Forum > Newbie Forum

Hulp bij keuze van lichteffect

(40 reacties. Pagina 4 van 5)
Moderator(s): Dré
TimothyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-7-2006
Laatste: 16-4-2024
Berichten: 506
30-1-2008 08:13

AC schreef:

Hij word verkocht onder de naam Dynamo 250
Google is je beste vriend sneaky :V

Mvg
AC
Dat had ik ook al ondertussen door! laugh :D
Mijn enige vraag was - en het is omdat ik JB Systems een beetje ken uit ervaring - of hij echt al leverbaar was. Want het is niet omdat hij al op hun site staat en in de prijslijst staat vermeld dat hij ook al effectief leverbaar is hé! (Als ik mij niet vergis, gebeurt dit soms ook bij Highlite, maar dat is off-topic)
Heb immers zelf nog geen kans gehad om mijn dealer te contacteren (verlof), maar ga dit nu wel eerstdaags doen...
Ik denk dat ik voor 2 Dynamo 250's ga + de bijhorende case...
Leer van het verleden, leef in het heden, bereid je voor op de toekomst
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
30-1-2008 09:14

Timothy schreef:

Mijn enige vraag was - en het is omdat ik JB Systems een beetje ken uit ervaring - of hij echt al leverbaar was. Want het is niet omdat hij al op hun site staat en in de prijslijst staat vermeld dat hij ook al effectief leverbaar is hé! (Als ik mij niet vergis, gebeurt dit soms ook bij Highlite, maar dat is off-topic)
Dat heeft elke leverancier wel eens, zeker als hij zo'n groot aantal producten voert..
Light Image
DJ LarsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2007
Laatste: 12-8-2010
Berichten: 86
31-1-2008 13:50
Een Dynamo 250, zoek maar eens bij engelse webshops, dan vind je zelfs een Dualscan 250, een Dualbarrel 250 en een Dynamo 250 Barrel razz :p
Alleen zijn ze dan van het merk Acme, en ze hebben andere namen...
En bijv. op mijn Dynamo zit een logo van JB-Systems, maar als je onder de O kijkt, zie je dit staan: by Acme..
TimothyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-7-2006
Laatste: 16-4-2024
Berichten: 506
1-2-2008 08:21
Heb gisteren gebeld naar mijn dealer. Dynamo250 is al leverbaar. (In de handleiding op Beglec.com is er ook al sprake van een Dynamo250 barrel, maar die ben ik nog niet tegengekomen.

In ieder geval is mijn keuze gemaakt.

Vandaag of morgen bestel ik 2 Dynamo250 scans, de bijhorende fc en een CA8-controller (voor de snelle party's), en dan maar gaan met die banaan! :-)
Alvast bedankt voor jullie adviezen en ik zal het niet nalaten om gebruikerservaringen hier te plaatsen van zodra ik mijn speelgoed in bezit heb!! :-)

Greetz!

Tim
Leer van het verleden, leef in het heden, bereid je voor op de toekomst
DJ LarsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2007
Laatste: 12-8-2010
Berichten: 86
1-2-2008 14:32
Ja, dat klopt, in de handleiding wordt indd ook een barrel versie aangegeven... happy :)
TimothyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-7-2006
Laatste: 16-4-2024
Berichten: 506
2-2-2008 13:18
Ze zijn besteld. Donderdag heb ik ze normaal...
We leven op hoop! happy :)
Leer van het verleden, leef in het heden, bereid je voor op de toekomst
TimothyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-7-2006
Laatste: 16-4-2024
Berichten: 506
8-2-2008 08:13
Ben gisteren dus de Dynamo's 250 gaan afhalen (enkel de case staat nog in backorder sad :( )
Thuisgekomen ze natuurlijk meteen uitgepakt! Lekker licht en compact!!! G-haak aan en meteen langszij een statief geklemd: snel en gemakkelijk! Lichtopbrengst in de woonkamer lijkt op het eerste zicht ook dik in orde (maar dat ga ik morgen uitgebreid testen op locatie - meer info volgt dan nog)
Volgende week normaal de flightcase erbij en ook nog 2 safety's kopen.

In iedere geval toffe scanner voor snel drive-in gebruik!!!

Ps: groot voordeel: de stroomkabel is verwijderbaar voor transport!!

Mvg,

Tim
Leer van het verleden, leef in het heden, bereid je voor op de toekomst
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
8-2-2008 08:21

Timothy schreef:

Ps: groot voordeel: de stroomkabel is verwijderbaar voor transport!!
bij welke "profesionelere" scans is dat niet het geval dan? heb nog nooit anders gezien.
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
DJ LarsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2007
Laatste: 12-8-2010
Berichten: 86
8-2-2008 19:37

watje schreef:

Timothy schreef:

Ps: groot voordeel: de stroomkabel is verwijderbaar voor transport!!
bij welke "profesionelere" scans is dat niet het geval dan? heb nog nooit anders gezien.
Klopt, ik heb dat ook nog nooit anders gezien.
TimothyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-7-2006
Laatste: 16-4-2024
Berichten: 506
9-2-2008 11:08

watje schreef:

Timothy schreef:

Ps: groot voordeel: de stroomkabel is verwijderbaar voor transport!!
bij welke "profesionelere" scans is dat niet het geval dan? heb nog nooit anders gezien.
De Winners 2 die ik heb, hebben dat bijvoorbeeld nog niet! Ik heb die wel al enkele jaren, dus ik weet niet echt of dit ondertussen bij de nieuwe Winners anders is, maar ik denk dat de Dynamo niet echt een pro-scanner is, veeleer een semi-pro...
In ieder geval ben ik er nu al erg tevreden van en ga straks (vanavond) zien wat ze doen bij de show...

Greetz,

Ikke
Leer van het verleden, leef in het heden, bereid je voor op de toekomst

Terug naar forum Reageer (zonder quote)