Forum > Licht

Firestorm

(191 reacties. Pagina 10 van 20)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 13470
1-8-2003 11:19

Dilicious schreef:

Dat lijkt mij...Maar als je de cyclone aansluit op welke lichtsturing dan ook dan gaan de gobo's half staan..En moet je de cyclone weer resetten..Ik wou hem daarom al omruile voor een nieuwe..maar dat hebbe dus alle cyclones..
De kleuren "snappen" keurig op hun plaats, net als de gobo's. Het zou wel kunnen dat hij een "split color" optie heeft (wel te hopen eigenlijk). Ik heb hem zelf echter alleen in de stand-alone stand geprobeerd.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
LJ AIRStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 11-6-2005
Berichten: 109
1-8-2003 12:33
Ja,

dat ben ik ook van plan. Ik ga hem waarschijnlijk morgen ophalen, en dan een maand later wil ik dan een controller aanschaffen (showtec scanmaster1) maar wat wordt bedoelt met dat de kleuren half zijn. Dat het kleuren wiel er maar half voor staat of zo? En hoe kun je dat oplossen? Is dat elke keer als je hem aanzet of alleen bij de eerste keer van aansluiten?

alvast bedankt voor een antwoord,

gr.
lj air
Een par zonder dimmer is een vogel zonder vleugels
DiliciousStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 16-11-2004
Berichten: 29
1-8-2003 12:56
Ja dat is opzich wel op te losse...Als je hem weer reset..Of hem even op blackout zet op je scan controler..Maar als echt flink aan strobe bent en dan weer normaal wil doen dan willen die nog wel is half gaan staan die gobos...En dat ligt niet aan je scancontroller dan..
Leef de dag
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 13470
1-8-2003 13:40

Dilicious schreef:

Ja dat is opzich wel op te losse...Als je hem weer reset..Of hem even op blackout zet op je scan controler..Maar als echt flink aan strobe bent en dan weer normaal wil doen dan willen die nog wel is half gaan staan die gobos...En dat ligt niet aan je scancontroller dan..
Dat duidt inderdaad op een gobowiel dat doorschiet (en ik maar denken dat alleen de Martin 812 daar last van had (met z'n kleurenwiel overigens ;-)).

Ik vraag me echter af of het niet exemplarisch is (ik heb er verder namelijk nog niets over gehoord).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
LJ AIRStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 11-6-2005
Berichten: 109
21-8-2003 11:07
ik wil over een tijdje een scanmaster1 aanschaffen, maar ik hoorde dat die niet echt snel reageerd. Is dit zo met een cyclone?? heeft iemand dat setje toevallig?

gr.

lj air
Een par zonder dimmer is een vogel zonder vleugels
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 12-9-2024
Berichten: 1855
21-8-2003 12:13

LJ AIR schreef:

ik wil over een tijdje een scanmaster1 aanschaffen, maar ik hoorde dat die niet echt snel reageerd. Is dit zo met een cyclone?? heeft iemand dat setje toevallig?
Het ligt aan de scanmaster en niet aan de cyclone
dus omdat jij een cyclone hebt wil niet zeggen dat de scanmaster 1 sneller reageerd !
LJ AIRStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 11-6-2005
Berichten: 109
21-8-2003 12:54

Max schreef:

LJ AIR schreef:

ik wil over een tijdje een scanmaster1 aanschaffen, maar ik hoorde dat die niet echt snel reageerd. Is dit zo met een cyclone?? heeft iemand dat setje toevallig?
Het ligt aan de scanmaster en niet aan de cyclone
dus omdat jij een cyclone hebt wil niet zeggen dat de scanmaster 1 sneller reageerd !
okee, dus het is de scanmaster1. nee dan weet ik eerst genoeg, ja ik koop deze maar wel hoor, anders moet ik nog 3 maanden sparen voor een scanmaster2. En dat duurt me te lang.
Een par zonder dimmer is een vogel zonder vleugels
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
22-8-2003 17:21
net wat je wilt. ik ga zo bellen(moet opschieten, bijna sluitingstijd) om een scanmaster 2 voor me te laten komen happy :) happy :) schijnt een mooi dingetje te zijn. in ieder geval kan ik je in minder dan een week mijn mening over de scanmaster 2 geven. en dan getest met cyclones. wink ;)
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
LJ AIRStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 11-6-2005
Berichten: 109
22-8-2003 23:10
dat zal wel fijn wezen, er zit volgens mij nie zo veel verschil tussen die 2 dus. ja ik ben nog niet zo lang bezig, en heb nog geen parren, maar wel al heel wat lichteffecten. vandaar dat ik de scanmaster1 doe, dan kan ik ook gaan sparen voor parren.

gr.
lj air
Een par zonder dimmer is een vogel zonder vleugels
Tha joshhStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-9-2002
Laatste: 31-1-2010
Berichten: 102
15-9-2003 21:08
Even dit topic "omhoog trappen". happy :) Ik probeer mij te orienteren op verschillende scans, en zo leek de firestorm mij wel een leuk apparaat. Maar toen ik opzoek ging naar concrete gebruikerservaringen van de firestorm vond ik bitter weinig. Ook na gebruik van de zoekfunctie. Dus: wie helpt mij aan een heldere uitleg van zijn ervaring met dit apparaat? (ik weet dat het een vrij nieuw ding is maar toch... )
if everything seems under control, you're just not going fast enough.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)