Forum > Off-Zone

Ernistig incident voorgekomen bij drive in show werk.

(69 reacties. Pagina 2 van 7)
Moderator(s): Dré
Dj krissieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-8-2006
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 387
26-11-2007 15:52

Tom schreef:

kijk nu nog eens goed aanr de foto die je gepost hebt.....
je kan er aan komen, je kan er tegenaan lopen, en het ziet er rommelig uit.
Wees nu eens eerlijk tegen je zelf.....en leer.
Je kan er aan komen, Je kan er NIET tegen aan lopen.

De foto is wel met flits, In het donker zie je de kabels NIET. Uitstraling is dan ook naar de gasten toe Redelijk. Zelf vind ik ook niet dat het goed gedaan is, Maar als je naar de ruimte kijk, Je zie losse muurtje uit de vroegere tijd nog staan.

Kristian
Decibel Drive-inStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-6-2007
Laatste: 23-9-2010
Berichten: 175
26-11-2007 16:16
Als ik die kabels op de vloer in het donker ook niet zie, zoals je zegt (, want de foto was met flits), kan ik makkelijk vallen als ik hier langs loop, doordat ik er over struikel? Au. sad :(
Beetje gaffa doet wonderen.
I have a drinking problem.... 2 hands, 1 mouth.
Dj krissieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-8-2006
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 387
26-11-2007 17:36

Decibel Drive-in schreef:

Als ik die kabels op de vloer in het donker ook niet zie, zoals je zegt (, want de foto was met flits), kan ik makkelijk vallen als ik hier langs loop, doordat ik er over struikel? Au. sad :(
Beetje gaffa doet wonderen.
Makelijke gezegt als je niet aanwezig bent...

Mijn kabels liepen strak tegen de muur, Met gaffa. Die kabel die je ziet is van de koelkast voor de drank. Is niet door ons gelegt, Dus daar bemoei ik mij dan ook in geen een redenen mee. Ik heb vaak dingen zien gebeuren met kabels, Mensen die vallen, Maar ook hele haspels die niet helemaal afgerold waren en die dus in de brand stonden.

Zijn er nog mensen die ook een soort incident is voorgekomen zoals ik heb mee gemaakt?

Kristian,
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
26-11-2007 17:52

dj krissie schreef:

Maar ook hele haspels die niet helemaal afgerold waren en die dus in de brand stonden.
Overdrijven is ook een vak.. Ik geloof niet dat jij haspels hebt gezien die in de brand stonden omdat ze niet geheel waren afgerold.
Light Image
Dj KevvStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-11-2007
Laatste: 8-2-2009
Berichten: 5
26-11-2007 18:00

JeroenVDV schreef:

Overdrijven is ook een vak.. Ik geloof niet dat jij haspels hebt gezien die in de brand stonden omdat ze niet geheel waren afgerold.
gebeurt ook niet vaak, de weerstand in het snoer verandert er niet door.
Warmte kan het snoer alleen minder goed kwijt omdat het opgerolt zit.
Zo is het mogelijk dat het rubber smelt.
Wanneer dan de 2 snoeren tegen elkaar komen is kortsluiting mogelijk, als er een brandbare stof in de buurt is kan die gaan fikken.
Dit is echter gewoon een gevalletje van grote pech als dit gebeurt wink ;)
Party all the time!! Gear: Cdj800mkII - Djm400 - Cdj800mkII - Rp-Dh1200
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 5308
26-11-2007 18:13

dj krissie schreef:

Zijn er nog mensen die ook een soort incident is voorgekomen zoals ik heb mee gemaakt?
Je bedoelt met vechtpartijen, politie erbij etc? Ja, vaak zat. Eén keer een massale vechtpartij op een hockeyfeest, en zelfs een keer ongeregeldheden op een bootfeest waar de waterpolitie bij te pas kwam. Tja, waar alcohol wordt geschonken...
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
JelmerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2004
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 430
26-11-2007 18:15
Ik mis dan ook een beetje de meerwaarde van dit topic. Feest loopt uit de hand, dat is vervelend. Maar wat wil je hier nou horen?
The return of the BoomBap
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 6-7-2024
Berichten: 9475
26-11-2007 21:05

dj krissie schreef:

Zijn er nog mensen die ook een soort incident is voorgekomen zoals ik heb mee gemaakt?

Kristian,
in de afgelopen dertig jaar als dj? shut up :X laugh :D
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
26-11-2007 21:51

Tom schreef:

dj krissie schreef:

Zijn er nog mensen die ook een soort incident is voorgekomen zoals ik heb mee gemaakt?

Kristian,
in de afgelopen dertig jaar als dj? shut up :X laugh :D
Hier sluit ik mij bij aan, niet alleen als DJ maar ook als geluidsverhuurder.
Het is ook geen "trend" van de laaste jaren.

Martin.
kvm entertainment
Dj krissieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-8-2006
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 387
27-11-2007 16:29

JeroenVDV schreef:

dj krissie schreef:

Maar ook hele haspels die niet helemaal afgerold waren en die dus in de brand stonden.
Overdrijven is ook een vak.. Ik geloof niet dat jij haspels hebt gezien die in de brand stonden omdat ze niet geheel waren afgerold.
Durf jij te zeggen dat het niet mogelijk is, Als een haspel niet helemaal afgerold niks mee kan gebeuren? Gooi is een zooi parren om een niet afgerolde haspel, kom even later terug, En je zult gelijk warmte voelen. Ik heb elektro techniek gedaan, En weet duidelijk waar ik over praat. Eigenlijk heeft helemaal niks met dit topic te maken. wink ;)

dj krissie schreef:

Zijn er nog mensen die ook een soort incident is voorgekomen zoals ik heb mee gemaakt?
--------------------------------------------------------------------------------

Je bedoelt met vechtpartijen, politie erbij etc? Ja, vaak zat. Eén keer een massale vechtpartij op een hockeyfeest, en zelfs een keer ongeregeldheden op een bootfeest waar de waterpolitie bij te pas kwam. Tja, waar alcohol wordt geschonken...
Victor: Heb je hier bij mee bemoeit? Ik bedoel als ik op een boot sta te draaien, En ze gaan bv met bier gooien. Waar eventueel mijn apparatuur ook kan worden geraakt met bier, Dan zou ik er direct tussen komen. Als mijn apparatuur niet verzekerd is voor dit shut up :X

Tom schreef:

quote
--------------------------------------------------------------------------------
[citaat van dj krissie schreef:

Zijn er nog mensen die ook een soort incident is voorgekomen zoals ik heb mee gemaakt?

Kristian,
--------------------------------------------------------------------------------

in de afgelopen dertig jaar als dj?
--------------------------------------------------------------------------------

Hier sluit ik mij bij aan, niet alleen als DJ maar ook als geluidsverhuurder.
Het is ook geen "trend" van de laaste jaren.

Martin.
Het ging niet helemaal om het dj werk, Maar alles rond om licht & geluid.

Het is mijn in ieder geval wel redelijk duidelijk, En dan ook om het handelen naar de mensen toe, In welke situatie dan ook.

Kristian.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)