Forum > Algemeen Forum

Wat kosten jullie nou?

(2883 reacties. Pagina 195 van 289)
Moderator(s): Dré
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
8-7-2008 21:26

martinus schreef:

Ik heb dus besloten om mijn prijs van de site te halen, en voortaan in te zetten rond de 100 euro gemiddeld voor bovenstaande show. Lijkt me een stuk beter, toch?
Nee, als je je prijs laat zakken van 175 naar 100 kom je niet meergeloofwaardig over.

Wat dat aangaat sluit ik mij aan bij het verhaal van de andere 2 heren.

Martin.
kvm entertainment
MartinusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-8-2006
Laatste: 23-6-2021
Berichten: 118
9-7-2008 01:12

KVM schreef:

Nee, als je je prijs laat zakken van 175 naar 100 kom je niet meergeloofwaardig over.

Wat dat aangaat sluit ik mij aan bij het verhaal van de andere 2 heren.

Martin.
Okee, maar als mensen dan laten blijken dat ze die 175 euro echt niet gaan betalen? Ik kan elke klus goed gebruiken, hoe ga je daar dan mee om?
"Luck is when preparation meets opportunity" (Seneca)
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
9-7-2008 01:42

martinus schreef:

Okee, maar als mensen dan laten blijken dat ze die 175 euro echt niet gaan betalen? Ik kan elke klus goed gebruiken, hoe ga je daar dan mee om?
Je probeert je set altijd zo goed mogelijk weg te zetten. Bedenk ook dat veel mensen zo goedkoop mogelijk uit willen zijn.
Soms valt of staat de "deal" bij het verkooppraatje, het is ook een kwestie van durven.
100 euro is natuurlijk een belachelijk bedrag. (een avondje "schuiven" brengt al meer op).

Kijken wat concullega's bieden en kosten is ook niet verkeerd. (apeldoorn kent meerdere verhuurders)

Martin.
kvm entertainment
DjbassieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-7-2008
Laatste: 3-12-2012
Berichten: 15
9-7-2008 12:44
je moet de concurentie voor zijn bij de bedrijven uit jou buurt! vergelijk prijzen, geef mensen korting!

Bedenk wel natuurlijk dat als je er 50euro afhaald dat je het er de volgende keer niet meer zomaar bij kan doen!
Misschien dringt het nog niet door bij jullie, maar jullie moeten praten als de beste om dingen soms te verhuren.
Wat zeg je dan: Er komt een drive in show met dat dat en dat en dat vinden de mensen geweldig!
Als je bij mij de drive in show vaker boekt krijg je: dikke korting en hier en daar wat extra's

Ondertussen krijgen ze 20euro korting per keer als hun et b.v. wel 3 keer huren op jaar basis. wat neem je extra mee een keer een rookmachientje of iets wat nix voor stelt. (dat vinden mensen mooi)

MMMMMMMmmaaaaaaaaaaaar zorg wel dat altijd alles perfect voor elkaar is! (netjes, schoon, alles goed doen, afspraken met klant na komen, netjes achterlaten etc etc)
super super friezen!!
DjnsAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 11-4-2008
Laatste: 1-8-2008
Berichten: 6
15-7-2008 04:00
Hier op curacao heb ik

2x tops (incl amp)
2x subbs (incl amp)
Mixer (Dateq)
Cdspeler (Numark cdn95)
lichtenset standaard effectjes en parren op t-bar

40 gulden per uur...:P(inclusief dj)
gedeeld door 2.80 is ... euro..:) Maar ik doe het voor de lol,
bijverdiensten en het blijmaken van mensen:)
Once Dj's will rule the world!
AlleznetStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-7-2005
Laatste: 24-5-2012
Berichten: 793
17-7-2008 16:58
Even een andere vraag, wat zou ik kunnen vragen voor de volgende 2 setjes:
* 2x T4 (500W raylight lange zwarte DTS parren) + windup statief
* 2x T4 (500W raylight lange zwarte DTS parren) + windup statief + truss adapters + 6 meter truss: tegen betaling aan te vullen

