Forum > Algemeen Forum

Hoe ver gaan jullie met promotie?

(62 reacties. Pagina 7 van 7)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 13459
24-9-2007 13:49

Victor schreef:

Daarbij geloof ik helemaal niet dat dit soort rubrieken op MP druk bezocht wordt. MP is voor de verkoop van tweedehands artikelen. Het is geen Gouden Gids.
Ik denk dat je je daar een beetje in vergist. MP komt nu eenmaal hoog in de zoeklijsten (ongeacht waar je om zoekt) dus het risico is zeker aanwezig.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Fritz-eventsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-2-2004
Laatste: 6-6-2015
Berichten: 202
5-10-2007 19:36

renevanh schreef:

"want dat word ook door ons verzorgd."

Is dat het beste wat MP kan??
Ik zou ook direct contact opnemen en een rectificatie eisen (of nog beter: de kans krijgen om die advertentie zelf te plaatsen/aan te passen).

René
Ik ben ook door MP benaderd met een soortgelijke vraag. Zij maken de advertentie op basis van wat vragen die ze aan de telefoon hebben gesteld en daarna heb je direct de mogelijkheid deze aan te passen. Dus verwijderen hoeft dan niet persé.

EDIT: Oh en MP wordt wel degelijk steeds meer voor andere dingen geraadpleegd dan voor 2e hands producten. Enig idee hoeveel huizen er worden aangeboden? Daar gaat Funda nog last van krijgen.

On-topic:
Reclame via artikelen in de regionale kranten. Verder wat banners, bedrijfskleding (truien, shirtjes en polo's) en visitekaartjes. Mond-tot-mond blijft wel het belangrijkste in deze branche denk ik ja.
Juul krapuulStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 27-2-2007
Laatste: 13-1-2008
Berichten: 18
11-10-2007 16:42
15 jaar geleden is onze naam veranderd maar niet ons tel.nr.Tot op heden krijg ik nog tel .van mensen met de oude naam,d.w.z.dat na 15 jaar nog oude visitekaartjes in omloop zijn.Conclusie,goed werk of materiaal leveren aan een correcte(daarom niet de goedkoopste)prijs en daarna een kaartje afgeven is de beste reklame.Al de rest is show en weggesmeten geld.Het opbod via internet heeft maar voor een zaak gezorgd,de winstmarges zijn gekelderd.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)