Forum > Algemeen Forum

PA markt 2009

(383 reacties. Pagina 18 van 39)
Moderator(s): Dré
SjoerdiejStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-2-2008
Laatste: 16-8-2018
Berichten: 176
16-3-2009 09:52
Ik ga met een peugeot expert, en dakdragers voor trussen ( 4x 2 meter stukken )
Kisten, wind ups etc. kunnen natuurlijk gewoon achterin.

Sjoerd
HES Hog IPC
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 27-9-2024
Berichten: 9491
16-3-2009 15:21

Tom schreef:

Voor de liefhebbers heb ik hier nog een vrijkaart ter veloting happy :)
Ik zou zeggen mail me met je naam en new-line forum naam, ik doe ze in een zakje, en ik trek de gelukkige eruit. De inschrijving sluit zondag om 23.59 uur.
Maandag geef ik de uitslag.
Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Vandaag gaat de laatste vrijkaart/voorverkoopkaart de deur uit.

Daniel Sound is de gelukkige.
Graag even je adres mailen, dan gooi ik kaart nummer 499 op de post.

En nee, ik had geen kaarten te veel besteld wink ;)
Ik heb deze gehad van Robert Jan, en ik stel hem belangeloos beschikbaar voor een forumlid.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Dr.AudiophileStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 24-2-2009
Laatste: 6-10-2009
Berichten: 36
16-3-2009 19:02
ik blijf twijfelen,

ik weet dat ik er spijt van ga hebben als ik niet ga..; hoop enkel dat ik mn geluidset er voor een mooi prijsje vind en dat ik niet met lege handen naar huis hoef te gaan
Call me... Dr. Audiophile
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 25-9-2024
Berichten: 998
16-3-2009 19:05
Met lege handen ga je niet vlug naar huis. Al zijn het maar een paar kabeltjes of wat rollen tape. Er zijn altijd leuke deals te maken, maar je moet je niet blindstaren op 1 product want dan kan het wel eens tegenvallen.
Dance the night away!
HugovanmeijerenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-7-2004
Laatste: 19-5-2014
Berichten: 463
16-3-2009 19:19

Dr.Audiophile] schreef:

hoop enkel dat ik mn geluidset er voor een mooi prijsje vind en dat ik niet met lege handen naar huis hoef te gaan
Kijk, het leuke van de PA-markt is gewoon dat je van tevoren niet weet wat je precies zult tegenkomen.

Daarom is het ook zinloos om hier te gaan lopen vragen 'Is dit er? of Wat kost dit?' dat weet je namelijk nooit, maar dat is juist het leuke (vind ik dan) het is de uitdaging om datgene wat je graag wilt hebben (of je dat van tevoren als wist of dat je daar op de beurs zelf pas achter komt maakt niet uit) tussen die enorme bult met spullen te vinden en voor een geschikte prijs mee naar huis te nemen.

Ik ben nog nooit met lege handen thuis gekomen. Denk dat ik met spul van de afgelopen 5 jaar een vrachtwagen kan vullen... sneaky :V

Groeten Hugo
Sattinger's Law: It works better if you plug it in. - "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 27-9-2024
Berichten: 9491
16-3-2009 20:09
lees de topic maar eens door van eerdere pa markten wink ;)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Dr.AudiophileStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 24-2-2009
Laatste: 6-10-2009
Berichten: 36
16-3-2009 20:19
@ tom: klink wel leuk :p

nja idd ga me niet blindstaren op dat ene product, maar tis enkel daarvoor dat ik ga (prioriteit). ok de kans is groot als er overschot aan budget is... dat ik ander stuff meeneem ook...
maar ga geen licht aankopen zolang ik geen boxen heb... (imho ofc)
Call me... Dr. Audiophile
RoderickStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2005
Laatste: 29-9-2014
Berichten: 164
16-3-2009 22:12
De afgelopen jaren ben ik in de loop van de middag gekomen en mijn ervaringen was altijd dat ze een hele boel oude zooi hadden (troep wil ik het niet noemen). Is dat nou echt veel beter in de ochtend? En is er nog een beetje een beginnen aan om zonder kaartje te komen s'ochtend?
Robustsound
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
17-3-2009 01:36
Sóchtends zijn er vaak leuke spullen. Smiddags ook hoor, je moet alleen goed zoeken. Ook word er regelematig op de dag de voorraad bijgevuld. Meerdere rondjes lopen is dan natuurlijk altijd handig. Ik geniet er elke keer weer van naar de PA markt te gaan. Ik ga nu met de wens: niets.. ik wil er gewoon kijken, kom er meestal wel wat leuks tegen. Soms zijn het zo leuke deals dat je het eigelijk niet nodig heb, maar dat de prijs te goed is om het te laten liggen. Vorige keer bijvoorbeeld: 2x botex dc8. HAD ik in eigelijk niet nodig, maar nu ik ze heb gekocht ben ik er toch wel blij mee, 25 euro per stuk (incl dap waaiboomkist) en nu vol in gebruik! Ook een keer een technohaze gekocht nadat mijn maat zei: hey, jij heb toch de kist thuis liggen die bij die hazer hoort? Ik: Klopt! meenemen die hazer. Voor 40 euro een leuke dmx technohaze die het uitstekend doet! En die kist, ja die had ik een paar pa markten ervoor gekocht voor 30 euro (bedoeld voor mijn strobo die er eigelijk toch niet in paste). Zo is het steeds verassend met wat je thuis komt. Ik ga er gewoon naartoe en ik zie wel waar ik weer mee thuis kom. Heb niet specifiek een wens. En heb je geen geld? Dan is het nog gewoon leuk daar rond te wandelen.

Misschien een tipje: Neem de prijslijst van highlite mee. Soms zie je iets voor een leuke prijs, althans.. dat denk je. Dan wil je graag weten wat de nieuwwaarde is, maarja waar zoek je dat op? (al heeft tegenwoordig iedereen bijna een iphone of een ander iets waar ze even op kunnen spieken laugh :D )
I Love House Music!
Dr.AudiophileStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 24-2-2009
Laatste: 6-10-2009
Berichten: 36
17-3-2009 10:57
staan er reviews op dit forum van pa markt vorige jaren?

vind niet direct iets terug (zocht op pa/pa markt etc)...
Call me... Dr. Audiophile

Terug naar forum Reageer (zonder quote)