen (de handleiding zegt 10) met roterende gobo's en 16 bit resolutie. Lijkt me een fijn machientje. Maarja, bijv. een imove 5s is gewoonweg niet te vergelijken met een Mac 250 entour o.i.d, de prijs is ook 5x zo hoog maar je krijgt er wel een super betrouwbare machine voor. ik ben ook nog maar 14 jaar en voor mij is het gewoon écht niet haalbaar om zon martin naast de tafel te hebben staan of aan de truss. Ik ben gewoon blij dat merken als showtec ook movingheads maken die wel binnen mijn buget vallen en uit zon 150 watt pitje komt nog redelijk veel licht. Als je ze gewoon in een mooie case doet blijft hij prima beschermt en als je er normaal mee omgaat dan hij echt wel lang mee. Ik heb hier thuis bijv. ook een vmx 300 van behringer en het schijnt dat deze panelen slecht tegen stof kunnen maar als je gewoon netjes ermee omgaat (bijv. theedoek eroverheen) gaat hij lang mee heb hem nu 3 jaar en nog geen enkele keer een probleem mee gehad gebruik hem ook dagelijks en gaat altijd mee als ik moet draaien. De afschrijving van de nieuwe goedkopere merken gaat idd wel snel maarja, als ik iets koop doe ik het niet snel weer weg, mijn headjes die ik a.s zomer ga bestellen ook niet!
:)
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
5-5-2009 23:09
Als je niks (of in de meeste gevallen weinig) wilt afschrijven kun je tweedehands overwegen. Zo nu en dan worden ook die Phantoms nog wel eens aangeboden. Of een andere optie; voor het geld dat je nieuwe Phantoms koopt wat betere (wat meer courante) heads aanschaffen, zoals de Movitec SL-250's. Die kosten gebruikt tussen de 350-500 euro per stuk.
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers

Terug naar forum Reageer (zonder quote)