Wie draait er in een club en hoe kom je daar?
(47 reacties. Pagina 3 van 5)Moderator(s): Dré
Didier_SStandaard Lid Uit: België Sinds: 4-1-2003 Laatste: 13-11-2011 Berichten: 747 | 29-7-2003 13:53 |
2 x bewerkt. Laatst door Victor op 30-7-2003 08:30 DjLeon_V schreef: Tis gewoon veel je huiswerk doen zeg maar; veel muziek luisteren (dus ook de oudere nummers) Uren in de platenzaak luisteren en gewoon een groot gedeelte opslaan. :)Jij praat hier over de muziek "kennen" en daar heb je voor de volle 100% gelijk in... da's een dagtaak op zich! | |
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records. | |
DJRo-MeoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-5-2003 Laatste: 3-5-2005 Berichten: 35 | 29-7-2003 17:29 |
1 x bewerkt. Laatst door Victor op 30-7-2003 08:32 ik heb tot nu toe in Le Club en de Ski Hut gestaan in Le Club staan de platen op stijl en volgens mij dan nog alfabetisch dus ff zoeken en je vind het wel en ik heb nooit zo;'n moeite met een geod nummer vinden het enigste moeilijke aan andermans platen vind ik meestal als je ze niet kent dan isset moeilijk mixen en daarom pak ik die platen ook niet die ik niet kend en latik die platen aan de gene over van wie ze zijnEdit Mod: Quote verwijderd, die lange lap tekst is hier helemaal niet nodig | |
Just Be! | |
RonnieBStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-1-2003 Laatste: 29-7-2019 Berichten: 690 | 29-7-2003 19:20 |
DJRo-Meo schreef: ik heb tot nu toe in Le Club en de Ski Hut gestaan in Le Club staan de platen op stijl en volgens mij dan nog alfabetisch dus ff zoeken en je vind het wel en ik heb nooit zo;'n moeite met een geod nummer vinden het enigste moeilijke aan andermans platen vind ik meestal als je ze niet kent dan isset moeilijk mixen en daarom pak ik die platen ook niet die ik niet kend en latik die platen aan de gene over van wie ze zijn | |
Music is what feelings sound like... | |
DJRo-MeoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-5-2003 Laatste: 3-5-2005 Berichten: 35 | 29-7-2003 21:20 |
1 x bewerkt. Laatst door Victor op 30-7-2003 08:33 aah joh als je snapt wat ik bdoel dan is het tog goed of niet?? | |
Just Be! | |
DesconStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-7-2002 Laatste: 20-4-2009 Berichten: 179 | 29-7-2003 22:29 |
DJRo-Meo schreef: ik draai met bijde maar in alcazar hoef je zelf niks meetenemen hier staat echt ALLESZo heb ik laatst ook gedraaid uit iemand anders zijn platentas. | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 9490 | 29-7-2003 22:34 |
DJRo-Meo schreef: aah joh als je snapt wat ik bdoel dan is het tog goed of niet??Edit Mod: Dergelijke SMS/Breezer taal vinden we niet leuk, sterker, we deleten het gewoon de volgende keer! Doe een beetje beter je best op je typwerk, dat leest prettiger, en als jij je de moeite neemt om wat netter te typen, dan zullen anderen de moeite nemen om je werk te lezen. Zo scrollen ze er hard overheen. | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
ReemskiVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 22-10-2002 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 1370 | 30-7-2003 11:40 |
Wat een hoop meuk wordt er weer neergeschreven.. Hoe kan een zichzelf serieusnemende dj nou zeggen dat het draaien vanuit andermans of onbekende platentas/bak best goed te doen is.. DAT IS RONDUIT KLOTE !!!!! Tuurlijk zijn de meeste platen wel achter elkaar te zetten. Tuurlijk hebben bepaalde labels vaak bepaalde genres. MAAR je zet toch niet 2 willekeurige nummers achter elkaar.. DAAR ben je toch geen dj voor????!!! Publiek moet je bespelen. De juiste nummers achter elkaar zetten. De kwaliteit van een mix is altijd nog minder belangrijk dan de kwaliteit platenkeuze. Hoe kan je nou een goede set neerzetten van een uur met onbekende platen? Misschien draaien enkele dan in een discotheek. Maar als dat op zo'n manier is kan ik het echt NIET serieus nemen. Ik zal NOOIT met een vreemde partij platen of cd's gaan draaien. Dan vindt ik niet snel genoeg wat ik echt WIL draaien. Ik draai zelden een serie nummers die ik zo tegenkom in mijn koffers. | |
ReemskiVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 22-10-2002 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 1370 | 30-7-2003 11:43 |
PS. Het zijn ook elke keer de reacties van de jongere forumleden. Normaal kijk ik niet zo op leeftijd, maar hoeveel echte live-ervaring hebben jullie al? | |
DjLeon_VStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 18-3-2003 Laatste: 25-4-2008 Berichten: 240 | 30-7-2003 11:55 |
Reemski met alle respect. Ik draai ook in alcazar en ik ben 17. Ik ken ook niet alle platen maar net zoals DJ Ro-Meo ook zei; JE SELECTEERT GEWOON DE PLATEN DIE JE WEL KENT! en zoals ik eerder al heb aangegeven: Je moet gewoon goed je huiswerk doen! Veel platen kennen enz. Dan lukt het heus wel | |
G.O.D. M.A.D.E. M.E. F.U.N.K.Y. | |
Didier_SStandaard Lid Uit: België Sinds: 4-1-2003 Laatste: 13-11-2011 Berichten: 747 | 30-7-2003 12:20 |
Reemski schreef: Wat een hoop meuk wordt er weer neergeschreven..Hoe kan een zichzelf serieusnemende dj nou zeggen dat het draaien vanuit andermans of onbekende platentas/bak best goed te doen is.. Om eerlijk te zijn: ik had deze thread eigenlijk ook al opgegeven toen men begon te beweren dat je onbekende nummers aan elkaar kunt mixen (wat ik overigens niet tegenspreek) bleek duidelijk dat deze "club-DJ's" toch nog de clue missen van hun hobby. Jammer, want die Alcazar zag er op hun site écht wel fenomenaal uit | |
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records. |