Als ik kijk op de site van een willekeurige verhuurder kom ik uit op 20 euro voor 2 windups, 5 euro per meter truss en 30 euro per T4 balkje. Is 110 euro voor dit setje dan een nette prijs of zit ik daarmee een stuk(je) te hoog? Uiteraard zal e.e.a. ook afhangen van het aantal andere bedrijven in de buurt, maar dat wil ik even nog niet meerekenen in wat het zou mogen kosten.
Bier, Billen, Borsten en Beats!
DjbassieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-7-2008
Laatste: 3-12-2012
Berichten: 15
17-7-2008 17:07
1 x bewerkt. Laatst door Sylvia op 17-7-2008 21:29
maak er E100,- van dat klinkt beter in de oren en pak dat tientje weer op brengen en halen b.v. wink ;)
super super friezen!!
Daniel-soundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2006
Laatste: 25-4-2014
Berichten: 638
17-7-2008 17:18
Wat is een leuke prijs voor een setje:

per kant: 2x 15" sub + 1x 12" top inc versterkers..
( DCX 2496, Carver PM1.5, JB systems C2-450 + zelfbouw versterker..)
nabouw van Soundprojects..
+ 2x X-act als monitor of delay oid..
If it ain't Dutch it ain't much...
ChimearaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-7-2008
Laatste: 11-4-2010
Berichten: 21
17-7-2008 18:36
Stap 1,

Als de huurder een Dj wil inhuren moet hij het slim aanpakken. Wegens de grote prijs verschillen (Amateurs en proffesionals) kun je beter niet meteen de eerste de beste van internet plukken, maar er eerst eens even goed gaan zoeken...

Dan Stap 2,

Vraag als huurder aan de Dj of je foto's van eerdere feesten mag zien die de Dj heeft gedraaid. Hier kun je al van alles aan zien. Ook moet je om foto's vragen van zijn apparatuur. Als je er echt niet zeker van bent kun je ook nog vragen of je telefoon nummers mag krijgen van eerdere klanten van de Dj...

En tot slot Stap 3,

Spreek een gemiddeld bedrag af als huurder met de Dj, even ter gemak 300,-. Als hij goed zijn best heeft gedaan, en goed werk heeft gepresteert, kun je 300,- geven of als je goedgevig bent nog een aantal euries meer. Als hij geen of minder goed werk heeft gepresteerd dan zeg je tegen de Dj dat hij pech heeft en hij met 200,- (Als hij geluk heeft) naar huis kan gaan... Er is toch niet met contracten gewerkt, dus veel kan de Dj je niet maken... :D

Hopelijk dat jullie hier wat aan hebben...

(Eventuele foutjes voorbehouden. wink ;) laugh :D razz :p sneaky :V )
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
17-7-2008 18:44

Chimeara schreef:

Stap 1,

Als de huurder een Dj wil inhuren moet hij het slim aanpakken. Wegens de grote prijs verschillen (Amateurs en proffesionals) kun je beter niet meteen de eerste de beste van internet plukken, maar er eerst eens even goed gaan zoeken...
Mee eens, zit een hoop 'troep' tussen ashamed :$
Dan Stap 2,

Vraag als huurder aan de Dj of je foto's van eerdere feesten mag zien die de Dj heeft gedraaid. Hier kun je al van alles aan zien. Ook moet je om foto's vragen van zijn apparatuur. Als je er echt niet zeker van bent kun je ook nog vragen of je telefoon nummers mag krijgen van eerdere klanten van de Dj...
Foto's van apparatuur zeggen vrij weinig, dus heeft ook geen zin om die te sturen. Verder zul je telefoonnummer van klanten echt niet zomaar krijgen hoor! Althans, denk niet dat mijn klanten het leuk gaan vinden als iedereen ze zomaar kan bellen om te vragen of ik wat ben. Referentielijst met bedrijven en kroegen, etc. is natuurlijk wel te krijgen.
En tot slot Stap 3,

Spreek een gemiddeld bedrag af als huurder met de Dj, even ter gemak 300,-. Als hij goed zijn best heeft gedaan, en goed werk heeft gepresteert, kun je 300,- geven of als je goedgevig bent nog een aantal euries meer. Als hij geen of minder goed werk heeft gepresteerd dan zeg je tegen de Dj dat hij pech heeft en hij met 200,- (Als hij geluk heeft) naar huis kan gaan... Er is toch niet met contracten gewerkt, dus veel kan de Dj je niet maken... :D
Dit slaat echt kant noch wal! Afgesproken bedrag is afgesproken bedrag (al dan niet contractueel vastgelegd). Iemand die mij voor (laten we zeggen) 300 euro inhuurt, betaald ook (minimaal) 300 euro, anders pleegt hij of zij contractbreuk. Meer is natuurlijk altijd welkom!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)