Forum > Off-Zone

Post hier je gig logs

(70 reacties. Pagina 3 van 8)
Moderator(s): Dré
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
12-7-2008 01:33

LJ DaAn schreef:

Hoe bedoel je een andere partij?

als in opdrachtgever of als in feestje?

Aha.. vrijwillig nichtlichten. Altijd leuk happy :)
Als in opdrachtgever.

Nichtlichten is helemaal niet leuk, vooral niet met LJ laugh :D
CyberDanceVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
Berichten: 1212
12-7-2008 02:18
Sterker nog het was een Cyber Klus sneaky :V (Afijn de spullen die extra de toko in zijn gegaan (is een disco dus hangt al eea) kwamen van bij ons en er was ook nog iemand van ons bij). Opdrachtgever is vaste klant van ons maar boekt DJ's altijd extern indien nodig.
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2
AlleznetStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-7-2005
Laatste: 24-5-2012
Berichten: 793
12-7-2008 16:14

Victor Junior] schreef:

Haha ja, check maar mijn YouTube account!

Ik heb overigens weer een nieuwe van gisteravond, als je goed luistert hoor je Joost nog MC'en laugh :D : https://www.youtube.com/watch?v=Lcif65ecD4c
Victor, welke remix is dat van Break the house down? Iets met een track van LL lijkt me, of heb je dat live in elkaar geflatst? wink ;) Klink in ieder geval lekker!

Edit: was wel een leuk vrouwtje of niet daar rond 4:40? razz :p sneaky :V
Bier, Billen, Borsten en Beats!
RencoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-5-2007
Laatste: 5-11-2011
Berichten: 1
12-7-2008 18:21
Joost, je moet de dingen nu niet gaan verdraaien he!

Je verveelde je het apezuur zei je tegen mij en je vond het leuk omdat Viccus kwam draaien. En oja, er was ook nog iets met vrouwen... sneaky :V
Dat je uiteindelijk het bandje ging afmixen was omdat er nog vrijwel geen volk was en je het leuk vond om te doen, want eigenlijk zou ik alles doen als afvaardiging van Cyber.
En van dat vrouwen regelen kwam ook weinig terecht dus ging je maar naast Viccus LJ'en wink ;)

De klant was overigens mijn oude middelbare school. Normaal houden deze hun schoolfeesten op een lege locatie en zet Cyber er een complete set neer, maar deze keer waren ze te laat met boeken dus moest het maar in de plaatselijke discotheek. Geluid daar is niet om over naar huis te schrijven dus vond de regelaar uit de feestcommissie van die school het wel een goed idee om er een extra setje geluid bij te stacken (4x B18, 2x TCS612). Beviel prima! laugh :D
1 kg = 50.000 snippers = oneindig rommel :P
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
13-7-2008 01:06

Yoghurt schreef:

Nichtlichten is helemaal niet leuk, vooral niet met LJ laugh :D
Neee lichtlichten is leuk, JUIST met LJ. lekker lui :p

CyberDance]

Victor draait.
Tom zet de spullen neer
Joost doet de lampies..

ja.. kan ook ;)
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
13-7-2008 15:29

alleznet schreef:

Victor, welke remix is dat van Break the house down? Iets met een track van LL lijkt me, of heb je dat live in elkaar geflatst? wink ;) Klink in ieder geval lekker
Ik denk toch dat je de track maar eens eventjes moet gaan kopen ipv een rip versie te draaien... Dit is de original.

Geluid ging wel lekker, alleen echt veel te jammer van die limiter, was geen pijl op te trekken!

Leuk filmpje van gisteravond: Backstage in het Paard van Troje
Waar zit de cut op dit apparaat?
AlleznetStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-7-2005
Laatste: 24-5-2012
Berichten: 793
14-7-2008 14:10

Victor Junior schreef:

alleznet schreef:

Victor, welke remix is dat van Break the house down? Iets met een track van LL lijkt me, of heb je dat live in elkaar geflatst? wink ;) Klink in ieder geval lekker
Ik denk toch dat je de track maar eens eventjes moet gaan kopen ipv een rip versie te draaien... Dit is de original.
Laidback Luke - [Break Down The House] Break Down The House - Tocadisco Remix shut up :X Geen wonder dat ie niet lijkt, even de original aanschaffen op BP! Heb trouwens zo goed als iedere track gekocht, alleen was even in de war door de naamgeving (had de track zal gerenamed naar Tocadisco - Break down the house) wink ;)
Bier, Billen, Borsten en Beats!
HugovanmeijerenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-7-2004
Laatste: 19-5-2014
Berichten: 463
16-7-2008 22:42
Toevallig een tijdje terug ook zo'n filmpje gemaakt tijdens het midzomerfestival bij ons in Roden (nee geen idee dat hier een topic over liep).

Hier het filmpje: Midzomerfestival Roden 2008

Als iemand nog interesse heeft in een lijstje met de gebruikte apparatuur: just shout!

Groeten Hugo
Sattinger's Law: It works better if you plug it in. - "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro
DerkieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-9-2005
Laatste: 12-4-2011
Berichten: 67
17-7-2008 01:25
Geinig autotje razz :p , was er nog publiek? Ik krijg de indruk dat het er niet zo druk was.
HugovanmeijerenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-7-2004
Laatste: 19-5-2014
Berichten: 463
17-7-2008 09:50

Derkie schreef:

Geinig autotje razz :p , was er nog publiek? Ik krijg de indruk dat het er niet zo druk was.
Dat is een John Deere Gator 6x4.

Er was wel publiek, maar ten opzichte van vorige jaren (dit is het vierde achtereenvolgende jaar dat we dit doen) was het niet druk. De organisatie had ons podium dit jaar verplaatst, weg van het centrum, en dat was geen slimme zet.
Maar op de video lijkt het iets leger dan het in werkelijkheid was, volgens mij hadden de meeste mensen namelijk een beetje vrees om voor het podium te gaan staan (lag een dansvloer) en bleven in een beetje rond de FOH plek hangen.

Groeten Hugo
Sattinger's Law: It works better if you plug it in. - "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Terug naar forum Reageer (zonder quote)