Forum > Geluid

Keuze mengtafel Datecq/Rodec/Ecler

(15 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 7-10-2024
Berichten: 9491
28-1-2008 22:45
het is ook, maakt niet uit welke keuze,
een lekkere gok met het belangrijkste onderdeel wat het meeste aangeraakt word tijdens het draaien.....
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
MalfidusStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 7-3-2007
Laatste: 7-4-2009
Berichten: 6
30-1-2008 02:01
Spijtig maar zowel de Dateq als de rodec zijn al verkocht. Beide verkopers hebben hun aanbod voortijdig afgebroken. Niet echt heel correct vind ik. Ik ken de verkoopprijs niet maar een dateq voor 250 euro en een rodec voor 400 euro, dit zijn echt wel verkoopbare prijzen ( zoals is gebleken ) Niet voor twijfelaars maar voor de snelle en durvende beslissers...

Heb ik nu spijt ?? Misschien toch wel een beetje maar dat gaat wel over. Heb een nieuwe mixer ook niet onmiddellijk nodig.

Bedankt voor de leerzame reacties .

PS Vinden jullie een bod van 250 euro op een Mac40 in goede staat echt te weinig om serieus in aanmerking te komen ?? De verkoper ( hier op forum aangeboden) vindt alvast van wel !? ( Rekening houden met de voor mij toch wel belangrijke afstanden in het gedacht; 3 uur heen en terug rijden).

MVG
MalfidusStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 7-3-2007
Laatste: 7-4-2009
Berichten: 6
30-1-2008 02:06
Oh ja dit wil ik ook nog even kwijt:

na toch wel een poosje zoeken vond ik op de welbekende veilingsite E-bay een goed werkende Ecler mac70 aangeboden voor 300 euro. Niemand was geinteresseerd behalve ik natuurlijk wink ;) Wel ik heb deze mixer op E-bay op het einde van de veiling kunnen kopen voor 330. Bevesteging gekregen en al... Ik was al in de wolken totdat ............ ik doodleuk een bericht kreeg van de verkoper dat hij de mixer een dag ervoor aan iemand anders had verkocht (privé) angry angry IK KON HEM WEL WURGEN angry angry Figuurlijk natuurlijk wink ;) Ik was echt kwaad maar wat doe je er tegen ?? Part of the job als je op veilingsite's koopt hoor ik een cynisch iemand al zeggen.

Enfin ben er ondertussen al over No worries Acuna Matta zoals ze in de brousse zeggen

Enfin de groeten iedereen

Malfidus
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 7-10-2024
Berichten: 5308
30-1-2008 09:21
Klacht indienen bij Ebay en negatieve feedback achterlaten. Veel meer kan je niet doen.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
Ricardo VanilliStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 28-11-2004
Laatste: 29-3-2020
Berichten: 52
30-1-2008 12:44
De mixer zal waarschijnlijk voor de verkoper niet genoeg opgebracht hebben denk ik. Volgens mij had hij op een hoger bod gehoopt en viel dat nu effe dik tegen. Misschien duikt hij binnenkort wel opnieuw op via Ebay, maar dan met een hoger startbod...?

Mvg,
RV
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 13471
30-1-2008 15:43
Je kunt (of kon in ieder geval) keurig een reserve instellen op E-bay (en onder dat bedrag gaat hij gewoon niet weg).
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)